جاباما
۴۸۳۷۲۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کوزمین: برتری نسبت به استقلال نداریم

سرمربی الاهلی امارات قبل از دیدار حساس برابر استقلال به ستایش از شاگردان منصوریان پرداخت و تاکید کرد که تیم او تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کند.

ایسنا: ‌به نقل از الشارجه، الأهلی امارات کار خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با دیدار برابر استقلال آغاز خواهد کرد. این تیم اماراتی در نخستین بازی خود در ورزشگاه خانگی اش از شاگردان منصوریان پذیرایی خواهد کرد.

اولاریو کوزمین، سرمربی سرشناس الاهلی در نشست خبری قبل از بازی گفت‌: با تیم قوی و خوبی بازی داریم که فوتبال را به خوبی می فهمد. امیدوارم که بتوانیم با انگیزه و شور بالایی که داریم پیروز بازی شویم و سه امتیاز را به دست آوریم. تیم‌های ایرانی بسیار خوب هستند. ما هم تیم خوب و قوی هستیم. باید وظیفه خود را به خوبی در میدان مسابقه انجام دهیم. باید بگویم که هیچ برتری نسبت به حریف خود نداریم.

او ادامه‌ داد: آمار و ارقام مهم نیستند. تنها چیزی که مهم است این است که یک تیم با نهایت تمرکز به میدان رود و برای پیروز شدن بجنگد. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید با طرح و برنامه خاص به میدان رفت. در سال ۲۰۱۵ هدف ما صعود از مرحله گروهی بود اما به فینال راه پیدا کردیم. الان هدف ما پیروز شدن در هر دیداری است و امیدوارم که فصل خوبی را پشت سر گذاریم.

الاهلی امارات دو فصل پیش توانست جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد اما در نهایت در دو بازی رفت و برگشت برابر گوانگژو تن به شکست داد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا سه تا بزارید کنار عادته دیگه کمتر از سه تا حال نمیده

    • بدون نام

      به امید پیروزی استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج