۴۸۲۶۱
۷ نظر
۵۰۱۹
۷ نظر
۵۰۱۹
پ

هزینه سفر حج تمتع ۹۲ اعلام شد

داره‌ی حج و زیارت استان تهران با انتشار اسامی کاروان‌های حج تمتع سال ۹۲ و هزینه‌ی این سفر، زائران در اولویت اعزام را فراخواند.

خبرگزاری ایسنا: داره‌ی حج و زیارت استان تهران با انتشار اسامی کاروان‌های حج تمتع سال ۹۲ و هزینه‌ی این سفر، زائران در اولویت اعزام را فراخواند.

ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع از ساعت ۸ صبح روز جمعه (۳۰ فرودین‌ماه) آغاز می‌شود و تا روز پنج‌شنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داشت. اگر ظرفیت این کاروان‌ها تکمیل شود، سازمان حج و زیارت ثبت نام را متوقف می‌کند، در غیر این‌ صورت، اولویت‌های بعدی را فرامی‌خواند.

این ثبت نام به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و دارندگان اسناد «یک‌میلیون تومانی بانک ملی تا ۲۰ آبان‌ماه سال ۱۳۸۴» و دارندگان اسناد «۸۰۰هزار تومانی بانک ملی تا ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۷۸» امکان ثبت‌ نام در کاروان‌های این دوره‌ی حج را دارند.

البته دارندگان اسناد ۸۰۰هزار تومانی در صورتی‌ که سند خود را به یک‌میلیون تومان تبدیل کرده باشند، امکان ثبت نام در کاروان‌ها را دارند.

علاوه‌ بر این، تمام افرادی که قبلا در اولویت اعزام به حج تمتع بودند و در کاروان ثبت نام کرده و اصل سند را از طریق مدیر کاروان به سازمان حج و زیارت تحویل داده‌اند می‌توانند برای ثبت نام در این کاروان‌ها مراجعه کنند؛ ولی به شرط آن‌که برای روشن شدن بستانکاری خود، نخست به امور مالی حج و زیارت استان خود مراجعه کنند و مجوز پایداری بگیرند و سندشان را به یک‌میلیون تومان تبدیل کرده باشند.

حج و زیارت استان تهران هزینه‌ی سفر به حج تمتع در سال ۱۳۹۲ را در ۱۱ گروه تعیین کرده که قیمت آن‌ها بین ۱۰ تا ۱۲میلیون تومان است.

مدارک لازم برای ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع نیز شامل نسخه‌ی اصلی سند ثبت نامی یک‌میلیون تومانی همراه کپی آن، اصل شناسنامه همراه تصویر تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، دو قطعه عکس ۴×۶ مطابق عکس گذرنامه و چهار قطعه عکس ۴×۳ مطابق عکس گذرنامه است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی حج تهران به نشانی http://tehran.haj.ir/ مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هان جرات نداريد نظر نخواهي نكنيد

    • علی بن مرتضی بن شیخ محمد

      بعد ازچندسال انتظار درنوبت صف حج تمتع وموقع اعزام به حج تمتع سازمان حج وزیارت هزینه حج تمتع امسال 1392 رابین 10تا12میلیون تومان اعلام کرده است درصورتیکه هزینه امسال حج عمره که 12روزباشد 2میلیون تومان است هزینه حج تمتع که 36روزبه تقریب است باید6میلیون تومان باشد نه 10میلیون تومان چون هزینه سفرباهواپیمابا حج تمتع وعمره فرقی نمی کند.

    • بدون نام

      به خدا این ظلم است بیچاره پدر و مادر من بعد از چندین سال انتظار چشمشون به راه بود که بروند مکه این آخر عمری ولی نمدونم چرا این جوری کردند مگر خرج یه نفر در 36 روز چقدر میشه که اینها 12 میلیون پول می خواند . اینهایی که می رند به خدا حاجی نیستند باید به نشانه اعتراض هیچ کس ثبت نام نکند

    • کاربر

      چرا مراجع تقلید برای حج تمتع92 کمکی به مردم نمیکنند یا نظری به مردم نمیدند؟

    • مریم

      به خداظلم است بیچاره مادرم یک عمرمی انتظاروچشمشون به نوبت رفتند
      ولی خانواده که 3یا 4باررفتند ومادرانتظار
      نوبت دیگر دیرشود دیدارماندقیامت

    • ابی

      انشا الله بشه 120 میلیون فقت ما بریم

    • مریم

      مبلغ 10 یا 12 میلیون واقعا غیر منصفانه است . مراجع تقلید که بلافاصله برای هر چیزی حکمی صادر می کنند چرا اینجا ساکت نشستند. اینم شد مملکت که ما داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج