۴۸۲۵۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد دوباره محمد فرح از دونالد ترامپ

برنده چهار مدال طلای المپیک در رشته دوومیدانی بار دیگر از قانون وضع شده توسط رییس جمهور آمریکا انتقاد کرد.

ایسنا: به نقل از Inside the games، در آستانه بازی‌های قهرمانی دوومیدانی جهان در بیرمنگام انگلیس، محمد فرح دوباره به قوانین ضد مهاجرتی دونالد ترامپ اعتراض و انتقاد کرد. ترامپ چندی پیش با وضع قانونی از ورود اتباع هفت کشور به خاک آمریکا جلوگیری کرد.

محمد فرح که در سومالی به دنیا آمده است، تابعیت انگلیسی را دارد. او به همراه خانواده‌اش در آمریکا زندگی می‌کند. سومالی یکی از هفت کشوری است که ورود مردم آنها به آمریکا ممنوع شده است. در ابتدای وضع شدن این قانون توسط آمریکا، محمد فرح ترس این را داشت که نتواند به خانواده‌ خود و نزد خانواده‌اش بازگردد زیرا او در کشور اتیوپی در حال‌ تمرین برای مسابقات قهرمانی جهان بود. البته قانون ترامپ فعلا به حالت تعلیق در آمده است.

محمد فرح پیش از این اعلام کرده بود قانون ترامپ او را به یک بیگانه تبدیل کرده است. فرح در آستانه شرکت در رقابت‌های دوی پنج هزار متر بازی‌های قهرمانی جهان گفت: آنها تغییراتی را برای مردمی مثل من ایجاد کردند. برای من سخت بود که ۶ سال در آمریکا زندگی کرده باشم و خانواده‌ام آنجا باشند ولی خودم در کمپ در حال‌ تمرین. ناگهان به من بگویند که ممکن است نتوانم خانواده‌ام را در پورتلند ببینم. این خیلی ترسناک بود. برای من مهم بود که به جای بسیاری از افراد بی‌گناه که نمی‌توانند چیزی بگویند، صحبت کنم و اعتراضم را اعلام کنم. البته در گذشته مشکلاتی داشتم. خوشبختانه در حال‌ حاضر شرایطم خوب است. همیشه به نیمه روشن زندگی نگاه می‌کنم. در مارس پیش خانواده‌ بازمی‌گردم و آنها را خواهم دید.

محمد فرح در نشست خبری قبل از بازی‌های قهرمانی جهان داخل سالن اعلام کرد این آخرین مسابقه داخل سالن او قبل از بازنشستگی خواهد بود. او امسال بازنشسته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج