۴۸۲۴۶۰
۱۳۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳۳ نظر
۵۰۱۰
پ

پایان تلخ رابطه زن شوهردار با خواستگار قدیمی

مرد جوان که با همدستی زن مورد علاقه اش همسر او را کشته بود، در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جنایت از سوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

مهر نوشت: مرد جوان که با همدستی زن مورد علاقه اش همسر او را کشته بود، در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جنایت از سوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج شنبه، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام شد. با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی بنام مرتضی ۳۲ ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحیه صورت و پهلو به قتل رسیده است.

با حضور مامورین در محل بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه از بستگان و اعضای خانواده ی مقتول ، برادرزن مقتول به مأمورین اعلام داشت: خواهرم بنام المیرا ۳۱ ساله در اتوبان آزادگان با خودرو شخصی ۲۰۶ در حال تردد بوده که خودرو شخصی اش دچار پنچری می شود. المیرا با همسرش تماس گرفته و از او جهت تعویض لاستیک خودرو درخواست کمک می کند. مرتضی نیز پس از گذشت ۲۰ دقیقه در محل حاضر می شود که در زمان تعویض لاستیک خودرو ، فردی که گویا یک کلاه ایمنی موتورسیکلت به سر داشته به آنها نزدیک ، به قصد زورگیری با مقتول درگیر و نهایتا با اسلحه همراه خود اقدام به شلیک کرده و پس از به قتل رساندن مرتضی از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در شرایطی که ظواهر امر حکایت از وقوع جنایت در یک زورگیری داشت ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به تحقیق از راننده یک دستگاه خودرو عبوری از محل جنایت پرداختند که که موفق به مشاهده لحظه فرار قاتل از محل شده بود. این شخص در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت :با خودرو شخصی در حال عبور از محل جنایت بودم که متوجه شدم فردی روی زمین افتاده و نفر دوم نیز با اسلحه بالای سرش ایستاده، جهت بررسی موضوع ، دنده عقب گرفته و به صحنه نزدیک شدم که همزمان ، فرد مسلح از محل متواری شد. پس از پیاده شدن از ماشین ، متوجه شدم شخصی که روی زمین افتاده به قتل رسیده و خانم جوانی نیز درخواست کمک می کند.

در تحقیقات از شاهد صحنه جنایت و در شرایطی که در تحقیقات اولیه از سوی همسر مقتول عنوان شده بود که قاتل یک کلاه ایمنی موتورسیکلت به سر داشته ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که قاتل کلاه ایمنی بر سر نداشته و پس از مشاهده صحنه ی نزدیک شدن یک دستگاه خودرو سواری به محل جنایت ، به سرعت از محل متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات پلیسی ، به بررسی دیگر اظهارات همسر مقتول در خصوص پنچرشدن خودرو شخصی پرداختند. همسر مقتول در اظهاراتش مدعی پنچری لاستیک عقب خودرو ۲۰۶ خود شده بود اما کارآگاهان با بررسی لاستیک های خودرو ۲۰۶ متعلق به وی اطمینان پیدا کردند که هیچکدام از لاستیک های خودرو دچار پنچری نشده است.

با توجه به تحقیقات میدانی از محل جنایت و بررسی اظهارات همسر مقتول ، کارآگاهان اداره دهم به تحقیق از همسر مقتول در خصوص علت حضورش در اتوبان آزادگان پرداختند اما او با صحنه سازی حاضر به ارائه توضیحات به کارآگاهان نبود لذا با توجه به تناقضات موجود در اظهارات همسر مقتول و همچنین نتایج بدست آمده از تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضایی المیرا در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد جمعه دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

المیرا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنان اظهارات اولیه خود مبنی بر ارتکاب جنایت توسط یک زورگیر را مطرح می کرد اما در ادامه تحقیقات و پس از ارائه دلایل و مستندات از سوی کارآگاهان ، چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت.

سرانجام در ساعت ۱۱ روز جمعه المیرا لب به بیان حقیقت گشود و خواستگار سابق خود بنام «علیرضا» را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه علیرضا متوجه اختلافات من با همسرم شد ، تصمیم به کشتن او گرفت و عنوان کرد که حتی اگر من با او همکاری نداشته باشم ، به تنهایی مرتضی را خواهد کشت. شب جنایت و برابر برنامه علیرضا، من به اتوبان آزادگان رفتم. به مرتضی زنگ زده و به دروغ عنوان کردم که لاستیک خودرو پنچر شده است. شوهرم از من درخواست کرد تا داخل ماشین نشسته ، درهای ماشین را بسته و منتظر او بمانم. بعد از گذشت حدودا ۲۰ دقیقه ، مرتضی از محل کارش در منطقه قرچک ورامین به محل رسید و در حالی که قصد تعویض لاستیک خودروی مرا داشت، علیرضا از پشت یک تپه خاکی خارج شد و طی یک درگیری و با شلیک چند گلوله، مرتضی را به قتل رساند.

کارآگاهان اداره دهم آگاهی با شناسایی محل سکونت علیرضا ۳۶ ساله در خیابان ۲۰ متری افسریه، و در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان وقوع جنایت اقدام به دستگیری عامل جنایت اتوبان آزادگان کرده و در بازرسی از محل سکونتش موفق به کشف یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی شدند که مقتول بوسیله آن به قتل رسیده بود.

علیرضا پس از انتقال به اداره دهم ویژه قتل و مواجه حضوری با المیرا صراحتا به طرح پیشنهاد قتل مرتضی، طراحی و ارتکاب جنایت اعتراف کرد. متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: ۱۶ سال پیش خواستگار المیرا بودم اما موفق به ازدواج با هم نشدیم. چند ماه پیش بود که به صورت کاملا اتفاقی یکدیگر را ملاقات کردیم و از آن زمان به بعد مجددا تماس های ما از سر گرفته شد. در این مدت المیرا دائما در خصوص اختلاف شدید خود با مرتضی صحبت می کرد به گونه ای که پس از مدتی تصمیم به کشتن مرتضی گرفتم. حوالی ظهر با المیرا در منطقه نارمک ملاقات کردم و به او عنوان کردم که امروز همان روزی است که من باید کار همسرش را تمام کنم و طرح کشتن مرتضی را برایش توضیح دادم. از المیرا خواستم تا به اتوبان آزادگان رفته ، از آنجا با مرتضی تماس گرفته ، موضوع پنچر شدن ماشین را مطرح و نهایتا برای تعویض لاستیک ماشین از همسرش درخواست کمک کند.

پس از گذشت ۲۰ دقیقه از تماس المیرا با مرتضی، در حالیکه من پشت یک تپه خاکی پنهان شده و منتظر آمدن مرتضی بودم، او در محل حاضر شد. مرتضی در صندوق عقب ۲۰۶ را باز کرده و مشغول بیرون آوردن لاستیک زاپاس خودرو بود که من به وی نزدیک شده و اولین گلوله را به پهلویش شلیک کردم ؛ مرتضی در همان وضعیت با من درگیر شده بود که روی زمین افتاد. در حالیکه بالای سرش ایستاده بودم، تفنگ را روی صورتش گذاشته و گلوله بعدی را شلیک کردم ؛ در همین زمان بود که یک خودرو عبوری به صورت دنده عقب به من نزدیک می شد که به سرعت به پشت تپه رفته و از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با اعتراف صریح متهمین به مشارکت در ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس مدیر روستا پرونده برای متهمان صادر، هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردجنوبی

      ای زنه کثیف و خیانتکار بخدا همتون خیانتکارید مردای عزیز اینهمه خبرهای جنایت توسط زنان رو بخونید بعد باز برید زن بگیرید ... ببین چطور به شوهرشون خیانت میکنن و راحت نقشه قتلشو میکشن خدا لعنت کنه این رو که دست به چنین خیانت هایی میزنن به نظرم به جای مرده باید این زنه شیطان صفت رو اعدام کنند چونکه این حقش اعدامه همه چی زیر سر زنه بوده چونکه اگر زن نخواد هیچ مردی نمیتونه با زور وارد رابطه با او بشه خدا لعنتت کنه اگر هم شوهرتو نمیخواستی خوب بهانه طلاق میگرفتی نه اینکه او رو بکشی خدا همشونو لعنت کنه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب چته بابا یواش تر برو قرصاتو بخور داداچ رد دادی

      • مردجنوبی

        ضمنا این زنه کثیف و هوسباز باعث نقشه کشیدن و قتل شوهر بیگناهش شده که فقط تو همین ماه بیشتر از ده تا از همین نوع خیانت زنهارو داریم میخونیم خوب به نظرت زنهای امروزی لیاقت زندگی شرافتمندانه دارند بخدا هرچی بلا بیاد سرشون حقشونه هیچوقت نمیخوان ادم شن

      • بدون نام

        این همه مرد خیانتکار گاهی هم به ندرت زن خیانتکار. تازه قاتل و کسی که وسوسه می کرده زن رو مرد بوده . این سایت هم بهتره نظرات زن ستیز و عقده گشایانه رو منتشر نکنه .حرف درست رو سانسور رمی کنید نظرات این نفرت پراکن های زن ستیز رو منتشر می کنید

      • بدون نام

        اون مردک که این وسط قتل کرده عقل نداشته؟ فقط اگه بگی مردها ناقص عقلند من قبول می کنم زن مجرم اصلی بوده. وگرنه بر اساس قانون کسی که قتل انجام داده مجرم ردیف اوله

      • مردجنوبی

        بدون نام ۱۲:۰۲ اگر سایت ها میخواستن نظرات نفرت پراکنی و عقده گشایانه رو منتشر نکنن که اول باید نظر شما رو منتشر نمیکردن که سرشار از مرد ستیزی و حالت دفاعی گرفتن علیه مردها و دفاع کورکورانه از زنها هست درحالی که همه میدونن در بیشتر خبرهای خیانت و قتل و کودک کشی زنها پشت ماجرا هستن و باید آدم کور باشه که اینهمه هوسبازی زنهارو در چند سال اخیر ندیده باشه و فقط متوهمانه مانند شما از جنسیتش حمایت کنه واقعا برید در همین سایت خیانت زنها و نقشه قتل کشیدن برای همسرشان در همین یک ماه احیر که ده ها مورد هست بخوانید بعدا بیاید به مردها ایراد بگیرید

      • بدون نام

        آمار وجود داره در مورد جنایت های خانوداگی و غیر خانوادگی و اکثر عاملان و آمران مرد هستند . تعداد زنها چه به عنوان عامل چه آمر بسیار بسیار بسیار کمتر از مردانه .اون مردهایی هم که به حرف زنی گوش میدن و جنایت می کنند قطعا انسان بالغی هستند و باید تقصیرشون رو به گردن بگیرند.بقیه اش دیگه رجزخونی و کل کل مردانه ست که از احساسات مردانه شما ناشی میشه

    • امیر

      جنگل شده,این زن ها چشون شده؟؟بجای زندان اینارو ببرین باغ وحش مردم ببین این گونه جدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشم میاد همه مردا فقط پست گذاشتن و به دفاع از خودشون زن ها رو مقصر میدونن من خودم دخترم ولی میگم این داستان و باقی داستان های این مدلی همه نصف نصفه تقصیر هر دو شونه نه فقط تقصیر یه طرف. کاره زنه رو من تایید نمی کنم و صددرصد کارش اشتباه و گناه بوده ولی منو شما نمیدونیم شوهرش چه آدمی بوده و چه رفتاری با زنه داشته پس یه طرفه به قاضی نرید

      • بدون نام

        این مردها چشون بوده در تمام طول تاریخ در حال زن کشی و خیانت بودند؟ الان هم بیشتر افراد قاتل و خیانتکار و مجرم رو مردها تشکیل می دهند

      • مردجنوبی

        15:01 خانم
        که اومدی وقیحانه از این زن خیانتکار و هرزه دفاع میکنی و میخوای اینطور جلوه بدی که همه کسانی که به زنان خیانتکار لعنت فرستادند مرد بودند باید بهت بگم کورخواندی عزیزم بیشتر زنها خودشون تو سایت نظر گذاشتن و اعتراف کردن که بیشتر زنای امروزی خیانتکار و هرزه شده اند و حس انزجارشون رو نسبت به اونها نشون دادند

      • مردجنوبی

        کاربر 12:05 در بیشتر تاریخ در هر قتل و جنگی که رخ داده فتنه ی یک زنه کثیفی پشتش بوده و مردهارو به جون هم انداختن و دقیقا مثل همین خبر که زن هوسباز با تحریک و نقشه کشی موزیانه شوهرشو توسط یک مرد دیگر به قتل رساند درحالی که همه میدونیم جنایتکار اصلی خود این حیوونه

      • بدون نام

        در تمام تاریخ از بالا تا پایین جنگها و به قول شما فتنه ها مردها دست اندرکار بودند .هزاران و میلیون ها مرد. حالا شاید گاهی تک و توک زنی هم اون وسط ها پیدا بشن. اینکه متوجه کمیت و تعداد نمیشی هم لابد از عقل کل مردانه ات ناشی میشه

    • بهروز

      اول اون زن شیطان صفت را به سزای اعمال ننگینش برسانید بعد مردک قاتل را

    • بدون نام

      لعنت به توزن پست فطرت طلاق روبرای چی گذاشتن نکبت؟شرم وننگ به تو

    • بدون نام

      مرد جنوبی بااینکه من هم زنم ولی بانظرت کاملا موافقم چون بخداشورشو درآوردن یابچه هارومیکشن یاشوهراشونو خداخودش رحم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی مردها جنایت می کنند جنسیتشون بولد نمیشه ولی در مورد زنها جنسیتشون مهم ترین مساله ست که این از زن ستیزی مفرط جامعه ایرانه. اتفاقا زنهای این جامعه زن ستیزتر از مردها هستند

      • مردجنوبی

        در جواب کاربر 12:06 وقتی مردها جنایتی انجام میدن بولد نمیشه چونکه مردها به ندرت پیدا میشه که زن خیانتکاری پشت این قتل نبوده باشه و در بیشتر قتل ها و کودک کشی ها و هوسبازی ها همیشه زنها رتبه اول رو کسب کردن

      • بدون نام

        این که زنی پشت جنایتی باشه مرد جنایتکار بیگناه و بی تقصیر میشه؟ هر کس باید تاوون گندی رو که زده بده چه زن چه مرد ،صرف نظر از اینکه چه کسی به این کار تشویقش کرده .اگه قانونگذار می خواست به احساسات مردانه تو قانون بگذاره که سنگ روی سنگ بند نمیشد . دوباره تاکید می کنم به آمار جنایتکارها وزندانیان نگاهی بیانداز و ببین چطور تعداد مردان بسیار بیشتر از زنهاست و این قدر چرند ننویس

      • پرستش

        قبول کن زن نیستی تو یه مردی که خودتو به جای زن معرفی میکنی اینجا میخوای بگی که زنها هم خیانتهای همجنس خودشو تایید میکنن در کنار اون زن یه مرد هم وجود داشته و مقصر اصلی مرد بوده که بعد سالهااومده سراغ اون زن

    • بدون نام

      نمیدونم چی بگم !!!!!فقط تاسسسسسسسف

    • بدون نام

      بی وجدان

    • بدون نام

      عجب مملکتی شده.‌‌‌‌.....!!!؟

    • بدون نام

      هموطنان گرامی، لطفا از قضاوت و توهین بپرهیزید..و بخدا طلاق خیلی از قتل جنایت بهتره وقتی به هر دلیلی نمیتوانید باهم زندگی کنید متمدنانه و عاقلانه جدا شوید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قوانین ایران فکر نکنم امکان به راحتی طلاق گرفتن رو به زنها داده باشه. البته اکثرا زنهایی که در ازدواج گیر می افتند به سوختن و ساختن می پردازند. یه اقلیت خیلی کوچکی هستند که با کمک "مرد" هایی دست به جنایت می زنند

      • بدون نام

        شما فکر کردی به راحتی طلاق میدن؟ مرد به راحتی میتونه طلاق بده حتی اگر زن راضی نباشه اما در مورد زنان اینطور نیست...

    • بدون نام

      زن بی شرف یعنی هر زنی با شوهرش اختلاف پیدا کرد باید بزنه بکشتش ؟
      راست میگی چرا طلاق نگرفتی ؟
      مردی که حتی واسه پنچری ماشینت کارشو ول میکنه میاد چه بدی میتونه در حقت داشته باشه ؟
      بگو میخوام پول و زندگیم از اون باشه ولی عشق و حالم با یکی دیگه .
      چطور تونستی ببینی یه مرد غریبه محرمتو بکشه ؟
      خدا نسل تو و امثالتو از روی زمین برداره پست فطرت .

    • بدون نام

      لایک مرد جنوبی
      مهتاب خانم راز
      بهزاد وحمیدمقدم لطفانظریه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک به نفرت پراکنی بر علیه یک جنسیت؟ وقتی توحش کلامی در فضای مجازی بر ضد زنها رو می بینم تازه متوجه میشم این فرهنگ مردسالار و مردپرور چطور داره نسل پشت نسل رو مسموم و بیمار میکنه

    • روح ک ش

      باید کمتر از یک هفته در ملاعام اعدام بشن تا درس عبرت بشه برای بقیه.

    • بدون نام

      همه ی این مشکلات از ازادی زن درست میشه پیامبر الکی نفرموده ک زن باید تو خونه و دور از چشم نامحرم باشه الان اینو گفتم ی مشت بی غیرت پیدا میشن و دم از حقوق ازادی زن میکنن بابا اخرش همین میشه زن مثل باروته اگه ازاد شد ب هیچکی رحم نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف الکی نزن...خودت مردی میتونی چشم به ناموس کسی تو خیابون ندوزی حتی برای یک لحظه؟ دیدی؟ خرابی رو نندازین تقصیر زنان... مردا از خودشون شروع کنو چشم به ناموس کسی ندوزن زناهم از این کارا نمیکنن

    • بدون نام

      من در زندگی دنیوی اعتقاد به خیانت یک طرفه ندارم دوستان گرامی ممکن است در ظاهر قضیه این مرد (مقتول) خیلی سریع جهت کمک به همسرش شتافته ولی امکان دارد از زاویه های دیگری زن آزار بوده!! یا به زنش درست رسیدگی نمی کرده!!! من نمیخواهم گناه هیچ کدام از این زن و مرد را بشورم ولی اختلاف ها یک طرفه نیست و اگر هم یک طرفه باشد به ندرت گیر میاد اما قضیه مرد قاتل کاملاً مشخص هست، اگر مردها حریم مردهای دیگر را رعایت کنند و به زن شوهر دار نظری نداشته باسند و زنان نیز همین طور نسبت به شوهر زن دیگری بی اهمیت باشد!! عمده این جنایت ها اتفاق نمی افتد حالا جهت اقدام رعایت حریم دیگران از خود شروع کنیم و هرکدام حداقل پنج نفر از دوستانمان را به این روش رعایت حریم دیگران دعوت کنیم و زنان نیز همین اقدام را انجام دهند تا فرهنگ سازی شود که انشاءالله این جور مسائل را شاهد نباسیم، من ا..آآالتوفیق

    • بدون نام

      به نظر من این زن حیله گر وخیانتکارو باید اول قصاص کنید‌چون این زنه که مردو‌فریب میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنها که ناقص عقل بودند و مردها کامل و بی عیب؟ این جور جاها که باید مسئولیت گند زدنتون رو بر عهده بگیرید همه چیز می افته گردن زن؟

    • بدون نام

      میگین قضاوت الکی نکنید شاید شوهرش آزارش میداده گیرم آزارش داده ولی بنظر شما کشتنش حق این زن بوده؟؟!!خداخودش روح داده وخودش روح انسان رومیگیره زنک طلاق میگرفت نه که بخاطر هوسش وبایک نقشه ی پلید شوهرش روسرقراربکشونه واونوراحت به دست قاتل بسپاره که صددرصد قاتل اصلی وطراح مرگ خود زنک هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کسی به اندازه جرمی که انجام داده قطعا مجازات میشه. اینکه فقط زن در این جور جنایتها دیده میشه و مردی که جنایت رو انجام میده و حتی محیطی که زن در اون قرار داشته کمرنگ میشه ناشی از درون زن ستیز این جماعت نظردهنده ست

      • مردجنوبی

        کاربر 12:11 متاسفانه شما دچار توهم از نوع حاد شده اید و با اینکه روزانه ده ها خیانت و هوسبازی و جنایت توسط زنها داره اتفاق می افته ولی تا مردی بخواد کارشون رو محکوم کنه حالت دفاعی میگیری و میگی جامعه ما مردسالاره واقعا آدم باید چقدر نادان و کوته فکر مانند تو باشه که اینهمه ظلم و ناحقی و تبعیض که داره به پسرها و مردها چه در خانواده و چه در جامعه میشه را نبینه شما آماده خوری دچار توهمتون کرده اگر یکروز مرد میشدید اونوقت میتونستید بفهمید که جامعه ما مردستیزه و نه زن ستیز

      • بدون نام

        در مملکتی به شدت مردسالار که زنها حتی اختیار زندگی خودشون رو ندارند به مردها و پسرها ظلم میشه؟ هه هه خندیدم . به نظرم شما تراپی کن و سعی کن مشکلت رو حل کنی. اینطور عقده گشایی در اینترنت کمکی بهت نمیکنه

    • سینا یزد

      اول زن بی وجدان را باید کشت بعد قاتل

    • بدون نام

      این اشی است که خود مردان پختند.وقتی باب خیانت و تنوع طلبی و صیغه رو باز کردید حین اینکه زن داشتید یعنی اینکه دارید این فرهنگو به زنان خانواده خودتون و اجتماع هم اشاعه میدید.سرتون رو از برف بیارید بیرون و بیخود مظلوم نمایی نکنید مردای خیانتکار و ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا گل گفتی یه جوری آقایون اینجا نظر میدن و زن ستیزی می کنن که انگار مردا فرشته آسمونین و زنا دیو دوسر

    • هادی خوزستان

      سلام آدم تعصب داشته باشه خوبه نباید بیش از حد به زن آزادی داد که بعد نتونی جلوش بگیری متاسفانه وای اگر زن شاغل باشه دیگه تموم به قول دوستمان زن مثل باروته باور اگر تمام زنان خانه دار باشند خیلی از مشکلات کاسته میشد وجونهای بدبخت برن سرکار دختره میره سرکار پسرا بیکارند البته سو تفاهم نشه هر زنی فاطمه زهرا نمیشه ولی باور کنید زن باید جلوش بگیری چون زود گول میخوره و خیانت میکنه شوهرت با غیرت بود در عرض بیست دقیقه خودش بت رسوند حتی سفارشت کرده داخل ماشین بشین ولی ای زن بیغیرت چه جوری به خودت اجازه دادی جلوی خودت شوهرت بکشه باید تو همون بلوار آزادگان دارت زد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا دیگه دوره تعصب داشتن گذشته . یا شما باید با فرهنگ مترقی خودت رو به روز کنی یا گوشه بگیری و یه جای دور افتاده زندگی کنی

    • مژتبی

      مرد جنوبی اگه همه زنها خیانت کارن پس مامانتم خائن بوده وتو حاصل خیانتی خواهرت چی؟

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        خداروشکر خانواده من، مرد باغیرتی مثل من بالا سرشونه که هیچوقت و مثل شما اجازه خیانت و هوسبازی مامانت و خواهر محترمت نمیده غیرت کشک نیست عزیزم برو دنبالش تا خانوادت برگرده

      • مردجنوبی

        مژتبی 20:32 اولی برو یاد بگیر اسمتو چطوری بنویس بعد نظر بده دوما خداروشکر خانواده من، مرد باغیرتی مثل من بالا سرشونه که هیچوقت اجازه خیانت و هوسبازی رو بهشون مثل مامانت و خواهرت نمیده غیرت کشک نیست عزیزم اگر داشتنش نعمته که تو ازین نعمت محرومی

      • پرستش

        جنوبی غیرت مردها را به رخ نکش .که به همجنس خودشون هم رحم نمیکنن چه برسه به جنس مخالف شاید شنیده باشی دومرد 50ساله به یه دختر 10ساله تجاوز کردن این همون غیرت مردهاس که میگی؟؟

    • بی نام

      چرا واقعا آدما قبل از مرتکب شدن به این فجايع، جدا از مسائل مذهبی و اعتقادی،عقل خود را بکار نمیندازن، وبه عاقبت کار خود فکر نمیکنن،آدما تا کجا ميخوان پیش برن؟؟باز فساد،بی ایمانی فاجعه افرید

    • محمد

      چند وقت قبل مثل همین اتفاق درشهر ما (شوش دانیال) افتاد. به کجا داریم میریم

    • rasch

      بحث زن و مرد نیست که بخواهیم ضد زن یا مرد نظر بدیم یا طرفداری کنیم حرف راجب آدمهای خیانتکار هست اینجا این زن به شوهرش خیانت کرده و نقشه قتل شو ریخته شاید چیزهای پشت پرده باشه ولی اینکار اصن قابل توجیح نیست چیزی ک روشن این زن و خواستگار قدیمش ی گناه نابخشودنی رو انجام داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی مردها خیانت یا جنایت می کنند (اکثریت مواقع) هیشکی جنسیت طرف رو پر رنگ نمی کنه. چون لابد خیانت و جنایت یک مساله پذیرفته شده برای مردهاست! ه

    • مصطفی شجاعی

      به خدا همه امام هاتوسط زنهاکشته شدن ذات زن خیانت بوده وای به این دوره زمونه خدابه داد نسل آینده برسه که این موعضل جامه رو فرا گرفته مدروزشده ال امان ا امان فرجش رانزدیک بفرا آمین بگوید

    • شمالی

      مرد جنوبی سلام ، قسم نخور که همه ی زنها خیانتکارن
      هم مرد خوب و نجیب هست هم زن لطفا به همه توهین نکن وقتی نظر میدی نظرتو فقط در مورد شخصیت خبری که میخونی بده جمع نبند لطف.ا

    • مجرد

      تف ب هرچی زن کثیف خیانتکار بیشرفه چطوردلت اومدنقشه قتلشوبکشی بی همه چی ویگه ماجوانا ب چی زنا اعتمادکنیم میگن زنادلرحمن دارن قاتل میشن تف ب چنین زنای پستی

    • راستگو

      دوستان اگر دقت کنید عاقبت خیانتکاری به قتل ونیستی تبدیل می‌شود چه زن باشد چه مرد خدایا عاقبت همه را به خیر کن

    • محمد

      به نظر من همه رو باید اعدام کنن تا درس عبرت بشه واسه آدم فضایی ها

    • فاطمه

      من در مورد خیانت زنا میشنوم واقعا ته قلبم درد میگیره آخه خودت شوهر داری کثیف ،به نظر من پدر و برادرش باید تیکه تیکش کنن بعد آتیشش بزنن بیچاره مرده خدا رحمتش کنه همون که با این زن شیطان زندگی نکردی والا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در مورد خیانت مردها می شنوی ته قلبت گلستون میشه؟

    • ناقوس

      اگرالمیراصادق و وفاداربه همسریازندگیش بوداین موضوع رومیتونست باشوهرش درمیان بگذاره.تابه اینجاکشیده نشه.درعوض کاملا برعکسش رو انجام داده است.ایشان شریک جرم و خیانت کارهستند وباید مجازات سنگین براش درنظرگرفته بشه واون علیرضاهم که مرتکب قتل شده بایداعدام شود.تاسرمشقی برای دیگران شود.

    • بدون نام

      بعضی ازاون کاربران خانومی که قبلان هابالحن بدتان به مردان توهین وهوسبازمیگفتیدویکی تون میگفتی اگه مشکلی اززن ها سربزنه مقصرشوهرشان هستند.شایدمرابه خاطربیاوریدنه؟ کجایید؟بفرمایید نظربدید فقط اینو شماوبعضی ازکاربران که اینجاکامنت گذاشته اندبدونندکه خیانت زن ومرد نمیشناسه. امابعضی دوستان دربیشترموضوع ها بدون عقده و بیطرفانه قضاوت های خوبی میکنند.

    • هادی خوزستان

      سلام شمالی زیاد حساس نباشیم مرد جنوبی منظورش زنای خیانتکاره اصل مطلب داشته باش چه فاجعه های داره رخ میده باید جلوی آنها رو گرفت یه راه حلی باشه تا دیگه شاهد همچین خیانتهایی نشه باید سریع هر دو را در ملا عام دار زد تا .....

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        داداش اینا توسری خور زنا هستن حرف زدن باشون بیفایده هست اینا واسه کسانی مثل شمالی که دیگه از اسمش هم پیداست اونجا بیشترشون چپلوس زنان دیگه خوب و بدشون واسشون فرقی نداره

      • بدون نام

        بله در شمال چون طبیعت با انسان ها مهربانه مردم هم سهل گیر و مهربان هستند و زنهاشون رو هفت تا سوراخ قایم نمی کنند. این تعصب و خشونت تو هم لابد به طبیعت سخت و تهاجماتی که در طول تاریخ از سر گذروندید ربط پیدا میکنه. حالا انتظار داری مردمان مناطق با فرهنگ بهتر هم به حرف تو گوش کنند و زنها که نیمی از جمعیت فعال جامعه شون هستند رو اسیر و عبیر کنند

      • پرستش

        جنوبی توهین نکن .همه مثل تو باغیرت نیستن دیگه .

    • پانیذا

      خوبه تک تکتون از دامن زن متولد شدین،و انقدر راحت زن رو بدنام میکنید

    • بدون نام

      مرد بیچاره نگران زنش بوده. بهش گفته بشین داخل ماشین و درب ماشینم قفل کن تا من برسم خودم لاستیک را عوض میکنم.
      سریع در عرض 20 دقیقه خودشو رسونده به زنش تا یه موقع آسیبی به زنش نرسه و از تنهایی و تاریکی شب نترسه.
      زنشم هم خوب جواب محبتهاشو داد!!!

    • بدون نام

      دقت کردین خیانت شده عین نقل و نبات و هیچ قبحی دیگه تو جامعه نداره......
      یه زمانی مردای محله سر ناموس محله دعوا میکردن به کجا رسیدیم که زنهامون اینقدر راحت تعهد میدن و خیانت میکنند و همینطور آقایون......
      در برهه ای از زمان داریم زندگی میکنیم کهمتاسفانه چیزی بهنام انسانیت هر روز کم رنگ تر میشهو درآینده ایی نزدیک ایران میشه تگزاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیانت از طرف مردها که همیشه بوده.در قدیم هر کدوم چندین زن یا صیغه یا معشوق داشتند و مردی که فقط به یک زن قانع بشه کم بوده. هیشکی هم نمی گفت زنهای بدبخت چی کشیدن در چنین فرهنگی. خیانت به هر حال بده چه خائن مرد باشه چه زن. از طرفی دو نفر که نمی تونن با هم زندگی کنند باید براحتی بتونن از هم جدا بشن تا کار به خیانت و حتی قتل نکشه

    • بدون نام

      16:27 - 1395/11/30
      جناب ناشناس هیچ چیزی توجیه کشتن یه آدم نمی باشد...............

    • بدون نام

      همیشه یه طرف قضیه خیانت مرد و طرف دومش زنه
      لطفا پس آقایون نسبتا محترم یقه چاک نکنید .....خیانت از هرطرفی که باشه بسیار زشت و ناپسنده ...
      فراموش نکنید که تعداد آقایونی که همزمان با همسرشون با زنهایی دیگه ای به اسمهای مختلف رابطه دارند خیلی خیلی بیشتراز زنانی متاهله

    • بدون نام

      وای چقدر خبر شبیه هم خب معلومه خون نمیخوابه و بلاخره خونریز به جزاش میرسه...طلاق بگیر خب بی وجدان

    • بدون نام

      همیشه پای یک مرد در میان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه پای یک زن در میان است

      • بدون نام

        همیشه پای یک گله مرد در میان است! اون قدری که عادی شده جنایت و رذالت مردها

    • بدون نام

      زنا همیشه خوبند خیانت بکنند خوبند آدم بکشند خوبند بچشون رو بکشند خوبند فحش بدهند خوبند.....کلا ما نباید به جامعه زن چیزی بگیم چون بهشون برمیخوره.جمع کنید بساتتون رو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل اینه که خودشون در توهم به سر میبرند و حقیقت خیانت کار و هوسباز بودن خودشون رو هروقت ما بگیم فکر میکنن داریم زن ستیزی میکنیم درحالی نود درصدشون هرزه هستن و هیچوقت هم زیر بار حرف حق نمیرن و همیشه میخوان همه خیانتها و اینهمه هوسبازی ها و کودک کشی هارو گردن مردا بندازن

    • بدون نام

      شما نوشتید ماشین پنچرنبوده که

    • ساناز

      میگم مطلبو نگرفتم. تناقض زیاده توش.اول میگه کاراگاها گفتن ماشین پنچرنبوده.بعدازاعتراف دوباره میگه داشته شوهرش پنچرماشینو میگرفته که قاتل حمله میکنه...یکی توضیح بده.

    • سهیلا

      مردا هر چی میکشن از شهوتشونه

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        و زنا هرچی میکشن از هوسشونه

    • مردجنوبی

      لعنت بتو زن جانی کثیف والبته اونای که ازتو باکامنت
      گذاشتن حمایت می کنندهمه تون رزل وسگ هستید.
      خدااز تون نگذره گوسفند مسلکان فاسد.

      پاسخ ها

      • مردجنوبی

        ایول خوب گفتی داداش فکر کنم برادر گم شده ی من باشی دمت گرم

      • بدون نام

        کسی اینجا از جنایتکاری دفاع نکرد بلکه از امثال تویی که داری بر ضد نیمی از جمعیت انسانها نفرت پراکنی می کنی و معلوم نیست در واقعیت چه بلاهایی سر زنهای اطرافت آوردی اعلام انزجار کردیم

      • پرستش

        جنوبی جواب خودتو خودت میدی واقعا خنده داره .که برا خودت جواب میدی .بابا باغیرت فقط تویی بقیه اداتودرمیارن

    • بدون نام

      اینجور زنهائی راباید بدی دست داعش که هر روز یه شوهرجدیدی بهش بدن ....

    • عادل

      امان از دست این زنها

    • بدون نام

      شرایط خانواده ها و جامعه جوری شده که امثال اون زن ازش بیرون میان
      نه جامعه خوبی داریم نه خانواده ها مسئولیتشون را انجام میدن و نه خودمون اونقدر فهم و شعور داریم که بفهمیم باید چطور زندگی کرد.
      مقصر صاحبان رسانه مدرسه ها ......هستند که توان هدایت فکری جامعه را دارند اما هیچ کدوم به وظایفی که دارند عمل نمیکنند

    • عباد

      ساناز متن رو درست بخون نوشته در قندوق عقب ماشین رو باز کرده تا زاپاس رو برداره بیچاره اقاه که نمیدونسته پنچر نیست باوعجله اومده لاستیک عوض کنه دیگه نگاه نکرده پنچربانه

    • بدون نام

      مهتاب خانم چرانظر نمی دی همه دروغ های تو یادمونه
      غیرت نداری اگردرست حسابی نظرندهی بی صفتی خوب نیست.

    • مردجنوبی

      من قصد توهین ب خانم های محترم ندارم
      ببخشیدمقصود بی رحم ها وخیانت کاران است.

      پاسخ ها

      • مردجنوبی اورجینال

        اینو خوب گفتی داداش خودمم میخواستم همینو بگم

    • فاطمه

      ۱۲:۱۷ این خبر واسه خیانت زن بود هروقت خیانت درمورد مردا رو شنیدم همین جمله رو میگم نگران نباش .

    • مهیار

      اینایی که میگن نظرات زن ستیزانست خودشون بهتر میدونن تو این جامعه چه خبره :-/
      چرا بهم دیگه میپرین؟
      کثافت کل جامعه رو فرا گرفته و هیچ راه درمانی نداره
      بس کنید تورو خدا

    • مهسا

      کار اون زن تایید شده نیس یه هیچ عنوان ولی باید تاسف خورد به جامعه ای که هنوزم امثالی مثه کاریر جنوبی و خوزستانی با این عقاید عصرحجری توش پیدا میشن....... اتفاقا من هرچی مرده شمالی دور برم دیدم باید بگم جز خوبها بودند که خیلی زیاد حتی بعده خستگی کاره بیرون به خانوماشون کمک میکنن و این یعنی غیرت اصلی...... خیانت ربطی به جنسیت نداره به تربیت و فرهنگه خانواده ای است که انسانها توش بزرگ میشن ... برای مثال اونایی که میگن این مدت فقط خیانته خانوما رو دیدن مثه اینکه همیشه پیکیر حوادث سایت نیستن وگرنه میدیدن که همین چن وقت پیش فلان اقای معروف با سبب شدن در کشته شدن 2 زن و بدبخت کردن یه دختر با خیالت راحت دارن به زندگیشون ادامه میدن..

    • بدون نام

      زن های هوس پرست بدبخت

    • بدون نام

      زن های ایرانی همینن !!
      از ماست که بر ماست

    • بدون نام

      جالبه که اگه یه مرد اینکارو کرده بود فمینیست ها خودشونو میکشتن و کمتر از اعدام راضی نمیشدن ولی حالا که یه زن پست اینکازو کرده زن ها همه میخوان بپیچونن و بندازن گردن کس دگ ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک زن این کار رو نکرده. یک مرد و یک زن به اتفاق هم این کار رو کردند . اون مرد این وسط هویج نبوده قطعا

    • بدون نام

      وای این مرد جنوبی چشه

    • بدون نام

      یکی بیاد این مرد جنوبی رو از پریز بکشه داره خودشو میکشه

    • بدون نام

      مرد جنوبی مثل اینکه متوجه نشدی این مرد بوده که رقیبش روکشته. خوب شما مردها که عقل کل هستین چرا گوش به حرف زن که نا قص و عقله میکنید بعدش شماگفتین که بالای سرمادر خواهرتی وغیرت داری اونا فاسد نیستن اگه شما یه وقت بمیری اونامیرن دنبال کارهای بد

    • بدون نام

      مرد جنوبی بد جور از زن زخم خورده
      نمیری داداش توهم برت داشته فکر میکنی تنها مرد رو زمینی

    • بدون نام

      حتما با مادر و خواهرت نود درصدشون کامل شده

    • مرد جنوبی

      باور کنید نمیدونم چکار کنم از حرصم این حرفها رو میزنم چون کسی توجهی بهم نداره

    • راستگو

      مردجنوبی زنها رادرکامنتهای قبلی ضعیفه خطاب می‌کند نمی داند چه خودش مادر و خواهر هم دارد باید مواظب حرفش باشد

    • بهراد

      از همه کاربران عزیز تقاضادارم بجای توهین به خانم هایا اقایان بیاییدمنصفانه ریشه یابی کنیدبیشتر جرایم
      وتخلفات منشاخارجی داردیعنی تا مادامیکه افاغنه بکشورشان عودت نشوندباید شاهداین همه مصیبت
      وبیکاری باشیم.

    • شقایق

      چون توی زندگی اونا نبودم نمیتونم نظر بدم و بنظرم بقیه هم سعی کنن همین کارو بکنن اون آقا ی جنوبی هم بهتره همه خانوما رو جمع نبندن کم نیستن مردایی ک روزی ۱۰۰ بار به زنشون آرزوی مرگ هدیه میکنن

    • بدون نام

      من هم باکامنت بهراد موافقم.لایک دوست عزیز

    • بدون نام

      لعنت به این زن بیحیا طلاق روبرای چی گذاشتن چرایک انسان روازحق حیات محروم کردی وفرستادیش مستقیم توچنگال گرگ

    • مهتاب

      انهایی ک برعلیه خانم هاعقده گشایی نمودندازخودشان
      خجالت بکشندکسی مانندمردجنوبی بایدازخدابترسد
      که این همه توهین وعده ای هم تاییدنمودند

    • راستگو

      خوشحالم کن نظردادی مهتاب خانم چون در کامنت‌های قبلی از بعضی‌ها ناراحت شده بودی ونمی خواستی نظر بدید

    • شب پره

      زندگیامون شده مثل سکانس فیلم ها!!! کاش خیانت رو اینقدر ساده جلوه ندن.....خیانت همیشه نتیجش بخشش نیست

    • یه مرد

      مهتاب خانم گفته بودهروقت کامنتی ازمن مشاهده کردیدمن نیستم.حالانمیدونیم باورکنیم مهتابه یانه؟!این روهم بگم مهتاب خانم همه ی قضاوت هاشون بی طرفانه بود.موضوع چه زن بود یاچه مرد.

    • مردجنوبی

      خانمهای محترم اگر بگم غلط کردم راضی میشوید

    • بی نام

      لایک هزاران لایک راستگو

    • بدون نام

      سلام خدا را شکر که برخی از مردهای هوس باز کار خلاف خودرا از کوتاهی و کم عقل بودن تعدادی که آنها را حمایت می کنند پنهان میشوند و در حقیقت تعدادی هوس باز خلاف و لذت حرام و ناشایست را انجام داده و تعدادی که جوگیر شده و فمنيسم وار و کورکورانه این خطاکاران و بدکاران را پشتیبانی احمقانه مینمایند و ادعای مردی نیز دارند!!! آگاه باشید و بدانید اگر مرد فاسدی وجود نداشته باشد!! هیچ زنی به خطا و اشتباه و خلاف نمی افتد!!! واقعا به راستی فکر و تعمق کنید البته بنده نیز مرد هستم این را گفتم که فردا حرف در آن نباشه اگر مرد جنس قوی هست!!! پس بایستی در وقت خطا رفتن نیز قوی باشد و به خلاف و حرام نیافتد باز فکر و تعمق کنید!! هیچ زنی به تمهایی نمیتواند تقصیر کار باشد تا مردی او را از راه به در نکند امان از این همه مرد نامرد!!!

    • بدون نام

      20.12یابقول خودت یه مردمن هیچ کجانگفتم نظرنمی دم البته فشارکامنتای برخی باعث شد.
      ازشمابرادرعزیز خواهش می کنم بانوشتن نامت صداقت راازخودت شروع کن .مویدباشید.

    • یه مرد

      17.47
      دلت راخوش کن اخه این چه نظردادنه خواهرعزیز
      یکباردیگه نظرخودرا مرورکن.

    • مهتاب

      جنوبی قصدنداشتم کامنت بگزارم امانظرات افراطی شماوتایید برخی دیگروادارم کردچندکامنت ارایه دهم
      بیابخاطرخدا ومردم خوب جنوب منطقی باش وحرف توهین امیزنزن شمامادر خواهر و..بستگان خانم داری
      ایابااین دید به انها می نگری.من ا...توفیق

    • یه مرد

      کامنت19/50بهتره صداقت رو ازخودت شروع کنی وخودت رو به یکی دیگه نچسبونی.همه گفته های مهتاب خانم کاملایادم هست.حتی مهتاب طلب حلالیت هم کرده بود.اینو همه هم شاهدند انشاالله موفق باشید

    • اذربایجان

      مهتاب خانم خوشحالم که نظردادی

    • پانیز

      اقای ی مرد
      مگرتو مهتاب خانمی همه ما خوشحالیم ک ایشان نظرداده لطفادوباره شروع نکنید

    • بدون نام

      لایک مهتاب جون
      خوش امدی

    • یه مرد

      خانم عزیزمن ازبابت این موضوع ویاکامنتم هیچ منظوری به ایشان نداشته ام وخوشم نمیاد اسم کامنت کسی رو زیرسئوال ببرم (که ایشان هم این کارروکرده) من ازدروغ گویی .نفرت.قضاوت الکی واین چیزهااصلا خوشم نمیادوگاهنا دراینجا نظرمیدهم تامباداناراحتی کسی شوم. امامنم به نظرات شمااحترام میگذارم.

    • پانیزا

      تو اگر صداقت داری اسمت رابنویس تاطرف مقابل هم
      اینگونه کند..اخه یه مرد شد اسم
      بایدازخودشروع کنیم دروغ نگفتن را.

    • یه مرد

      خانم پانیزامن به جزحقیقت چیز دیگری نگفتم امااینجابعضی سعی میکنندمردم رو گمراه یااحمق فرض کننداماخانم این روبدون که شخصی رو که بااحترام حرف میزنه سعی نکن براش تو بگی این کار خوبیت نداشته ونداره وکسی رو علیه خودت تحریک نکن من دوماه نمیشه که این نرم افزاررو نصب کرده ام ودراین مدت شش هفت بارنمیشه که نظرداده ام که بیشترش شاهد نظرات بوده ام. من ازاسم کامنتم برای خودم خاطره ای دارم نیازنیست این رو هم برات توضیح بدم امامن ازاین گفته هام به غیرازخدانیازبه تاییدهیچ کس ندارم.فقط همین موفق باشید.

    • بدون نام

      لایک یک مرد

    • بدون نام

      لایک به وجودتون یه مرد
      اینجا بعضی فکر میکنن چون دیده نمیشن میتونن هر کاری بخوان بکنن ولی بسکه از خدا غافلن یادشون نیست خدا اونا و اعمالشونو میبینه . شرم بر مردمانی که یاد و دید بنده براشون مهمتر از یاد و دید خداونده
      از آدمهای بی دین و ایمان نباید چیزی بیشتر از این انتظار داشت .

    • بدون نام

      لطفاماننداهل نفاق حرف ونسیحت نکن کمی خجالت بدنیس شماهاباعث قهربسیاری ازکاربران شدی
      بایه مردچ خاطره ای جزتخریب دارید.

    • بدون نام

      یادخداارام بخش دلهاست اگراین زن خبیث بیادخدابود وایمان به روزجزا داشت هیچ گاه
      اقدام به قتل همسرش نمی کردایا برخی باکامنت
      گذاشتن ازاین فاسددفاع وکاراو راتوجیه می کند
      وبافال قهوه وجادو ..به توهین می پردازدونمی داند
      کیدشیطان همیشه درکمین است.

    • بی نام

      آقای به مرد به قول خودت لایکها را خودت به خودت فرستاده آید نگو چه نمی دانیم چون اینجا اکثرا از شما ومردجنوبی شاکی هستند

      پاسخ ها

      • پرستش

        احسنت .خودش خودشو لایک میکنه .خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج