۴۸۲۸۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زادیک: دیدار با ایران مبارزه‌ای هیجان انگیز بود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا گفت: مبارزه فینال جام‌جهانی برای تماشاگران حاضر در سالن و همچنین تمام علاقه‌مندان به کشتی در سرتاسر جهان مبارزه‌ای هیجان انگیز بود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا گفت: مبارزه فینال جام‌جهانی برای تماشاگران حاضر در سالن و همچنین تمام علاقه‌مندان به کشتی در سرتاسر جهان مبارزه‌ای هیجان انگیز بود.

بیل زادیک درخصوص نایب قهرمانی آمریکا در جام‌جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه اظهار داشت : فینال سختی داشتیم. ایران تیم خوبی بود. البته آنها همیشه تیم خوبی هستند و بسیار خوب آماده شده بودند. آنها شروع خیلی خوبی داشتند و با سه پیروزی ابتدایی که بدست آوردند، کار ما را بسیار سخت کردند. البته ما به مسابقه برگشتیم و رقابت‌مان نزدیک شد اما کافی نبود و در نهایت شکست خوردیم.

وی در ادامه افزود: البته این مبارزه فینال برای تماشاگران حاضر در سالن و همچنین تمام علاقه‌مندان به کشتی در سرتاسر جهان مبارزه‌ای هیجان انگیز بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در مورد برخی نتایج غیرقابل پیش‌بینی در مسابقه فینال از جمله شکست استیبر قهرمان جهان مقابل اسماعیل‌پور در 61 کیلوگرم و همچنین برد تیلور با ضربه فنی مقابل حسن یزدانی تصریح کرد: این اتفاقات برای این رخ می‌دهد که کشتی یک مبارزه است و همیشه در آن شاهد سورپرایز هستیم. در هر دو وزن کشتی‌گیران بزرگی مبارزه می‌کردند و باید ببینیم در آینده چه کار خواهند کرد.

وی در پایان گفت: می‌دانستیم که مسابقات جام جهانی برای ما یک چالش خواهد بود. پس از اینکه با آذربایجان، گرجستان و روسیه همگروه شدیم، همه می‌گفتند که در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم. ۴ تیم از ۵ تیم برتر جهان در گروه ما بودند. با این شرایط به کشتی‌گیرانم افتخار می‌کنم. در فینال با ایران و در خانه آنها مسابقه دادیم و می‌دانستیم که کار سختی داریم اما خوشبختانه نمایش بزرگی در فینال جام جهانی داشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج