۴۸۱۵۸۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تصاویر تبلیغاتی هواوی پی ۱۰ پلاس

هواوی قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ گوشی‌های پرچمدار سری پی خود را معرفی کند، به همین دلیل از هم اکنون شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات پرچمداران بعدی هواوی هستیم، اکنون نیز باخبر شدیم تصاویر تبلیغاتی هواوی پی ۱۰ پلاس با صفحه‌نمایش خمیده به بیرون درز کرد.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: هواوی قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ گوشی‌های پرچمدار سری پی خود را معرفی کند، به همین دلیل از هم اکنون شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات پرچمداران بعدی هواوی هستیم، اکنون نیز باخبر شدیم تصاویر تبلیغاتی هواوی پی ۱۰ پلاس با صفحه‌نمایش خمیده به بیرون درز کرد.
تصاویر تبلیغاتی هواوی پی 10 پلاس

پرچمداران هواوی قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷، غوغا به پا کنند، این امر باعث شده است تا از هم اکنون اشتیاق طرفدارن گوشی‌های پرچمدار هواوی بیشتر شود. در همین بین با توجه به نزدیک شدن زمان رونمایی گوشی‌های جدید سری پی هواوی، شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی هواوی پی ۱۰ پلاس هستیم.

آنچه در این تصاویر بیشتر از همه به چشم می‌خورد، صفحه‌نمایش خمیده هواوی پی ۱۰ پلاس است. بر اساس آنچه در این تصاویر تبلیغاتی مشخص است، هواوی پی ۱۰ از صفحه‌نمایش مسطح بهره می‌برد و سنسور تشخیص اثر انگشت در قسمت پشت این گوشی تعبیه شده است، اما همان‌گونه که اشاره شد هواوی پی ۱۰ پلاس،‌ صفحه‌نمایشی خمیده دارد.
تصاویر تبلیغاتی هواوی پی 10 پلاس

مورد دیگری که در خصوص این تصاویر جلب توجه می‌کند، رنگ هواوی پی ۱۰ پلاس است، انتظار می‌رود این گوشی در کنار رنگ مشکی، با رنگ‌بندی‌های دیگری نیز راهی بازار شود. در پشت گوشی هواوی پی ۱۰ پلاس شاهد حضور سنسور دوگانه برای دوربین هستیم، این سنسور همانند سال گذشته ساخت دست Leica است. لازم به ذکر است که در هواوی پی ‍۱۰ نیز همین سنسور جا خوش کرده است.

جالب است بدانید از قرار معلوم هواوی زیاد خود را به دردسر نیانداخته است و به غیر از صفحه‌نمایش و محل قرار گرفتن سنسور اثر انگشت، در هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس شاهد تغییرات چندانی نسبت به میت ۹ به لحاظ سخت‌افزاری نخواهیم بود.
تصاویر تبلیغاتی هواوی پی 10 پلاس

هر دو گوشی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برند و چیپست کیرین ۹۶۰ که ساخت دست هواوی است در این گوشی‌های پرچمدار جا خوش کرده است. میزان ۴ یا ۶ گیگابایت رم، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، به همراه اندروید نسخه ۷ نوقا و رابط کاربری EMUI نسخه ۵.۰، سایر مشخصات اصلی پرچمداران بعدی هواوی را تشکیل می‌دهد.

قرار است این گوشی‌ها در سه نسخه با میزان حافظه ذخیره سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت راهی بازار شوند. به غیر از این اطلاعات، در خصوص قیمت پرچمداران بعدی هواوی خبری به بیرون منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانیال پورصالح

      این گوشی بااین مشخصات وقیمت فوق العاده مناسب خیلی عالییییییییییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج