۴۸۲۴۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قاسمی: چند سالی است به کشتی سخت عادت دارم

دارنده مدال نقره و برنز گفت: کشتی من برابر حریف آمریکایی بسیار حساس شده بود و سعی کردم در طول مبارزه حریف را مدیریت کنم.

خبرگزاری ایسنا: کمیل قاسمی درباره قهرمانی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که با کسب عنوان قهرمانی توانستیم جواب خوبی به حمایت‌های با شکوه مردم کرمانشاه از کشتی‌گیران ایران داشته باشیم. مردم کرمانشاه واقعا حمایت بی دریغی داشتند و تشکیل صف‌های طولانی پشت درهای استادیوم ورزشی نشان دهنده عشق زیاد آنها به رشته کشتی است و خوشحالم که با پیروزی برابر آمریکا و کسب عنوان قهرمانی دل آنها را شاد کردیم.

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو ، درباره کشتی حساسش مقابل حریف آمریکایی که منجر به قهرمانی تیم‌ ‌ملی کشتی ایران شد، گفت‌: کشتی بسیار حساسی داشتم و کار در آن شرایط مقداری برای کشتی‌گیر سخت می‌شود، اما سه، چهار سالی است که در این شرایط کشتی گرفته‌ام و به خوبی با زیر و بم آن آشنا هستم. در طول مبارزه تمام تمرکزم بر این بود که اشتباهی نکنم و نگذارم که حریف کشتی را در دست بگیرد. خدا را شکر به خوبی توانستم حریف را مدیریت کنم و نتیجه‌ای که به دنبال آن بودم را به دست بیاورم.

وی در ادامه و با تاکید بر این که کسب عنوان قهرمانی کوچک‌ترین جواب برای حمایت‌های مردم ایران و مخصوصا کرمانشاه بود، خاطر نشان کرد: تا حدی استرس داشتم چرا که قهرمانی ایران به نتیجه‌ کشتی من گره خورده بود، اما عزم‌ام را جزم کردم تا باز هم از تجربیاتم استفاده کنم و بدون کوچک‌ترین اشتباهی حریف را شکست دهم چرا که کشتی در چنین شرایطی سخت‌تر می‌شود و ممکن است کوچک‌ترین اشتباه باعث شکست شود.

قاسمی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت عملکرد ضعیف حسن یزدانی مقابل حریف آمریکایی و ضربه فنی در این مبارزه، اظهار کرد: یزدانی یکی از برترین کشتی‌گیران ایران محسوب می‌شود که در عین جوانی توانسته طلای المپیک را بر سینه بزند. او تازه به وزن جدید آمده است و مطمئنا در این وزن بهتر عمل خواهد کرد.

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو در پایان خاطر نشان کرد: از این که توانستیم برای ششمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببریم و دل مردم را شاد کنیم بسیار خوشحال هستم. هیچ چیز بالاتر از خوشحال کردن مردم برای ما شیرین نیست و امیدوارم که بتوانیم با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در آینده نیز افتخار آفرین باشیم و نتایج خوبی را به دست بیاوریم. خدا را شکر تیم قهرمان شد و من هم در این قهرمانی سهمی داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج