۴۸۱۹۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماهینی: خدا رحم کرد که اتفاق ناگواری رخ نداد

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد در چند ماه اخیر غیر از استاندار هیچ‌کس به فکر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نبودند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد در چند ماه اخیر غیر از استاندار هیچ‌کس به فکر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نبودند.

دانیال ماهینی درمورد مصدومیتی که در بازی با پیکان دچارش شد، گفت: ضربه‌ای که به سرم خورد محکم بود و در یک لحظه چشمانم سیاهی رفت و دیگر چیزی نفهمیدم. خدا رحم کرد که اتفاق ناگواری برای من رخ نداد. بعد از بازی هم سی‌تی‌اسکن گرفتم و مشخص شد مشکلم جدی نیست. با این شرایط می‌توانم در بازی بعدی به میدان بروم.

وی با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل پیکان تأکید کرد: ما با دو گل جلو افتادیم، اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. طبیعتاً وقتی در نیمه دوم آن‌طور بازی کردیم، انتظار می‌رفت که نتیجه را واگذار کنیم. باخت تلخی بود، ولی امیدوارم در بازی‌های آینده آن‌ را جبران کنیم.

ماهینی در خصوص بحران مالی استقلال خوزستان گفت: ما نماینده ایران در آسیا هستیم و نمی‌دانم با این وضعیت چگونه می‌خواهیم در این مسابقات شرکت کنیم. تا آخرین لحظه هم مشخص نبود که بالاخره می‌خواهیم به عمان سفر کنیم یا خیر و این در حالی است که پرواز ما هم سه ساعت تأخیر داشت.

وی تاکید کرد: امکانات مالی حریفان ما با استقلال خوزستان قابل قیاس نیست و این شرایط واقعاً برای بازیکنان آزاردهنده است. در این مدت فقط استاندار خوزستان به فکر تیم ما بود و دیگران هیچ کمکی به استقلال خوزستان نکردند. آیا قهرمان ایران باید به این روز بیفتد؟ واقعاً این اتفاقات تأسف‌آور است و ما فقط در این مدت وعده و وعید شنیدیم.

ماهینی در مورد تقابل تیمش با الفتح عربستان گفت: همیشه اولین بازی در هر تورنمنتی مهم است. باید نمایش خوبی مقابل الفتح داشته باشیم. بازیکنان هم با وجود این همه مشکل، برای آسیا خیلی انگیزه دارند. امیدوارم در عمان نتیجه خوبی بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج