جاباما
۴۸۳۲۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نعمتی: می‌خواهیم منشا را آقای گل کنیم

هافبک پیکان درباره پیروزی پرگل‌شان مقابل استقلال‌خوزستان می‌گوید اگر زمین بازی مساعد بود گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندند تا این دیدار پرگل‌ترین بازی تاریخ رقابت‌های لیگ‌برتر شود.

ورزش سه: سیامک نعمتی هافبک پیکان در پاسخ به سوال ما در خصوص اینکه باز هم در بازی با استقلال خوزستان دقایق پایانی به گل رسیدید آن هم در شرایطی که بازی را به حریف در دقایق ابتدایی واگذار کرده بودید گفت: ما در این بازی تا به زمین آمدیم و با نگاه به شرایط بد زمین کار در چنین زمینی را سخت دیدیم و تا آمدیم به خودمان بیاییم دو گل از حریف در نیمه اول دریافت کردیم.

وی در ادامه گفت: این در حالی بود که شرایط خوبی در نیمه اول داشتیم اما متاسفانه موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل نکردیم. با شروع نیمه دوم و تغییر تاکتیکی توانستیم از دقیقه ۵۰ به بعد گل‌های خورده‌مان را جبران کنیم. فکر نمی‌کنم که مثل بازی رفت شده باشد ما تقریبا تا دقایق ۷۵ سه بر دو جلو افتاده بودیم و برعکس در دقایق پایانی گل سوم را هم خوردیم که خب خدا را شکر توانستیم ببریم چراکه ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم.

او درباره پرگل بودن بازی‌شان مقابل خوزستانی‌ها خاطرنشان کرد: فکر کنم بازی ما پرگل ترین بازی لیگ باشد، تیم شرایط خیلی خوبی داشت و فقط فکر می کنم اگر زمین بازی هم خوب بود شاید با گل های بیشتری یک بازی پرگل در تاریخ رقابت‌های لیگ را می‌توانتسیم رقم بزنیم که تنها ۴ گل در این بازی به ثمر رساندیم. خوب گل می زنیم ولی خوب هم گل می خوریم. باید روی گل هایی که دریافت می کنیم کار کنیم تا شرایطمان در ادامه درست شود.

او در خصوص این مطلب که بیشتر از آنکه مدافعانشان از دروازه حفاظت کنند حملات‌شان روی دروازه حریف بیشتر بود افزود: ما نیمه اول ۲ بر صفر عقب افتاده بودیم و باید با تعدادهای بیشتری حمله می کردیم و بچه ها از دفاع تا هافبک به خط حمله اضافه شدند که خب در نهایت توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم.

نعمتی در رابطه با آنکه باتوجه به آنکه خودش در موقعیت‌گلزنی قرار داشت چرا اجازه داد هم‌تیمی‌هایش گلزنی کند می‌گوید: پاس سجاد آشوری به من رسید و شاید در موقعیت گل هم قرار داشتم اما ترجیح دادم آن توپ را برای یکی از بازیکنان تیمم ارسال کنم که خب سیاوش را نزدیکتر به خودم دیدم که او با ضربه سر آن توپ را گل کرد. خطای پنالتی ای هم که گرفتم را هم اجازه دادم منشا به گل تبدیل کند چون او امسال موقعیت‌های گلزنی خوبی داشته و این پنالتی ها خیلی می توانست به آقای گل شدنش در پایان فصل کمک کند، از این به بعد هم سعی می کنیم پنالتی ها را به منشا بدهیم تا او بتواند به یک آقای گل جدید در لیگ امسال تبدیل شود.

او در خصوص پیروزی‌شان در این بازی گفت: با توجه به اینکه شرایط خوب پیکان و روند مثبت مان در نیم فصل دوم به نظر خودمان عالی کار کرده‌ایم اما نتیجه گیری مان در مسابقات اخیر خوب نبود، از همین رو به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم که خب به آن دست پیدا کردیم. امیدوارم از این پس پیروز میدان باشیم تا بردهایمان را تکرار کنیم و شرایط خیلی بهتری در جدول برایم رقم بخورد.

وی درباره تاخیر ۱۴ روزه رقابت‌های لیگ‌برتر هم می‌گوید: این تاخیر در لیگ به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و برای تیم هایی که در این رقابت ها حضور دارند آرزوی موفقیت داریم. پیروزی تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها در لیگ ما تاثیرگذار است و در شخصیت فوتبال ایران به سطح جهان تاثیر مثبتی می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج