۴۸۳۹۶۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تامین میوه های شب عید از بازارهای خارجی

نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: در حال حاضر مردم شمال کشور در بحث عرضه محصولاتشان با مشکل روبرو هستند در حالی که میوه های شب عید از بازارهای خارجی تامین شده است.

خبرگزاری میزان: نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: در حال حاضر مردم شمال کشور در بحث عرضه محصولاتشان با مشکل روبرو هستند در حالی که میوه های شب عید از بازارهای خارجی تامین شده است.

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت خسارت به باغدارانی که محصولات آنها از سرما آسیب دیده است از سوی دولت اظهار کرد: متاسفانه خسارتهایی که در طول فصل زمستان به باغداران شمال کشور وارد شده است بسیار بالا بود به گونه ای که علاوه بر میوه باغداران درختان و نهال‌های آنها نیز از بین رفته است.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از یکماه از وارد شدن این خسارات به محصولات کشاورزی دولت هنوز آغاز پرداخت خسارتها را شروع نکرده است.

نماینده مردم رودسر در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر مردم شمال کشور در بحث عرضه محصولاتشان با مشکل روبرو هستند در حالی که میوه های شب عید از بازارهای خارجی تامین شده است.

عباسی تصریح کرد: انتظار می رود دولت و وزارت جهاد و کشاورزی اقدامات مثمر ثمری را در این راستا انجام دهند چون در شرایط فعلی و با توجه به وجود میوه های باغداران در سردخانه ها احتیاجی به واردات میوه در شب عید احساس نمی شود.

وی تاکید کرد: درست است که باغداران ما در فصل زمستان از نظر برداشت میوه با مشکلاتی روبرو شدند اما این روند به گونه ای حاد نیست که ما دست به واردات میوه بزنیم و باغداران‌مان را با مشکلات مالی هم روبرو کنیم از این رو دولت باید هر چه سریع تر در جهت پرداخت خسارت باغداران و حمایت از محصولات آنها برای توزیع در بازار شب عید حمایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم ایران فدای کشاورزان شمال برنج راکه به کیلویی ۱۶هزار رساندید ببینیم میتوانید میوه راهم مثل برنج به رویا تبدیل کنید چرامگر مردم چه گناهی کردند که باید ازبازاربدون رقابت جنس بخرند

    • بدون نام

      میوه های شمال که اکثرا یخ زده هستن و خشک و بی آب.مردم که نمیتونن پول آشغال بدن و مصرفش نکنند و دور بریزن.یه چیزی میگید ها.الان پرتقال و کیوی به کل یخ زده شده و مابقی میوه ها هم کیفیت آنچنانی ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج