۴۸۱۷۶۲
۴۵ نظر
۵۰۰۳
۴۵ نظر
۵۰۰۳
پ

رسایی: سه سال و نیم مردم را سرکار گذاشتند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آشتی ملی در حقیقت چراغ سبز به دشمن است؛ با این حرف به آمریکا و غرب پیام دادند که ما در داخل دعوا داریم و متحد نیستیم و اگر ما را تهدید کنید، موفق خواهید بود.

خبرگزاری فارس: یادواره ۱۱۴ شهید کارگری شهرستان نظرآباد امشب در این شهرستان برگزار شد.

این یادواره به دلیل مخالفت برخی از مسؤولان نظرآباد و استان البرز چند بار تغییر کرد.

حمید رسایی سخنران اصلی این مراسم در ابتدای سخنان خود به همین نکته اشاره کرد و گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند که مراسم‌های مربوط به شهدا ممکن است منجر به بیان برخی از نقدها از دولت‌مردان شود و به همین دلیل مخالفت می‌کنند.

وی افزود: یک مسؤولی هم برای اینکه چند روز دیگر در این سمت باقی بماند، خوش خدمتی می‌کند و من به این مسؤول می‌گویم شما دیگر از دید مردم، امت حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزل شده‌ای.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز اگر آبرو و عزت و عنوان و جایگاهی داریم، مرهون شهدا هستیم و اگر شهدا و امام شهدا(ره) نبودند ما چیزی نداشتیم. امام(ره) و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی که رهبر و بزرگ و مولا و مقتدای ما هستند وقتی به شهدا می‌رسیدند، سر تعظیم فرود می‌آوردند.

* فراکسیون امید می‌خواهد طرحی را تصویب کند که هر کس از مسؤولی سوال کرد او را زندان کنند

رسایی گفت: از این پس کسانی که نمی‌خواستند مراسم مربوط به شهدا در نظرآباد برگزار شود، هر جا بروند باید پاسخگوی مردم و امت حزب الله باشند.

وی بیان داشت: فراکسیون امید طرحی را در دستور کار دارد که از این پس هر یک از شهروندان اگر پرسشی از مسؤولی داشت، او را محکوم به حبس و زندان کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: باید قدردان کسانی که برای برگزاری مراسم یادبود شهدا تلاش کردند، باشیم و شنیدم که برخی از مسؤولان همین دولت هم پای کار آمدند و کمک کردند تا مراسم شهدا برگزار شود. من فقط از آن دسته افرادی که مخالفت کرده و مانع‌تراشی کردند، گلایه کردم.

رسایی ادامه داد: روی سخن من با آن مسؤول عالی‌رتبه شهر است که این کار زشت را انجام داد و نمی‌خواست مراسم شهدا برگزار شود. کسی که نماینده دولت است در این شهر، باید جلوی در بایستد و دست به سینه باشد و هر کسی که برای مجلس شهدا وارد مجلس می‌شود، را احترام کند.

وی گفت: متاسفانه آقایان می‌ترسند که از دولت در این جلسات انتقادی شود. خوب بگذارید از دولت انتقاد شود. مگر دولت بی عیب و معصوم است که نباید از آن انتقاد کرد. هر کسی که در این مراسم شرکت کرد و کاری انجام داد، اعم از امام جمعه و فرمانده سپاه و مدیرکل و بسیجی و به ویژه من سخنران وظیفه خود را انجام داده‌ایم و هیچ منتی هم سر شهدا نباید داشته باشیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهدا که به یادواره‌ها نیازی ندارند و ما به شهدا و این مراسم‌های معنوی نیاز داریم.

رسایی افزود: شهدا بدون هیچ منتی برای دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت و کشور و مردم به جبهه‌ها رفتند و هیچ کدام از شهدا به خاطر پول به جبهه‌ نرفتند و حقوق‌های ویژه نگرفتند.

وی با تاکید بر اینکه ما برای مسائل مالی جمهوری اسلامی را تشکیل ندادیم، گفت: ما برای پول و شکم انقلاب نکردیم، بلکه انقلاب کردیم تا یک مدل حکومتی به جهان معرفی کنیم و به جهانیان بگوییم ای مردم شما مجبور نیستید برای پول و معیشت سر تعظیم در برابر استبداد و استکبار فرود بیاورید و با عزت و سربلندی هم می‌شود زندگی کرد.

* وای به حال مسؤولی که از ترس قدرت پوشالی آمریکا مدام عقب‌نشینی کند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته وظیفه حکومت اسلامی و نظام اسلامی و دولت و مجلس اسلامی این است که به فکر معیشت مردم بوده و مشکلات اقتصادی کشور را رفع کند.

رسایی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره‌ شهدا لیاقت می‌خواهد، گفت: شهدا عنوان نداشتند و به آنها دکتر و مهندس و مدیرکل و وزیر نمی‌گفتند، اما جایگاه آنها به اندازه‌ای است برگزاری یادواره شهدا لیاقت می‌خواهد و به هر کسی اجازه نمی‌دهند که در این مسیر حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری ملت ایران است و وای به حال مسؤولی که نداند در چه نظامی مسؤولیت گرفته، بدا به حال آن مدیری که رای مردم را گرفته است، اما نفهمد در چه ساختاری مسؤولیت دارد، وای به حال مسؤولی که تهدید دشمن دل و قلب او را بلرزاند و عزت و سربلندی این مردم را بدهد تا در برابر قدرت پوشالی آمریکا سر تعظیم فرود بیاورد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: وای به حال مسؤولی که از ترس قدرت پوشالی آمریکا مدام عقب‌نشینی کند به این امید که آمریکایی‌ها چیزی کف دست او بگذارند. جالب آنکه آمریکایی‌ها هم هیچ اعتنایی به این افراد نمی‌کنند و اگر قرار بود چیزی به چنین مسؤولی بدهند، تاکنون داده بود.

رسایی اظهار داشت: بیش از سه سال است که رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند چشمتان به دست دشمن نباشد و مشکل ما تحریم‌ها نیست و خود را ذلیل نکنید.

* رهبری می‌فرمایند ما به آمریکا خوش‌بین نیستیم و در مقابل آن آقا می‌گوید خوش‌بینی و بدبینی معنی ندارد!

وی افزود: سه سال است که رهبری معظم انقلاب می‌فرمایند به آمریکا و مذاکرات و وعده‌ها خوش‌بین نیستیم و آن آقا می‌گوید در سیاست خارجی خوش‌بینی و بدبینی معنی ندارد. شمایی که سه سال و نیم است مردم را گذاشتید سر کار و همه امور کشور را متوقف کردید، بخش‌های مختلف اقتصادی و معیشت مردم تعطیل را تاکید کردید، بیایید به مردم پاسخ دهید که چه کردید در این مدت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این آقایان گفتند اگر آب نداریم، اگر هوا آلوده است و محیط زیست از بین رفته، اگر اقتصاد ضعیف است و اگر ... به خاطر این است که ما با کدخدا توافق نکردیم. سه سال و نیم مردم را سر کار گذاشتند تا با کدخدا توافق کنند. آنهم توافقی که ما هر چه داریم به صورت نقد می‌دهیم و طرف مقابل فقط قول نسیه می‌دهد. هر کسی هم که اعتراض کرد با اتهام کاسب تحریم از میدان خارج کردند.

* دولت حاضر نیست ثروت وزرایش را مردم بدانند

رسایی گفت: مدام می‌گویند کاسب تحریم، ما هم می‌گویم آقای روحانی شما که ما را متهم به کاسبی می‌کنید، ما همه اموال و دارایی خود را اعلام می‌کنیم و شما هم فقط ثروت یکی از وزرای خود را اعلام کنید و بگویید که ثروت‌های هزار میلیاردی از کجا آمده است. اما دولت حاضر نیست ثروت وزرایش را مردم بدانند. ثروت شخصی برخی از وزرا که یکی و دو تا هم نیست، بیش از هزار میلیارد تومان است.

* روحانی در دفاع از برجام تنها مانده است

وی اظهار داشت: امروز دیگر همه مردم فهمیدند که چه خبر است و تنها خود آقای روحانی از برجام دفاع می‌کند و نزدیکانش هم می‌گویند برجام موفق نبوده است. علت دفاع روحانی نیز این است که حرف دیگری برای گفتن بعد از سه سال و نیم دارد و مجبور است از برجام دفاع کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: طرفداران برجام می‌گویند اگر برجام نتیجه نداد، اشکالی ندارد و به جای آن سایه جنگ از سر کشور دفع شده و این هم دروغی بزرگ است.

* طرح آشتی ملی چراغ سبز به دشمن است

رسایی تصریح کرد: دشمن مدام ما را تهدید به جنگ نظامی می‌کند، اما تا زمانی که قدرت ایمان در بین جوانان ما وجود دارد، دشمن توان جسارت را نخواهد داشت.

وی افزود: در این شرایط عده‌ای دم از طرح آشتی ملی می‌زنند. این طرح در حقیقت چراغ سبز به دشمن است. با این حرف به آمریکا و غرب پیام دادند که ما در داخل دعوا داریم و متحد نیستیم و اگر ما را تهدید کنید، موفق خواهید بود. دشمن نیز با دریافت چراغ سبز تهدید می‌کند و بعد روزنامه‌ها می‌نویسند اگر به ما رای ندهید، دشمن حمله می‌کند و جنگ می‌شود.

* خلق و خوی دولت اشرافی برگشته است

نماینده سابق تهران در بخش پایانی سخنان خود گفت: امام (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی (ره) بارها گفتند نوکر مردم هستیم، اما به دلیل دوری از ارزش‌های انقلاب، خلق و خوی دولت اشرافی بازگشته است و عده‌ای به خود حق می‌دهند که از بالا به مردم نگاه کرده و بگویند حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی حق ما است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین شمسی هستم

      دمدگرم آقای رسایی

    • رضا پ

      تو خودت یه عزل شده ای .

    • بدون نام

      دولت باب میل شما که 8 سال ملت رو بدبخت کرد.کاش 8 سال سرکار میگذاشت.

      سپردم به دست توانمند سانسورچی

    • بدون نام

      جناب رسایی لطفا از طرف مردم حرف نزنید
      اگر من مردمم که از دولت روحانی راضیم. بیچاره روحانی و امثالش چیکار میتونن بکنن؟! ....
      یادت رفته افرادی مثل شماها در دوره قبل در مجلس و دولت قبل مملکت رو فلاکت کشوندن.
      واژه مردم برای شما شده نون و نوا برادر... من که حلالتون نمیکنم

      اما در مورد برجام که افاضات فرمودید:
      اتفاقا برجام جایگاه ایران را ارتقا داد من خودم خارج زندگی کردم قبل و بعد برجام اوضاع از خیلی از جنبه ها تغییر کرده (ویزادادن، سوخت هواپیما، نحوه احترام در سفارتخانه ها؛ معاملات متعدد ،....) و البته با گذر زمان اگر اجازه بدید که نمیدید بهتر خواهد شد... این همه خرابی تفکر شما و همراهانتون طی این سالها که با چند سال درست نمیشه اگر بگذارید روحانی و امثال ظریف تنها 50 درصد تفکراتشون رو در عرصه بین المللی عملی کنند اونوقت طی چند سال خواهید دید درست رفتار کردن در مملکت داری از جمله برجام چه کارهاییی میتونه انجام بده
      شماها ترستون اینه که ایران رابطه اش با دنیا خوب بشه و شماها جایگاهتون رو از دست بدید و گرنه خودتونم میدونید دارید عوام فریبی میکنید.

    • بدون نام

      آقای رسایی کم عوام فریبی کنید شما ودولت قبل بیشتر ین ضربه را به کشور زده آید ...

    • بدون نام

      همچنان توسروکله هم بکوبید وبیخیال معیشت مردم باشید

    • موسی موسوی

      خودت فهمیدی چه لاطلاعاتی بافتی .

    • بدون نام

      اقای رسایی خوب بلدی پشت این الفاظ شهداو امام و رهبری خودت را قایم کنی در دوران ریاست جنابعالی که هشت سال مردم را بیچاره کردید بیشترین ظلم شد اقا یک راست بگو من رای نیاوردم ناراحتم

    • رضای

      آقای رسایی شرم کن دیکه بستی

    • ایمان

      بعضی مواقع ازاحساس شرمندگی می کنم که توشناسنامه من نوشته ملیت ایرانی وتوشناسنامه امثال رسایی هم نوشته ایرانی .... مثل آنست که دیگ به دیگ بگوید روت سیاه ...

    • بیرانوند

      کسی نیست بگه مردم هشت سال توتوهم زندگی کردند جانم رسایی کجابودی

    • بدون نام

      آقای رسایی باور کنید مردم از این حرفا ی شما عبور کردند بخودتون بیاین چقدر تکرار های بیهوده.
      مردم اگر دنبال آشتی هستند بخاطر اینکه حوصله دعوا ندارند نه اینکه از شما خوششان میاید

    • محمد

      آن مسئول حق داشتن كه اجازه برگزاري مراسم رو ندادند شما كه مردم رو با اين صحبتها نا اميد ميكنيد. البته اغراض سياسي هم در پشت كلام شما مشخص هست آقاي رسايي ولي با اين اوصاف بعيد است در دورهاي بعدي انتخابات هم راي بياوريد.

    • بدون نام

      رسایی جمع کن خودتو . تو هم مردم ساده گیر اوردی . ...

    • بدون نام

      تو چی میگی ؟؟؟تو که توسط مردم مردود شدی ، خیلی واقعا پررو تشریف داری

    • ساحل

      آقای رسایی. مردم هم به شهدا و هم به رهبری و هم به نظام پایبندن، مردم اخلاقی رو که شما برای سوءاستفاده حزبی و جناحی خود به بهانه شهدا، رهبری، میگیرید، بر نمی تابند. سخنرانی آقای مطهری، نایب رئیس مجلس که الان این سمت رو دارا هستند در مشهد لغو بشه، به قول شماها اشکالی نداره، سخنرانی نوه امام خمینی ره در قم لغو بشه، اشکالی نداره، ولی شما، مشکلی، نیست. از محتوای سخنرانی یاتون نزدیک انتخابات مشخصه. لطفا خود را مقابل مردم قرار ناهید، با مردم و برای خدمت به مردم باشید. ممنون. لطفا همه را منتشر کنید. مطالب ما هم مثل آقای مطهری لغو نشه، صلوات. مرسی

    • بدون نام

      شما که 8سال مردم راسرکار گذاشتید چرا برای منافع شخصی وحزبی خوداز مقام شامخ شهدا سوءاستفاده میکنی

    • بدون نام

      شما هم 8 ..

    • بدون نام

      اقای رسایی شما یک مهره سوخته هستین تو مملکت ما اگه میبینی مردم چیزی بهتون نمیگن فقط بخاطر لباس مقدستونه.همین اقایونی که شما قبول ندارین .بیست میلیون رای دارن.ولی شما حتی صلاحیت ندارین که بخواین تو انتخابات شورا شرکت کنین

    • بدون نام

      سلام و درود بی پایان بر حمید رسایی

    • بدون نام

      چه پررویی تو بابا.
      8 سال زمان دولت قبلی با یک یارانه مردم را فریفتید و ,,,,

    • بدون نام

      دروووود بر تمامی کسانی که حرف حق میزنند ...

    • سیف

      بحثی که رسایی توش حرافی کنه اصلا از اصل میفته.

    • بی م

      آقای رسایی تورا به خدا حرف های شرم اور نزتیید

    • بدون نام

      آقای رسایی درمدت نمایندگی ات در مجلس چه گلی به سر این مردم زدی؟ تصویب کردید 45500تومان به مردم بدهند ! فقط یک قبض چهل روزه گاز برای یک خانه مسکونی دو اطاقه آمده مبلغ 259000تومان که چهل هزارتومانش مالیات بر ارزش افزوده و عوارض گازرسانی است که دوره ننگین شما تصویب شده ومانند حقوقهای نجومی که گفتند قانونی بوده این هم قانونی بوده!! شرم باد بر قانونگذارانی مانندشما که رای ملت ساده را با انواع واقسام کلک وزبان بازی وهزینه کرد از پول مردم میگیرید وبه خانه ملت!! میروید وپولها وپاداشها وامتیازات آنچنانی میگیرید وقوانین ضد مردمی تصویب میکنید وحالا هم دعوای خودتون رو به میان مردم میکشید، شما همه تون سرتون توی یک آخور است، کاری کردید که مریض میشویم پیش دکت عمومی هم دیگر نمیتوانیم برویم چون حداقل صدتومان آب میخورد که درآمد دو روز ماست...

    • علیرضا

      آقای رسایی: بس کن دیگه ! همین مردمی که از طرفشان حرف می زنی ، تو را انتخاب نکردند .

    • بدون نام

      خواهشا برای اعتبارخودت ازخانواده شهدا وجانبازان مایه نگذار

    • اهوازی

      بازهمانند۸سال گذشته خودتون به نادانی زدید بابا نمیبینی هم روحانی وهم ظریف چقدر محبوب هستند

    • بدون نام

      کاملا درست است

    • بدون نام

      خدایا خداوندا شر رسایی را از سر ابن ملت که رسایی راقبول ندارند دور کن.رسایی تو اگه آدم خوبی بودی شورای محترم نگهبان رد صلاحیت نمیکرد.در ضمن برای آن کسانی که شما را به عنوان سخنران شهدای عزیز دعوت کردن متاسفم چونکه تو لیاقت اینو نداری که برای شهدا سخنرانی کنی.اصلا تو رفته بودی که به دولت تهمت بزنی .رسایی تا کی میخای در پشت شهدا ومقام معظم رهبری خودتو قایم کنی......

    • بدون نام

      دولتمردان دارن برای پست ومقام باهربهانه ولیلی میجنگند و بیخیال مشکلات ومعضلات مردم و جامعه هستند
      ومردم هم بخاطر یه عده افراد که بخوان بر کرسی ریاست تکیه بزنند افتادن بجون هم و بحث وجدل

    • ایرانی

      رسایی جان نظرات مخالف را میبینی یا نه؟

    • ارشیا

      رسایی جان تو رو خدا ما مردم نمیخواییم تو به فکر ماباشی .اخه بهت رای ندادن که دیگه نبینیمت حالا واسمون کارشناس شدی

    • معلم

      برات متاسفم که با این رفتارهات فقط به.دشمنان انقلاب کمک مکنی وفقط خو تو می خواهی به هر نحو ی مطرح کنی

    • بدون نام

      رسایی زمان جنگ کجا بودی که حالا بیرون آمدی کسی که مفهوم انتقاد را با افترا و انتقام و تهمت و افترا را نداند اما مردم ایران می فهمند

    • بدون نام

      راست میگه تا حالا این همه رکود و کسی به یاد داره تا حالا کسی این همه بدبختی وبیچارگی به یاد داره واقعا نقش برجام تو زندگیه ما چیه ؟چکار کردیم با این بر جامی که هر روز یک تحریم جدید روکار می یاد خواهشا کره شمالی رو مطالعه کنید که آمریکا چه بلایی سرش آورد?بعدبه به چه چه برای برجام بکنید چرا نمیخواهید باور کنید آمریکا سر ما کلاه گذاشت اونم از نوع گشادش!پس بذارید امثال رسایی کار خودشونو بکنن لطفا!

    • منوچهر

      راست میگه منی که این مطلبو میخونم هم سرکارم!

    • سینگل شمال

      رای چی هست ؟؟ چطوری رای میدن

    • علیرضا

      رسای شما ودوستانتان اون چند نفر که مردم قبولتان برای مجلس نداشتن .پس برو حرف نزن ...

    • بدون نام

      یارو توی ده راهش نمیدهند سراغ خونه کدخدا را میگیره کمی هم به کارنامه ی خودت به ملت در ۸سال گذشته نگاه کنید که خراب کاریهای شما و محمود جونتون این گرانی و تورم و بدبختی را برای ملت و خانواده معظم شهدا به ارمغان آورد بروید به درگاه خدا توبه کنید تا شاید شهدا و خانواده عزیزشان وملت صبور شما را ببخشند

    • بدون نام

      خودت از اینا نامردتری مردم شماها خوب میشناسن دیگه کسی خام این حرفا نمیشه ....

    • بدون نام

      مردم بدبخت ک دارن حرفای شما رو باور میکنن شما ها دارین ملت و مردمو سپر بلا میکنید

    • اسد

      خواهش از جانب مردم سخن نگوئید که دیگه نماینده مردم نیستید بعدش اصلا ربطی به شما ندارد در زمان شماها پدر مردم در آوردید

    • بدون نام

      لطف کن از مردم حرف نزن همون شماها با دوستان بودین که پدر مردم رو دراوردین

    • النا

      من والا موندم احمدی نژاد اوووونهمه ضرر زد ب مملکت کسی محاکمش نکرد کسی نگف چرااین کاراروکردی الان روحانی داره گندکاریای اونو درست میکنه همه ذره بین گذاشتن ایراد بگیرن.همونطور ک یه شبه تحریما اوضاع روخراب نکرد یه شبه هم درست نمیشه بمرور زممان بهترمیشه البته اگ تندروها بذارنو از طرف مردم حرف نزنن چون فقط بفکر منافع شخصیشونن نه ملت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج