جاباما
۴۸۲۰۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بهمن، برای منصوریان شیرین تمام شد

سرمربی جوان استقلال در بهمن سرنوشت ساز، آینده خود را در این تیم به شکل تحسین برانگیزی رقم زد.

ورزش سه: سرمربی جوان استقلال در بهمن سرنوشت ساز، آینده خود را در این تیم به شکل تحسین برانگیزی رقم زد.

بهمن سخت کلید واژه بسیاری از مصاحبه های منصوریان از ابتدای لیگ بود. هر چه سرمربی استقلال به این ماه نزدیک تر می شد، بیشتر درباره سختی کار استقلال در این ماه و تاثیر گذار بودن آن در روند استقلال صحبت می کرد.

منصوریان پس از شکست برابر استقلال خوزستان در روزهای پایانی دی ماه، با شکست پا به این ماه سرنوشت ساز گذاشت. در حالیکه بسیاری دیدار با صنعت نفت آبادان را آخرین شانس منصوریان روی نیمکت استقلال می دانستند، آبی ها با سه گل در این دیدار به پیروزی رسیدند تا روزهای خوب این تیم شروع شود.

استقلال در بازی بعدی در تهران پیکان را نیز با نتیجه سه بر دو شکست داد تا دومین بازی در بهمن ماه برای آبی ها با برد به پایان برسد. دیدار با ماشین سازی هر چند روی کاغذ نبرد آسانی به نظر می رسید اما کولاک تبریز باعث شد تا برد سه گله آبی ها برابر تیم فرهاد کاظمی ارزش بسیار زیادی پیدا کند.

منصوریان بعد از این بازی پا به دیدار سرنوشت ساز برابر السد گذاشت. شاگردان منصوریان هر چند در جریان بازی نتوانستند السد را شکست دهند اما با درخشش رحمتی این دیدار که با استقبال چشمگیر هواداران همراه شده بود، با پیروزی استقلال به پایان رسید. تیم جوان منصوریان با بهترین شرایط روحی پا به دربی گذاشت و در این دیدار نیز توانست به برتری برسد تا روزهای شیرین منصوریان تکمیل شود. سرمربی استقلال در آخرین نبرد خود در بهمن نیز برابر ذوب آهن در اصفهان قرار گرفت و با پیروزی فولاد شهر را ترک کرد تا فاصله او در جدول رده بندی با رده چهارم جدول، به ۷ امتیاز افرایش پیدا کند.

بهمن سرنوشت ساز منصوریان، برای سرمربی آبی ها به بهترین شکل به پایان رسید و تیم او در 5 بازی لیگ، 14 گل به ثمر رساند و تنها 4 گل دریافت کرد و پس از دو سال استقلال راهی لیگ قهرمانان آسیا شد. منصوریان در این ماه 15 امتیاز به حساب آبی ها واریز کرد که نزدیک به 40 درصد امتیازات استقلال در لیگ شانزدهم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fateme

      عشق است علیرضا منصوریان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج