۴۸۱۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمانی: با فکر سهمیه، تمرکزمان را به‌هم نمی‌زنیم

هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که بازیکنان و مربیان این تیم با فکر دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تمرکز خود را به‌هم نمی‌زنند.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که بازیکنان و مربیان این تیم با فکر دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تمرکز خود را به‌هم نمی‌زنند.

ماهان رحمانی درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی بود. ما روی دو ضدحمله گل خوردیم و در ابتدای بازی عجله داشتیم که به گل برسیم. در نیمه دوم اما به شرایط خوبی برگشتیم، هرچند که در نیمه اول هم چند فرصت داشتیم و خودم یک فرصت را در شش‌قدم از دست دادم. شکست دادن استقلال خوزستان کار سختی بود، ولی ما در نیمه دوم قدرت خودمان را نشان دادیم و به پیروزی رسیدیم.

هافبک پیکان که در ابتدای نیمه دوم تعویض شد در این خصوص تأکید کرد: ما با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کردیم، اما در نیمه دوم آقای جلالی تغییر تاکتیک داد. من قبل از دقیقه ۶۰ بیرون رفتم و یک مهاجم به ترکیب اضافه شد. خوشبختانه همین تغییر نتیجه داد و ما پیروز شدیم.

رحمانی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان می‌تواند امسال سهمیه آسیا بگیرد؟»، اظهار داشت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف‌مان این است که خوب امتیاز بگیریم. نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه داریم، اما نمی‌خواهیم با فکر کردن با این موضوع تمرکزمان را از دست بدهیم. ما باید بازی به بازی جلو برویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج