جاباما
۴۸۱۴۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بن افلک از بازی در نقش «بتمن» هم کنار می‌کشد

بن افلک به تازگی اعلام کرده بود از کارگردانی فیلم «بتمن» جدید انصراف داده است. حالا به نظر می‌رسد او از بازی در نقش بتمن هم راضی نیست و احتمالاً بعد از اتمام فیلمبرداری اولین قسمت آن از پروژه کنار خواهد رفت.

فیلم نت نیوز: بن افلک به تازگی اعلام کرده بود از کارگردانی فیلم «بتمن» جدید انصراف داده است. حالا به نظر می‌رسد او از بازی در نقش بتمن هم راضی نیست و احتمالاً بعد از اتمام فیلمبرداری اولین قسمت آن از پروژه کنار خواهد رفت.
بن افلک از بازی در نقش «بتمن» هم کنار می‌کشد

وارنر و دی‌سی کامیکز این روزها دوران خوبی را سپری نمی‌کنند. تلاش‌هایی که تا به اینجا برای معرفی و بسط جهان داستانی دی‌سی داشته‌اند همگی به شکست‌ منجر شده است و تنها پروژه‌ای که به آن امید داشتند،‌ یعنی بتمنی که قرار بود به کارگردانی و نویسندگی بن افلک ساخته شود هم هربار به مشکلات جدیدی بر می‌خورد. در ابتدا بن افلک بعد از کش و قوس‌های فراوان اعلام کرد که از کارگردانی این پروژه انصراف می‌دهد و فقط به عنوان بازیگر نقش بروس وین/ بتمن در این فیلم حضور خواهد داشت. کمپانی وارنر هم به سرعت به فکر کارگردان جایگزین افتاد و در نهایت به مت ریوز، کارگردان طلوع سیاره‌ی میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) رسید.
حالا اما به نظر می‌رسد دشواری‌های بیشتری قرار است بر سر راه همکاری دی‌سی و مارول قرار بگیرد. شنیده شده است که بن افلک دیگر تمایلی به ادامه‌ی حضورش در نقش ابرقهرمان شنل پوش ندارد و به احتمال زیاد فیلم مستقل بتمن که به کارگردانی مت ریوز ساخته می‌شود، آخرین حضور افلک در نقش این کاراکتر خواهد بود. بن افلک اولین بار در فیلم بتمن علیه سوپر من: طلوع عدالت(Batman v Superman: Dawn of Justice) از بتمن جدید سینما رونمایی کرد و بعد از آن هم در قسمت اول فیلم لیگ عدالت(Justice League) در این نقش ظاهر شد که نوامبر امسال اکران می‌شود. ولی ظاهراً افلک از ورودش به دنیای ابرقهرمانان کامیک بوکی پشیمان شده است و تصمیم دارد بعد از اتمام قرارداش با وارنر و بازی در اولین فیلم مستقل بتمن­ جدید، از این پروژه بیرون برود. و این یعنی ما دیگر شاهد حضور بن افلک در قسمت‌های بعدی بتمن و نیز قسمت دوم لیگ عدالت نخواهیم بود.

برنامه‌ی دی‌سی و وارنر در ابتدا این بوده است که با ایجاد دنیای داستانی مخصوص کامیک‌های دی‌سی، رقیبی برای مارول و انتقام‌جویان(Avengers)­ اش باشند. اما تلاش‌هایشان تا به اینجای کار نتایج خوبی در پی نداشته است. بتمن علیه سوپرمن و جوخه‌ی انتحاری(Suicide Squad) هردو فیلم‌هایی بودند که از سوی منتقدان به شدت کوبیده شدند و خبرهای خوبی هم از اولین فیلم مستقل واندر وومن(Wonder Woman) و نیز قسمت اول لیگ عدالت به گوش نمی‌رسد. حالا هم که با جدا شدن تدریجی بن افلک از پروژه‌ها، تنها امید همه برای ارتقا سطح کیفی این مجموعه فیلم‌ها از بین می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج