۴۸۲۵۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توکلیان: باروز را در ایران بیشتر می‌شناسند!

سرپرست ایرانی تیم کشتی آزاد آمریکا معتقد است این تیم برای راهیابی به فینال جام جهانی ۲۰۱۷ مسیر سخت و طاقت فرسایی را طی کرده است.

خبرگزاری مهر: هومن توکلیان بعد از نایب قهرمانی تیم کشتی آمریکا در رقابتهای جام جهانی گفت: کیفیت مسابقات جام جهانی بسیار خوب و راضی کننده بود. البته ما در گروه بسیاری سختی بودیم که باید برای رسیدن به فینال تیم های روسیه، آذربایجان و گرجستان را می بردیم.

وی افزود: رویارویی با تیم آذربایجان سخت ترین دیدار ما تا قبل از فینال و مصاف با تیم ایران بود. ما حتی با آذربایجان مساوی شدیم و در نهایت توانستیم از سد این تیم بگذریم.

وی جذابترین دیدار جام جهانی را رقابت فینال با حضور ایران و آمریکا دانست و گفت: به جرات می توان این دیدار را بهترین وجذابترین پیکار جام جهانی شمرد، چراکه ایران و آمریکا همیشه مصاف جذاب و نزدیکی را با هم دارند.

سرپرست ایرانی تیم کشتی آمریکا که با رادیو تهران گفتگو می کرد ادامه داد: زمانی که تیم ایران به عنوان زادگاه من در برابر آمریکا که از ۸ سالگی در این کشور بزرگ شده ام کشتی می گرفت، قلبا به پیروزی ایران ایمان داشتم چراکه کشتی گیران ایرانی همیشه با غیرت و جدیت کشتی می گیرند. البته سعی می کردم پس از قهرمانی ایران به دلیل حضورم در تیم آمریکا تشویق و حرکت خاصی نکنم ولی قلبا به قهرمانی تیم ایران باور داشتم.

توکلیان در خصوص افت و خیز دوران قهرمانی جردن باروز نیز گفت: جردن بعد از باخت در المپیک ۲۰۱۶ ریو مدتی از عرصه کشتی دور بود و بیشتر به خانواده اش رسید. او خیلی ناراحت بود که نتوانست دومین طلای المپیک خود را کسب کند اما هنوز تا اوج آمادگی فاصله دارد و با داشتن خانواده و دو فرزند خیلی سخت می تواند به المپیک بعدی فکر کند.

وی به دیپلماسی مطلوب فدراسیون کستی ایران و آمریکا و همچنین جدایی ورزش از سیاست اشاره کرد و افزود: زمانی که شنیدیم در سفر به ایران با مشکل مواجه شدیم به هیچ وجه ناامید نشدیم چراکه به رابطه قوی و مطلوب فدراسیون های کشتی ایران و آمریکا باور داشتیم. خوشبختانه با تلاش رسول خادم زمینه حضور ما در ایران مهیا شد و توانستیم در جام جهانی حضور یابیم. فدراسیون کشتی ایران با تلاش خود به دنیا نشان داد که ورزش از سیاست جداست.

توکلیان در پایان خاطر نشان کرد: یکی از نکات جالب توجه حضور تیم آمریکا در ایران مهمان نوازی هموطنان است. جردن باروز در اظهار نظر جالبی همیشه می گوید آنقدر که در ایران مرا می شناسند و تشویقم می کنند در آمریکا این چنین نیست. او نیز مردم ایران را دوست دارد و همیشه به این ابراز علاقه پاسخ داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج