۴۸۱۵۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیچلو: قهرمانی آسیا برایمان مهم است

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: سرمربی تیم ملی والیبال خودش باید درخصوص انتخاب دستیارانش تصمیم گیری و اظهار نظر کند.

خبرگزاری فارس: خوان سیچلو درخصوص برگزاری مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش اظهار داشت: این برای نخستین بار است که من به جزیره کیش می آیم. والیبال ساحلی یکی از رشته های جذاب در دنیا است، مخصوصاً اگر در قالب تور جهانی برگزار شود.

وی ادامه داد: به نظرم کسی نباید تماشای این مسابقات را از دست بدهد. این یک قدم بزرگ برای فدراسیون والیبال ایران است که این مسابقات را برگزار می کند و در مجموعه والیبال ساحلی جهان دارای اعتبار می شود. من می توانستم به کیش بیایم و مسابقات را ببینم که از این موضوع هم استقبال کردم.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران درخصوص سطح کیفی تیم های حاضر در تور جهانی والیبال ساحلی خاطرنشان کرد: من سال قبل این مسابقات را پیگیری نکردم، اما به نظر می رسد امسال شرایط تیم ها خوب است. این رقابت ها در مجموع از جنبه های مختلف سطح بالایی دارد و مسابقات با کیفیت برگزار می شود. هنوز هیچ مسابقه ای از ایرانی ها را ندیده ام، اما منتظر هستم تا عملکردشان را ببینم.

سیچلو درخصوص انتخاب کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: او مربی بسیار خوبی است و تجربه بالایی دارد. کولاکوویچ مقام های زیادی کسب کرده و پیروزی های بزرگی در جهان والیبال دارد.

وی درمورد انتخاب مربی برای تیم ملی گفت: فدراسیون والیبال از من خواست تا هدایت تیم ملی امید را قبول کنم. والیبال ایران همیشه برای من قابل احترام بوده است و من پیشنهاد فدراسیون والیبال را قبول کردم. تلاش می کنم در هر جایگاهی که هستم بهترین عملکرد را داشته باشم. درخصوص انتخاب دستیاران کولاکوویچ هم خودش باید تصمیم گیری و اظهار نظر کند.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران عنوان کرد: ما به زودی تمرینات خود را به تیم ملی امید آغاز می کنیم. مسابقاتی را در پیش داریم که باید برای آن آماده شویم. برخی بازیکنان در لیگ درگیر رقابت های هستند. بعد از پایان رقابت های لیگ کار را به صورت جدی ادامه خواهیم داد. قهرمانی آسیا خیلی برای مهم است و باید در بالاترین جایگاه قرار بگیریم.

وی گفت: من شناخت و ارتباط خوبی از بازیکنان زیر ۲۳ سال دارم و نوید مشجری، آنالیزور تیم ملی اطلاعات فنی بازیکنان را برای من ارسال کرده است و فیلم بازی های بازیکنان این رده را زیر نظر داشته ام. باید پیش از شروع تمرینات اطلاعات خود از بازیکنان را تکمیل کنیم تا با شناخت کارمان را شروع کرده باشیم.

سیچلو درمورد انتخاب دستیار برای تیم ملی امید هم اظهار داشت: هنوز درمورد دستیارانم تصمیم نگرفته ام. پس از بررسی شرایط تلاش می کنم بهترین نفرات را انتخاب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج