۴۸۲۰۴۵
۱۰ نظر
۵۰۱۶
۱۰ نظر
۵۰۱۶
پ

علت شکست یزدانی برابر کشتی‌گیر آمریکایی

مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی پس از باخت حسن یزدانی در مرحله فینال برابر کشتی‌گیر آمریکایی گفت: حسن یزدانی به دلیل سرماخوردگی شدید و مصرف آنتی‌بیوتیک دچار ضعف شدید بدنی بود و همین مسئله سبب باخت او برابر کشتی‌گیر آمریکایی شد.

خبرگزاری ایسنا: مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی پس از باخت حسن یزدانی در مرحله فینال برابر کشتی‌گیر آمریکایی گفت: حسن یزدانی به دلیل سرماخوردگی شدید و مصرف آنتی‌بیوتیک دچار ضعف شدید بدنی بود و همین مسئله سبب باخت او برابر کشتی‌گیر آمریکایی شد.

دکتر تورج ملک‌محمدی افزود: حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم و قهرمان المپیک ریو به دلیل اینکه از ابتدای هفته و قبل از اعزام به رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد دچار سرماخوردگی و عفونت شدید بدنی شده بود که با مشاوره چند نفر از متخصصان عفونی تصمیم گرفتیم که برای بهبود وضعیت جسمانی او آنتی‌بیوتیک به یزدانی تزریق کند تا بتواند در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد حضور داشته باشد.

وی گفت: حسن یزدانی با وجود اینکه از نظر قوای بدنی به خاطر سرماخوردگی دچار ضعف شدید بدنی بود اما با غیرت و شجاعت توانست در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد رقابت‌های خوبی را به نمایش بگذارد و تا آخرین لحظه در برابر سایر کشتی‌گیران به خوبی جنگید اما متأسفانه در مرحله فینال به خاطر ضعف بدنی نتوانست در برابر کشتی‌گیر آمریکایی پیروز میدان باشد. به هر صورت این مسئله هیچ‌چیزی از ارزش‌های این قهرمان کشورمان کم نمی‌کند.

ملک‌محمدی در پایان پیرامون این پرسش که آیا رقابت او در یک وزن بالاتر باعث شکست او در برابر حریف آمریکایی‌ او شد افزود: یزدانی تنها به خاطر سرماخوردگی شدید و ضعف بدنی نتوانست در برابر کشتی‌گیر آمریکایی رقابت خوبی را به نمایش بگذارد و این‌طور نیست که وی در یک وزن بالاتر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد نتوانست عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد. بدون شک این کشتی‌گیر در آینده و در سایر رقابت‌ها در همین وزن می‌تواند بار دیگر قهرمانی خود را ثابت کند. بنابراین شکست او در برابر حریف آمریکایی هیچ‌چیزی از ارزش‌های این کشتی‌گیر را کم نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیار

      این چرت و پرتا چیه میگین مگه مردم عقل ندارن.تو این وزن علیرضا کریمی کاملا امادستو با تیم بود اگه یزدانی مریض بود چرا کشتیو ب اون ندادن.وزنشو اوردن بالا گند زدن ب کشتیش

    • ناشناس

      پشتك وارويى كه موقع اومدن رو تشك ميزد اثر همون انتى بيوتيك ها بود ؟ديگه كشتى گير تو اين وزن نداشتيم كه ايشون بزور امپول !!!!رو تشك نره؟اخه بابا يكم كمتر دروغ بگين ، فقط يكم كمتر ها ، خدا نكرده نگفتيم اصلاً دروغ نگين .

    • بدون نام

      همیشه ک نمیشه برد حالا ک باخته میگی سرما خورده! حالا اگه میبرد آنتی بیوتیک کیلو چند!!!

    • بدون نام

      چرا وقتی میبرن قهرمان وپهلوان حساب میشن وقتی میبازن یامصدومن یابیمار نه اقاجون ضعیف کشتی گرفت باخت براوزن 86کیلو باید قدرت بدنیش رو خیلی خیلی بیشترکنه ضمنا حسن یزدانی متاسفانه دفاع کردن تو کشتی رو بلدنیست فقط حمله کردن رو خوب انجام میده درصورتی که کشتی گیر باید دفاع کردن رو هم بلدباشه والبته ساده کشتی گرفتن بهتراز نمایشی کشتی گرفتن

    • فرهاد

      بهانه های ایرانی

    • بدون نام

      خدا قوت قهرمان سلامت باشی ایشااله

    • بدون نام

      بجای توجیه کردن و آدرس غلط دادن، به رشد فکری و احساس مسئولیت برسید، بطوری که مثلا متوجه بشوید که از آنجاکه حسن یزدانی که بنظر در اینده دور لایق پهلوانی است از طرف بخصوص تیم امریکا وحتی روسیه بسیار از قبل مورد تحلیل بوده و کاملاً دست او را خوانده بودند در حالیکه ما در تحلیل درست حریف و تاکتیک ضعف نمایان داشتهایم.

    • امیر ای ار زد

      الکیییییییی میگیییییییی نقی

    • امير هاشمي

      متاسفانه ، اينجا همه چيز مهمه غير از آسيبي که به خود حسن يزاني خورد ، تمنا دارم به آسيب روحي و رواني که به خود کشتي گير وارد آمده دقت کنيد ، او بايد توسط مربيان آماده غافلگيريهاي اينچنيني ميشد . که جوانب موضوع نشان مي دهد که انگار حسن يزداني خودش تصميم به اين اتفاق گرفته ، کارشناسان کشتي و حتي شخص خود آقاي خادم در گفتگوها مي گويند که او نياز به اين شکست داشت تا خودش را پيدا کند ، معلوم نيست اينجا فدراسيون کشتي ايرانه يا يکي از کودکستانهاي جنوب شهر ، اين برخورد ها آدم را ياد اين ضرب المثل معروف مي اندازه ؛ بزار سرش که به سنگ خورد ميفهمه ، نه اينطور نيست ، کل کادر مربيان تيم ملي مقصرند که از درون و برون کشتي گير خوب و شايسته اي مثل حسن يزداني خبر نداشتند .

    • فاطمه حاجی حیدری

      با سلام خدمت همه ورزشکاران خدمت رسانی به ضعیفان محله ما دست چند نفر آدم کاری بود ،حالا من به عنوان یک مادر پیر از همه ورزشکاران میخواهم به فکر ضعیف و بیچاره باشید ،شب عید کمک یدی نیاز داریم که این هدایا را به روستاها برسانیم ترا به ابولفضل قسم که بیایید و کمک قدمی و یدی انجام دهید تا امام حسین و ابوالفضل و علی یارتان باشد .عافبت به خیر شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج