جاباما
۴۸۳۴۳۵
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف ۲۲ تن گردو قاچاق در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند ۷ نفره قاچاق خشکبار و کشف بیش از ۲۲ تن گردو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند ۷ نفره قاچاق خشکبار و کشف بیش از ۲۲ تن گردو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
سردار محسن خانچرلی گفت:با بدست آوردن اخبار و اطلاعات مشترک پلیس غرب استان تهران و معاونت ترانزیت گمرک ایران مبني بر اینکه یک دستگاه تریلی حامل مغز گردو از گمرک سرخس بارگیری و قصد خروج از کشور را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند متهمان قصد فک پلمب و دپوی محصولات خشکبار در شهرستان اسلامشهر را دارند.

سردار خانچرلی بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی پس از شناسائی محل دپوی محصولات خشکبار در شهرستان اسلامشهر بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی متهمان را حین فک پلمب گمرکی و در حال تخلیه محصولات خشکبار دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به جزئیات دستگیری متهمان، تصریح کرد:ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و هفت عضو این باند را دستگیر کرده و در این راستا خودرو های تریلی حامل ۲۲ تن بار گردو را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است ،خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی با قرار های صادره روانه زندان شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کجاش جرمه ما که نفهمیدیم

    • بدون نام

      گردو هم قاچاقه پس چی قاچاق نیست؟

    • بدون نام

      بین همه چیز رو به مردم چقدر گرون دارن قالب میکنن که طرف هر جنسی رو از اون ور دنیا میاره تو ایران با چند برابر قیمتش باز تو کشور خودمون از محصولات داخلی ارزونتره

    • بدون نام

      تا حالا گردو قاچاق نشنیده بودم چجوریه اینای که ماها میخوریم ازاده پس قاچاق ها را کی میخوره

    • مجتبی مشهد

      خداپدر این به اصطلاح قاچاقچیا رو بیامرزه اگه همینا نباشن کشاورزای ایرانی به مردم رحم نمیکنند الان شمالیا میگن برنج ۱۵هزارتومان مفته باید بشه ۲۵هزار رقابت که نباشه همینه چون گمرک برنج بسته من کارگر همون موقع که ارزون بود نداشتم ایرانی بخورم مسولین به فکر کارگرا وفقراباشید گردو کیلویی ۳۰هزار نوبره

    • گرگانی

      اقا گردوها چی شد چکارش کردن اینو بگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج