جاباما
۴۸۳۳۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد تند خداداد از لغو بازی‌ها به خاطر بارش برف

برف سنگین مشهد بازی سیاه‌جامگان و تراکتورسازی را تا ششم اسفندماه به تأخیر انداخت.

خبر ورزشی: خداداد عزیزی سرمربی سیاه‌جامگان در همین خصوص به خبرورزشی گفت: حداقل ۴۰ سانتیمتر برف روی زمین نشسته و البته مشکل از برف نیست چون اگر قرار بود برف دلیل تعطیلی مسابقات باشد در روسیه نباید چیزی به اسم فوتبال وجود داشته باشد در حالی که لیگ در آنجا به راحتی برگزار می‌شود. کمبود در زیرساخت‌ها باعث چنین مشکلاتی می‌شود. وقتی بارش ضعیف است از کم‌آبی می‌نالیم و تا یک روز بارندگی می‌شود سیل راه می‌افتد و خیلی چیزها مختل می‌شود، امروز هم که بازی لغو شد. شنیدم مسئولان فوتبال شهر یک کاور خریده‌اند آن هم زمانی که بارندگی تمام شده و شاید در تابستان بخواهند روی چمن بکشند تا چمن در سایه باشد!
خداداد ادامه داد: من از برف ناراحت نیستم چون بچه کشاورز بوده‌ام و رحمت الهی خوشحالم می‌کند ولی این روزها خیلی از تیم‌ها قادر به تمرین روی چمن نیستند. نمایندگان کشورمان با حریفان خارجی بازی دارند و اخلال در تمرینات روزهای گذشته به آن‌ها نیز آسیب می‌زند. همه فکر فوتبال ما به حاشیه‌هاست و کسی دنبال کار زیربنایی نرفته است تا هم انتقاد شود، می‌گویند بودجه ندارند. این همه پول در دهه‌های گذشته صرف کارهای بیهوده شده و به ساخت و ساز و مسائل مهم که می‌رسیم با لحن طلبکارانه و شاید هم ترحم‌برانگیز می‌گویند پول نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج