جاباما
۴۸۱۸۶۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آمریکا حریف ایران در فینال جام جهانی کشتی

آمریکا در دیداری سرنوشت ساز مقابل آذربایجان به پیروزی رسید و راهی فینال جام جهانی شد تا لحظه شماری برای مصاف جذاب ایران و آمریکا در فینال جام جهانی آغاز شود.

خبرگزاری ایسنا: آمریکا در دیداری سرنوشت ساز مقابل آذربایجان به پیروزی رسید و راهی فینال جام جهانی شد تا لحظه شماری برای مصاف جذاب ایران و آمریکا در فینال جام جهانی آغاز شود.

تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با کسب پیروزی مقابل آذربایجان در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه راهی دیدار فینال شد تا در دیداری حساس به مصاف ایران برود. این مسابقه در بردهای انفرادی ۴ بر ۴ مساوی شد و در امتیاز مثبت آمریکا ۲۰ بر ۱۴ برنده شد.
آمریکا که مانند دیدارهای گذشته تشویق تماشاگران ایرانی را به همراه خود داشت برای مشخص شدن تیم نخست گروه A به مصاف آذربایجان رفت و در مصافی سخت موفق شد با پیروزی مقابل این تیم راهی دیدار فینال جام جهانی شود. آمریکا پیش از این به ترتیب با نتایج ۷ بر یک و ۶ بر ۲ از سد گرجستان و روسیه گذشته بود.
نخستین برد در این دیدار از آن آذربایجان شد، جایی که گیورگی آدیراشویلی دارنده مدال طلای اروپا با حساب ۳ بر ۲ از سد آنتونی راموس گذشت.در دومین مبارزه لوگان استیبر آمریکایی به سختی و با اختلاف یک امتیاز از سد حریف آذربایجانی گذشت.
در مبارزه سوم حاجی علی اف قهرمان جهان و المپیک دوباره آذربایجان را پیش انداخت و با نتیجه ۴ بر یک از سد فرانک مولینارو نفر پنجم المپیک گذشت.
جیمز گرین آمریکایی و دارنده مدال برنز جهان قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر در مدت زمان ۲ دقیقه و ۳۷ ثانیه حریف آذربایجانی را برد تا باز هم کار دو تیم به تساوی بکشد.
حضور جردن باروز نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم آمریکا و دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک بر روی تشک کشتی کافی بود تا باز هم سالن مسابقات با تشویق بی امان تماشاگران ایرانی به مرز انفجار برسد.باروز در این مبارزه و در غیاب جبرییل حسن اف آذربایجانی به مصاف مراد سلیمان اف رفت.
باروز در حالیکه یک بر صفر پیش بود ۵ امتیاز از دست داد تا وقت اول ۵ بر یک بازنده شود.در ۳ دقیقه دوم بر شدت تشویق تماشاگران ایرانی از باروز اضافه شد و این چهره محبوب کشتی آمریکا موفق شد با سه اخطاره کردن حریف پیروز این مبارزه سخت شود و آمریکا را ۳ بر ۲ پیش بیندازد.
کشتی ششم میان شریف شریف اف آذربایجانی و دارنده مدال های طلا و برنز المپیک مقابل دیوید تیلور قهرمان پان آمریکن بود که این مبارزه در نهایت با نمایش بسیار ضعیف شریف اف همراه بود و با نتیجه ۱۲ بر ۲ به سود تیلور به پایان رسید تا آمریکا تنها یک گام تا رسیدن به فینال فاصله داشته باشد.

کایل اسنایدر قهرمان المپیک ریو مقابل حریف آذربایجانی ۵ بر ۴ شکست خورد و کشتی ۱۲۵ کیلوگرم هم به سود آذربایجان به پایان رسید تا دو تیم در برد انفرادی ۴ بر ۴ مساوی شوند اما آمریکا به دلیل داشتن دو پیروزی با ضربه فنی وامتیاز مثبت بیشتر، پیروز این مسابقه شد و به فینال رسید.

۵۷ کیلوگرم: گئورگی ادیراشویلی ۳- آنتونی راموس ۲
61 کیلوگرم: علی رحیم زاده ۱۱ - لوگان استیبر ۱۲
۶۵ کیلوگرم: حاجی علی اف ۴ - فرانک مولینارو یک
70 کیلوگرم: داوید سوینیوچخانوف صفر - جیمز گرین ۱۰
۷۴ کیلوگرم: مراد سلیمان اف(بازنده) - جردن باروز(با سه اخطاره شدن حریف پیروز شد)
86 کیلوگرم: شریف شریف اف ۲ - دیود تایلور ۱۲
۹۷ کیلوگرم: اصلان بک آلبوروف ۵ - کایل اسنایدر ۴

125 کیلوگرم: جمال الدین ماگومدوف 3- نیک گویازدوفسکی 1
دیدار فینال بین تیم های ایران و آمریکا ساعت ۱۷و پانزده دقیقه امروز (جمعه) بر گزار می شود و دیدار رده بندی نیز از ساعت ۱۶ بین ترکیه و آذربایجان برگزار خوهد شد.

ایران برای کسب هشتمین قهرمانی و ششمین قهرمانی متوالی در دیداری حساس مقابل آمریکا قرار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج