جاباما
۴۸۳۸۵۲
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

خانه های شناور روی دریاچه!

در طول سال ها، دریاچه تبدیل به مکان محبوبی برای ماهیگیری شد و تعدادی کلبه چوبی کوچک توسط مردم محلی روی دریاچه ایجاد شدند با گذرگاه های تخته ای روی دریاچه که به آن ها می رسید.

برترین ها: دریاچه بوکودی در ۸۰ کیلومتری بوداپست، یک دریاچه مصنوعی است که در سال ۱۹۶۱ با غرق کردن یک چمنزار کم ارتفاع در کنار نیروگاه ایجاد شد. نیروگاه، آب سرد را از دریاچه برای کار کردن دیگ های بخارش می کشید و آب گرم را به دریاچه بازمی گرداند. این چرخه باعث می شد دریاچه هرگز حتی در زمستان های بسیار سرد یخ نزند.

در طول سال ها، دریاچه تبدیل به مکان محبوبی برای ماهیگیری شد و تعدادی کلبه چوبی کوچک توسط مردم محلی روی دریاچه ایجاد شدند با گذرگاه های تخته ای روی دریاچه که به آن ها می رسید. به جز مردم محلی، عده کمی از وجود این نقطه زیبا و تماشایی آگاه بودند تا اینکه عکسی از دریاچه در خانه های شناور آن در پس زمینه جستجوی بینگ در نوامبر 2013 منتشر شد. شهرت دریاچه بوکودی در اینترنت و در میان گردشگران و عکاسان پیچید و این دهکده دور افتاده را شلوغ کرد.

بخشی از جذابیت دریاچه، جدا از محیط زیبای آن، آب آن بود که هیچوقت یخ نمی زد و در تمام طول سال فرصت ماهیگیری را فراهم می کرد. بااین حال در سال ۲۰۱۵ نیروگاه تعطیل شد و دریاچه دیگر زمستان ها گرم نبود و این اثری منفی روی فرصت های گردشگری این دریاچه گذاشت.
خانه های شناور روی دریاچه!
خانه های شناور روی دریاچه!
خانه های شناور روی دریاچه!
خانه های شناور روی دریاچه!
خانه های شناور روی دریاچه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج