جاباما
۴۸۲۷۳۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دادستان کل کشور:

مرخصی مهدی هاشمی خلاف قانون نبود

دادستان کل کشور گفت: موضوع مرخصی مهدی هاشمی خلاف قانون نبوده و شرایط اقتضاء می‌کرد که دادستان با این مقدار مرخصی موافقت کند.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه آیین تودیع و معارفه دادستان اراک در جمع خبرنگاران افزود: در جریان مرخصی مهدی هاشمی رودربایستی وجود نداشت و شرایط اینگونه اقتضاء کرد. از حیث شرایط موجود و از باب این‌که مرحوم آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی از شخصیت‌های کشور بود و به دلیل رحلت وی، موضوع مرخصی وی(مهدی هاشمی) خلاف قانون نبوده و شرایط اقتضا می‌کرد که دادستان با این مقدار مرخصی موافقت کند.

وی در ادامه درباره پرونده حقوق‌های نجومی نیز گفت: وضعیت پرونده‌های حقوق‌های نجومی در دادسرای تهران مطرح است و مراحل فرآیند رسیدگی و تحقیق که تکمیل شود هرکدام که از نظر دادستان جرم تلقی شود وارد دادگاه می‌شود و مواردی که جرم تلقی نشود مختومه خواهد شد. آمارها در این خصوص هنوز مشخص و کامل نیست.

وی درباره موضوع آشتی ملی نیز اظهار داشت: سخن نهایی را رهبر انقلاب فرمودند و مردم نیز می‌دانند که بحث آشتی ملی مطرح نیست؛ چراکه مردم با کسی قهر نبوده‌اند و نیستند. کسانی که مدعی آشتی ملی هستند باید حساب خود را بررسی کنند و ببینند علت چه بوده که از خط اصلی مردم جدا شدند و حالا احساس می‌کنند که به نام آشتی ملی می‌خواهند بازگردند. توصیه این است که به جای این حرف‌ها به اقیانوس بیکران مردم بپیوندند و از تقصیرات خود در پیشگاه خداوند و ملت توبه و در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنند، همچنین برای جامعه و کشور گام موثری بردارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      راستی کدوم احمقی این داستان آشتی ملی مطرح کرد.به قول امام خامنه ای(حفظه الله) ملت ما اختلاف سلیقه دارن (که طبیعیه) اما با هم قهر نیستن که.

    • علی

      این جناب مهدی هاشمی الان تو مرخصی نیست.هر از گاهی واسه مرخصی میره اوین.به دوستاش سر میزنه، اینستا و تلگرام رو چک میکنه، چندتا مدرک دکتری میگیره، بعد دوباره از مرخصی درمیاد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج