۴۸۱۸۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تشویق موزون تماشاگران و ابراز احساسات باروز

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در سومین دیدارش در جام جهانی مقابل مغولستان در حالی به پیروزی مقتدرانه ای دست یافت که نخستین شکست را نیز تجربه کرد.

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت های جام جهانی کشتی آزاد که از صبح دیروز در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است، مسابقات روز دوم و پایانی جام جهانی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد که مانند روزهای گذشته از همان دقایق ابتدایی ظرفیت سالن تکمیل شد به طوری که بسیاری به صورت ایستاده نظاره گر مسابقات بودند. همچنین تعداد زیادی از تماشاگران پشت درهای سالن ماندند و موفق به حضور در سالن مسابقه نشدند.

* در دیدار وزن ۶۵ کیلوگرم بین روسیه و گرجستان، مصدومیت کشتی گیر روس برای دقایقی باعث توقف مسابقه شد.

* رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی در کنار نماینده یونانی اتحادیه جهانی کشتی در کنار تشک حضور دارد و مانند روز گذشته نکات فنی لازم را به کادر فنی و کشتی گیران گوشزد می کرد.

* شکست محمدمهدی یگانه جعفری در وزن ۶۵ کیلوگرم مقابل باتمانگای باتچولون، دارنده مدال برنز آسیا از مغولستان، نخستین شکست ایران تا به اینجا در طول برگزاری مسابقات بود. تیم ایران پیش از این با نتایج مشابه ۸ بر صفر ترکیه و هند را شکست داده بود و تنها مغولستان را بر بر یک بُرد.

* از حوادث مهم مسابقه ایران و مغولستان می توان به پیروزی حامد رشیدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مقابل گانزوریک، نفر سوم جهان و قهرمان بازی های آسیایی از مغولستان اشاره کرد.

* حسن یزدانی که تا کنون در تمام مسابقاتش با امتیاز عالی و بدون اینکه امتیازی به حریفانش داده باشد به پیروزی رسیده بود مقابل اونوربات پوروجات، دارنده مدال نقره جهان، اولین امتیاز را از دست داد. وی همچنین برای اولین بار نتوانست در پایان تایم اول مسابقه را به سود خود تمام کند.

* پخش آهنگ کُردی در سالن برای دقایقی تماشاگران را به وجود آورد و آنها به انجام حرکات موزون پرداختند.

* در یکی از حساس ترین مسابقات امروز که تعیین کننده دومین فینالست نیز است آمریکا و آذربایجان به مصاف یکدیگر رفتند که با ورود جردن باروز، قهرمانی جهان و المپیک، تماشاگران بار دیگر مانند روز گذشته به شدت او را تشویق کردند.

* در دیدار وزن ۵۷ کیلوگرم آذربایجان و آمریکا در حالی که حریف آمریکایی مغلوب شده بود و رقیبش روی تشک دراز کشیده بود و نای بلند شدن نداشت دست او را گرفت و بلند کرد که این موضوع با تشویق تماشاگران همراه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج