۴۸۲۰۶۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آخر هفته استثنایی با گلزنی لژیونرها

لژیونرهای ایرانی در دوروز اخیر توانسته اند برای تیم های خود در لیگ های مختلف گل بزنند و درخشان ظاهر شوند.

ورزش سه: لژیونرهای ایرانی در دوروز اخیر توانسته اند برای تیم های خود در لیگ های مختلف گل بزنند و درخشان ظاهر شوند.

در دوروز گذشته لژیونرهای ایرانی در لیگ های مختلف توانسته اند بدرخشند و گلزنی کنند.

در گزارشی این درخشش را به طورکامل مرور می کنیم:
سردار آزمون:

روستوف شب گذشته در خانه موفق شد در بازی خانگی با نتیجه ٤-٠ برابر اسپارتاپراگ پیروز شود تا کار راحتی در بازی برگشت داشته باشد و به نوعی خود را در مرحله بعدی ببیند.

روستوف که سردار آزمون را روی نیمکت داشت در دقایق ۱۵، ۳۸ و ۴۰ به ترتیب توسط میخا مولیا، دیمیتری پولوز و کریستین نوبوآ سه گل زد تا کار راحت‌تری برای بازی برگشت داشته باشد اما آزمون هم که ثانیه‌هایی بعد از دقیقه ۶۷ که وارد زمین شد توانست چهارمین گل روستوف را روی پاسی که به دیمیتری پولوز داد و خود داخل محوطه جریمه دریافت کرد، با یک ضربه بغل پا به ثمر رساند.

آزمون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک گل به اتلتیکو مادرید و یک گل به بایرن مونیخ زده بود.
آخر هفته استثنایی با گلزنی لژیونرها

علیرضا جهانبخش:

برخلاف روستوف، آلکمار بسیار ضعیف شروع کرد تا شاید وداع زودهنگامی داشته باشد، آنها در خانه برابر لیون فرانسه با نتیجه ٤-١ شکست خوردند.

لیون با وجود اینکه در خانه آلکمار بازی می‌کرد نمایش فوق‌العاده‌ای برابر حریف هلندی داشت و با گل‌های لوکاس توسارت و آلکساندر لاکازت (2 بار) در دقایق 26، 47 و 57 از این تیم پیش افتاد تا تقریبا صعودش را به جمع 16 تیم نهایی لیگ اروپا یک سره کند.

آلکمار پس از این سه گل، به دنبال کم کردن فاصله بود و در دقیقه ۶۸ صاحب پنالتی شد که آن را علیرضا جهانبخش برخلاف جهت آنتونی لوپز به سمت راست دروازه زد و اختلاف گل را به عدد ۲ رساند اما با این حال لیون پا پس نکشید و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط جوردن فری به گل چهارم دست یافت.
آخر هفته استثنایی با گلزنی لژیونرها
مرتضی پورعلی گنجی:

بعد از باخت لخویا به ام صلال، فرصت به السد رسید تا با یک برد خانگی با حداقل تفاضل گل به صدر جدول برسند اما شاگردان فریرا در این بازی ٧ بار دروازه العربی را باز کردند.

ستاره این بازی بغداد بونجاح الجزایری بود که موفق شد ٤ گل بزند اما اولین گل سفیدپوشان در این بازی را مرتضی پورعلی گنجی در دقیقه ٥ روی پاس ژاوی به ثمر رساند تا قفل دروازه العربی بسیار زود باز شود.

السد با این برد موفق شد تا به صدرجدول لیگ ستارگان قطر برسد تا برای فصل بعد دیگر دلشوره پلی آف را نداشته باشد. السد در بازی پلی آف این فصل برابر استقلال ایران شکست خورد.
آخر هفته استثنایی با گلزنی لژیونرها
رحیم زهیوی:

رحیم زهیوی بعد از اینکه در دقیقه ٤ بازی اول پاس گل داد، بسیار زود مصدوم شد و هفته های بسیاری را از دست داد. ستاره خوزستانی تیم الشحانیه امروز بعد از عبور از مصدومیت ستاره تیمش بود.

الشحانیه که رقابت ته جدولی ها را با الوکره در خانه حریف برگزار می کرد، در دقیقه ٦ توسط رحیم زهیوی باضربه سر روی سانتر از سمت راست به گل رسید.

اما الوکره ای ها از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند اما زهیوی با یک پاس در عمق آمانجو را صاحبت توپ کرد و خودش به درون محوطه جریمه آمد تا توپ برگشتی را با یک ضربه محکم وارد دروازه الوکره کند که چند دقیقه بعد بازهم از روی نقطه پنالتی پاسخ داده شد تا الشحانیه با این یک امتیاز یک پله صعود کند اما همچنان خطر سقوط را حس کند.
آخر هفته استثنایی با گلزنی لژیونرها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگه دقیقه ۵ قفل دروازه رو باز کرد.چی بگم واله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج