۴۸۳۳۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوسفی: با یک برد بهار نمی‌شود

محسن یوسفی مهاجم تیم فوتبال پدیده پس از هفته‌ها نتیجه نگرفتن مشهدی‌ها در نهایت توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند.

ورزش سه: یوسفی درباره پیروزی‌شان در بازی با صنعت نفت گفت: ما در هفته‌های گذشته هم می‌توانستیم برنده باشیم اما خب یکسری عوامل دست به دست هم داد تا نتایج به نفع ما رقم نخورد. در این بازی توانستیم از تمام موقعیت‌های ایجاد شده‌ استفاده ببریم و پیروزی میدان باشیم.

او در خصوص اینکه دیگر پدیده از شرایط بد دور شده است می‌گوید: با یک برد بهار نمی‌شود. با برد در این دیدار کارمان سخت‌تر از قبل هم شده است، ما باید در این وقفه چند روز لیگ تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا شرایط مناسب‌مان را حفظ کنیم. با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها در پایین جدول باید عملکردتان خیلی بهتر از این‌ها باشد تا کوچکترین فرصتی به حریف ندهید.

وی باتوجه به خراب کردن ۲پنالتی در رقابت‌های امسال لیگ‌برتر در رابطه با گل شدن پنالتی‌اش در این دیدار گفت: گل نشدن پنالتی‌هایم در رقابت‌های قبلی روی این پنالتی‌ای که به ثمر رساندم تاثیرگذار نبود. یک درصد گل نشدن پنالتی به شانس بستگی دارد که خب خدا را شکر این توپ را در این بازی توانستم به گل تبدیل کنم.

یوسفی درباره سبک پنالتی‌زنی سوارز ـ مسی توسط رضائیان ـ طارمی در بازی پرسپولیس گفت: به ثمر رساندن چنین پنالتی‌ای بستگی به تیم‌ها دارد، البته معتقدم بازیکن‌های پرسپولیس چون تیمشان در صدر است و شرایط‌شان به نسبت سایر تیم‌ها از نظر روحی روانی بهتر است چنین سبکی را در پنالتی‌زدن اجرا کردند. البته گل شدن این پنالتی موجبات تشویق آنها را فراهم می‌کند. شاید اگر پرسپولیس اختلاف امتیازاتش با دیگر تیم مدعی کم بود شاید چنین سبکی را اجرا نمی‌کردند اما خب در نهایت انجام چنین کاری انگیزه تیم را برای مدعی بودن بیشتر می‌کند.

مهاجم پدیده درباره بازی‌های آینده‌شان و نتیجه‌ای که در آنها کسب خواهند کرد گفت: شرایط فوتبالی‌مان در حال حاضر باتوجه به برد مقابل نفتی‌ها خیلی خوب است اما برای اینکه ارزش برد صنعت بیشتر به چشم بیاید باید از سد سایر رقبا هم گذر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج