۴۸۱۶۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ویسی: پنالتی اول باید تکرار می‌شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:پنالتی اول باید تکرار می‌شد، پنالتی دوم هم حرف داریم .در ۶ بازی ‌آسیب داوری دیدیم امیدوارم بتوانیم خودمان را پیدا کنیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:پنالتی اول باید تکرار می‌شد، پنالتی دوم هم حرف داریم .در ۶ بازی ‌آسیب داوری دیدیم امیدوارم بتوانیم خودمان را پیدا کنیم.

عبدالله ویسی پس از شکست مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: یگ بازی خوبی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند و می‌توانستیم بازنده نباشیم و حتی برنده این بازی شویم به جز یک موقعیتی که در دقیقه یک به حریف دادیم بازنده بازی شدیم و نمی‌دانم چه بگویم. پنالتی اول باید تکرار می‌شد و پنالتی دوم هم حرف داریم و در 6 بازی اسیب داوری دیدیم و امیدوارم بتوانیم خودمان را پیدا کنیم.

وی در مورد وضعیت حضور جباروف در سپاهان گفت: جباروف از ناحیه ران آسیب دیده بود و نمی‌توانست بیشتر به ما کمک کند. این اولین بازی بود که او فیکس بازی می‌کرد. او بازیکن تکنیکی است که می‌توان از او بهره کافی را برد.

سرمربی سپاهان در مورد بازی فیزیکی و موقعیت‌سوزی بازیکنان تیمش گفت: حریف اصلاً توپی به چارچوب ما نزد. اما در مقابل ما موقعیت‌های گل خوبی داشتیم که گل نشد. نمی‌دانم چه بگویم، ما در یک سوم زمین حریف تمرکز نداریم. باید تمرکز بیشتری در این ناحیه داشته باشیم.

ویسی در مورد اشتباهات داوری علیه سپاهان گفت: چه باید بگویم در ۷ بازی اخیر به جز بازی با نفت که بحث داوری نداشتیم، در ۶ بازی دیگر از داوری آسیب دیدیم. اکنون هم اگر حرف بزنم، می‌گویند باخته است. به هر حال پرسپولیس تیم قدرتمندی است که امروز موقعیت کمی برای گلزنی پیدا کرد و ما تمام فضاهایش را بسته بودیم. بهتر است بحث داوری را ادامه ندهیم.

وی در مورد اینکه آیا استعفایش به خاطر نداشتن بازیکن یا حواشی اطراف تیم بوده است، عنوان کرد: استعفای من فنی یا به خاطر مسائل حاشیه‌ای نبود، بلکه من فکر می‌کردم یک بازیکن بدون اجازه من جذب شده، به همین خاطر برای اصولم استعفا کردم. در لیست من این مهره نفر سوم بود، اما مسئولان ما هنگام بازی او را جذب کرده بودند. ما در بازی‌هایی که باختیم بدشانس بودیم. امروز هم هیچ حاشیه‌ای نبود و هواداران فقط تیم را حمایت کردند، ولی زورمان نرسید.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا جذب جباروف بدون هماهنگی با او بوده است، تصریح کرد: موقع سوال پرسیدن، خنده‌ات برای من بود؟(این خبرنگار اعلام کرد؛ دوستم صحبتی کرد، به همین خاطر خندیدم!) ویسی هم ادامه داد: در لحظه آخر نقل و انتقالات به من گفتند آیا خبر داری جباروف جذب شده است؟ گفتم من بی‌خبر از این مسئله هستم. به همین خاطر اگر بدون اطلاع من این بازیکن جذب شده این کار در اصول من جایی ندارد و استعفا می‌دهم. جباروف بعد از علی کریمی و آندرانیک تیموریان نفر سوم لیستم بود. کریمی نتوانست بیاید و تیموریان هم عذرخواهی کرد. مسئولان باشگاه به همین خاطر جباروف را جذب کردند، من گفتم چرا این مسئله را به من اطلاع ندادید، آنها گفتند چون در جریان بازی قرار داشتی، نتوانستیم با تو تماس بگیریم.

ویسی در رابطه با اینکه چرا روزبه چشمی را جذب نکرده است، اظهار داشت: 4-3 هفته مصدومیت این بازیکن طول می‌کشید و به ما گفتند او فقط می‌تواند در 5 بازی به میدان برود، به همین خاطر او را نگرفتیم.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد به او اطلاعات غلط داده‌اند؛ چراکه چشمی مصدوم نبوده است عنوان کرد: مدیر برنامه‌های این بازیکن این حرف را زد. او گفت او بعد از ۳ هفته می‌تواند به میدان برود.

سرمربی سپاهان درمورد اینکه به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه برای این ۹ هفته تیم نمی‌بندند، بلکه آنها به فکر فصل بعد هستند، تصریح کرد: نمی‌دانم.

ویسی در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازیکنانش از روی شکم‌سیری بازی می‌کنند و چند موقعیت را از دست دادند، گفت: بازیکنان ما در طول دو صحنه می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در رابطه با اینکه حسن کامرانی‌فر اعلام کرده هر مربی که به داوری معترض است این مسئله را به صورت کتبی بگوید، عنوان کرد: ما کتبی هم اعتراض‌مان را گفتیم و حتی فیلم بازی را ضمیمه آن کردیم. حتماً می‌گویند ویسی اعتراض نمی‌کند و هر اتفاقی که بیفتد ایرادی ندارد. ۴ داور بعد از بازی ما محروم شدند که اصلا یک نفر از آنها را نمی‌دانیم کجا رفته است.

سرمربی سپاهان درباره اینکه این مسئله نشان می‌دهد به اعتراض آنها رسیدگی شده است، عنوان کرد: این رسیدگی چه سودی برای ما دارد.

ویسی در مورد اینکه مدیران باشگاه برای سال آینده از او برنامه خواسته‌اند، گفت: آنها برنامه خواسته‌اند اما اکنون تمرکزمان روی سپاهان است. سپاهان حالش خوب نیست. ما می‌خواهیم ابتدا تماشاگران‌مان را راضی و خوشحال کنیم و مدیران باشگاه را راضی کنیم. فعلاً حال سپاهان خوب نیست. باید ابتدا این شرایط درست شود.

وی درمورد اینکه شما گفته بودید سرور جباروف را نمی‌خواهید اما بازی‌اش دادی، گفت: من نگفتم جباروف را نمی‌خواهم، گفتم او گزینه سوم ما بوده و اگر فلان بازیکن بیاید، به جباروف نیازی نداریم. حضور علی کریمی تمام‌شده بود، وگرنه بازیکن گرفته‌ایم که از او استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه چه راهکاری برای خروج از بحران این تیم دارید، گفت: تیمی که دگرگون می‌شود و ۱۸-۱۷ بازیکنش جابجا می‌شوند، نیاز به زمان دارد. ما اکنون آنچه می‌خواهیم نشده‌ایم. نمی‌گویم من باید بمانم، اما واقعیت این است که به زمان نیاز داریم. وقتی بازیکنان یک تیم جابجا می‌شود یک سال زمان می‌برد تا آنها با هم هماهنگ شوند. برخی تیم‌ها بازیکنانشان با هم هماهنگ شده‌اند مانند ذوب‌آهن و پرسپولیس، در پرسپولیس دو سال زمان نیاز بود تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند.

وی در مورد شرایط فنی بازی امشب گفت: بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی نبودند و ما می‌خواستیم نیمه اول را کنترل کنیم. غیبت سیدجلال برای هر تیمی آسیب‌رسان است، او حتی اگر در تیم ملی نباشد، این تیم صدمه می‌بیند. کمال کامیابی‌نیا هم همین شرایط را دارد. در نیمه دوم اما ما نسبت به حریف برتری داشتیم که نتوانستیم گلزنی کنیم.

ویسی در مورد اینکه ‌آیا بازیکنان پرسپولیس اضافه‌وزن دارند، گفت: چنین چیزی نیست. این تیم در صدر جدول است. گاهی اوقات حرفی زده می‌شود که بهتر است عصبانیت‌مان را کنترل کنیم. کی‌روش مربی بزرگ و قابل احترامی است. اگر مربیان باشگاهی با کی‌روش تفاهم داشته باشند، آینده خوبی برای فوتبال ما رقم می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا داوری برا قرمزا سنگ تموم گذاشت!!!

    • بدون نام

      پنالتی خودتونم بازیکن خودتون رفت تو محوطه

      پس باید اونم تکرار میشد

      سوراخ شدی رفت بدو برو پی کارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج