۴۸۳۷۹۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تماس ابتکار با وزیر بهداشت عراق درباره ریزگردها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تشریح تاثیرات منفی طوفان های گرد و غبار حاصل از کانون های موجود در عراق بر ایران، همکاری کشور همسایه برای رفع این چالش مهم را خواستار شد.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تشریح تاثیرات منفی طوفان های گرد و غبار حاصل از کانون های موجود در عراق بر ایران، همکاری کشور همسایه برای رفع این چالش مهم را خواستار شد.

معصومه ابتکار با اشاره به گفتگوی تلفنی خود با "عدلیه حمود" وزیر بهداشت عراق، گفت: مهم ترین محور این گفتگوی تلفنی، طوفان های گرد و غبار و ضرورت مهار کانون های گرد و غبار عراق به ویژه کانون های موثر بر مناطق غربی و جنوبی ایران همچون تالاب های مرزی بود.

وی افزود: در این گفتگو همچنین ضمن تاکید بر ضرورت افزایش همکاری های دو جانبه به ویژه در حوزه محیط زیست، خواستار اجرایی شدن یادداشت های همکاری دو کشور در این زمینه شد.

ابتکار ادامه داد: برای وزیر بهداشت عراق برخی از مهم ترین اثرات طوفان های گرد و غباری ایجاد شده از کانون های عراق همچون طوفان روز جمعه ۲۹ بهمن ماه مناطق جنوبی به ویژه خوزستان و شهر اهواز برای مردم را شرح دادم و خاطرنشان کردم که این طوفان های گرد و غبار چه تاثیراتی بر بخش های مختلف همچون سلامت، بهداشت، اقتصاد دارد.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در این تماس تلفنی بر خواسته به حق دولت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله جدی دولت عراق با کانون های گرد و غبار و برنامه ریزی برای مهار آن ها تاکید کردم.

به گفته وی، عدلیه حمود وزیر بهداشت عراق ضمن اعلام آمادگی کشور عراق برای همکاری در این زمینه، برای پیگیری و رسیدگی ویژه به موضوع قول مساعد داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      یک حرکت طوفانی از ابتکار.بچه ها بزنین به تخته یه وقت چشم نخوره بلا.اگه همه مسئولین مثل این خانم وظیفه شناس ودلسوز بودند الان هیچ مشکلی نداشتیم .مسئولین ،بچه ها،یاد بگیرین ازاین خانم.نصف شماست.ایشون واقعن خیلی ریز نقشه وفعال.دیشب یه بنده خدایی میگفت این چند وقته ازبس ناراحت مردم تو تهرون وخوزستان وسیستان وبلوچستان ودیگر جاها بوده ،چند بار بهش سرم وصل کردن وطفلکی از خواب وخوراک افتاده.از لحاظ روحی واقعن این چند وقته داغون شده ،از بس در حال تلاش برای حل مشکلات مردم وکلن محیط زیست بوده.واقعن برای یه زن خیلی سخته.شبها از ناراحتی بدای مردم خواب نداره.دکترا بهش توصیه کردن برای رفع خستگی یه چند تا سفر خارجی دیگه بره.خیلی براش مفیده.راستی الان میگن خودش میخاد بره عراق مستقیم وفیس توفیس با عراقیها مذاکره کنه بگه بابا این چه وضعیه.تقصیر شماست که ما داریم از گرد وخاک خفه میشیم.برای سلامتیش دعا کنید.خیلی زحمت کش و دارای وجدان کاری خیلی خیلی بالاییه.میترسم از پا بیفته.آخی!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      از بس ناراحت بود یه سفر رفت پیش اقا زادهاش لوس انجلس اینقد این خانوم وظیفه شناسند

    • بدون نام

      والااااا بلللللااا..از خود ایران و انتقال های آب و سد سازی هاست... یه قسمتیش ک تابستوناست از عراق میاد.. خانم ابتکار غیر مقتدر چرا از انتقال آب کارون و سد سازی های بی رویه برای انتقال آب از استان های بالا دست و صنایع بزرگ غیر کارشناسانه استان های مرکزی ک هر روز مجوز های ارتقاع و تاسیس کارخانه جدید میدید چیزی نمیگید و جلوی اونها نمیگیرید؟؟؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج