۴۸۳۵۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عطار اشرفی: هیچکس جرات برکناری من را ندارد

عضو پیشین شورای عالی فنی وزنه‌برداری گفت: تا زمانی که مرادی در فدراسیون حضور دارد، نه‌تنها در جلسات شورا شرکت نخواهم کرد، بلکه پایم را هم به فدراسیون نخواهم گذاشت.

خبرگزاری فارس: عضو پیشین شورای عالی فنی وزنه‌برداری گفت: تا زمانی که مرادی در فدراسیون حضور دارد، نه‌تنها در جلسات شورا شرکت نخواهم کرد، بلکه پایم را هم به فدراسیون نخواهم گذاشت.

مهدی عطار اشرفی با انتقاد از فضای موجود در فدراسیون وزنه‌برداری و تصمیمات یک‌نفره گفت: با توجه به وضع موجود دیگر علاقه‌ای به شرکت در جلسات شورا ندارم؛ استعفا نکرده‌ام و هیچ کس جرأت برکناری من را ندارد، اما وقتی فضا با مرام من سازگار نیست، علاقه‌ای به شرکت در جلسات ندارم.

وی ادامه داد: فضای شورا تک‌بعدی است و تنها یک نفر تصمیم می‌گیرد. اعضای شورای فنی همه کارمندان فدراسیون هستند، در حالی که نباید این‌طور باشد و اعضا باید قدرت انتقاد داشته باشند. چنین شورایی هیچ‌وقت نمی‌تواند تصمیم‌ساز و قانون‌گذار باشد. یک ماه است که به رئیس فدراسیون پیام داده‌ام، اما جوابی به من نداده است.

عطار اشرفی با بیان اینکه من دیگر عضو سابق شورای فنی هستم، گفت: تا زمانی که علی مرادی در مسند ریاست فدراسیون وزنه‌برداری حضور دارد، من و همکارانِ پیشکسوتم به فدراسیون پا نخواهیم گذاشت، چون او همه ما را فریب داد. ما به دنبال منافع خودمان نبودیم؛ نه پول می‌خواستیم و نه پُست، اما بی‌احترامی هم نخواستیم! وقتی به همکاران و هم‌دوره‌ای‌های من بی‌احترامی می‌شود، جای من در این فدراسیون نیست، البته جای او هم نیست و مسئولان ورزش باید در این خصوص تصمیم‌گیرنده باشند.

عضو پیشین شورای عالی فنی وزنه‌برداری تصریح کرد: اخیراً هم مرادی با پول بیت‌المال به کشورهای مختلف سفر کرده تا صاحب پست و مقام بین‌المللی شود. این سفرها هزینه‌های سنگینی در بر داشته است، برای پست و مقامی که به درد ما نمی‌خورد، کما اینکه در گذشته هم این‌طور بوده است.

عطار اشرفی با انتقاد از هزینه 2 میلیاردی برای برگزاری جام فجر گفت: سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه برگزاری جام فجر شد و امسال هم درخواستی 2 میلیارد تومانی داشته‌اند. درست است که نام این جام (فجر) برای ما مقدس است و اهمیت دارد، اما چرا باید 2 میلیارد تومان برای برگزاری یک جام در استانی که مردمش برای نفس کشیدن مشکل دارند، هزینه کنیم؟

عضو پیشین شورای عالی فنی وزنه‌برداری گفت: بنا بر فرموده رهبری امسال، سالِ اقتصاد مقاومتی است و نباید شاهد صرف چنین هزینه‌های بی‌ثمری باشیم. معلوم نیست خروجی این مسابقات چیست و چرا باید چنین هزینه سنگینی در استانی که مردمش زندگی‌شان به‌سختی می‌گذرد، شود؟

عطار اشرفی خاطرنشان کرد: قرار است نفراتی به مسابقات پیشکسوتان که البته به‌صورت جشنواره برگزار می‌شود، اعزام شوند که هزینه‌ها را خودشان پرداخت می‌کنند، اما وزنه‌برداران میانسال ما برای کسب مدال در مسابقاتی که اهمیت چندانی هم ندارد، مبادرت به استفاده از داروهایی می‌کنند که مضرات بسیاری برای آنها در این سن دارد. از طرفی نفراتی هستند که سال‌هاست هر ساله اعزام می‌شوند، درست است که با هزینه خودشان اعزام می‌شود، اما چرا نباید فرصت به بقیه هم برسد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج