۴۸۱۸۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماشین‌ سازی: گفتند بازی ساعت ۱۵ برگزار می‌شود

مسئولان تیم ماشین‌سازی ادعا می‌کنند که به خاطر مشکل نور ورزشگاه یادگار امام (ره)، به آنها اعلام شده که بازی این تیم برابر نفت تهران از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه ماشین‌سازی از چند روز پیش درخواست خود را مبنی بر تغییر زمان دیدار این تیم مقابل نفت تهران ارائه دادند، اما سازمان لیگ با توجه به مخالفت باشگاه نفت تهران، با این موضوع موافقت نکرده است.

در جلسه هماهنگی پیش از بازی، مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) اعلام کرده‌اند که به دلیل برودت هوا، سیستم نور ورزشگاه دچار مشکل شده است و به همین خاطر، امکان برگزاری بازی در ساعت ۱۶:۳۰ وجود ندارد. ماشین‌سازان هم که به زمان برگزاری بازی معترض هستند، در جلسه هماهنگی پیش از بازی، حاضر نشدند صورت‌جلسه را امضا کنند.

ماشین‌سازان اما ادعا می‌کنند که هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، به آنها اعلام کرده که بازی ساعت ۱۵ امروز (جمعه) برگزار خواهد شد. گزارش مشکل نور ورزشگاه هم به صورت کتبی به سازمان لیگ ارسال شده و قرار است طی ساعات آینده، سازمان لیگ هم در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد.

با توجه به بارش برف در تبریز، مسئولان ورزشگاه که صبح امروز برای آماده‌سازی چمن در راه ورزشگاه بودند، دچار مشکل شدند و با این اوضاع، احتمال لغو دیدار ماشین‌سازی - نفت تهران هم وجود دارد. سازمان هواشناسی نیز پیش‌بینی کرده که در ساعات آینده، بارش برف در تبریز ادامه دارد.

طبق برنامه قبلی، قرار است دیدار ماشین‌سازی - نفت تهران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج