۴۸۴۶۳۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مقام های حقوق بشری در خدمت منافقین

گزیم پودگوریتسا رئیس خبرگزاری دولتی آلبانی عصر روز سه‌شنبه با کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ایسنا: کیوان خسروی گفت: بی‌تفاوتی رسانه‌های غربی نسبت به کشتار در کشورهای منطقه و در مقابل برجسته کردن یک اقدام تروریستی در کشور اروپایی بدون شک موجب شکل‌گیری احساس دوگانه و تبعیض‌آمیز می‌شود.

گزیم پودگوریتسا رئیس خبرگزاری دولتی آلبانی عصر روز سه‌شنبه با کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کیوان خسروی در این دیدار با اشاره به توسعه تهدیدات ناشی از افراط‌گرایی، خشونت و تروریسم در سطح منطقه و عرصه بین‌الملل و ضرورت مقابله هوشمندانه رسانه‌ها با این پدیده شوم اظهار کرد: همکاری رسانه‌های مستقل از طریق تشکیل و فعال‌سازی اتاق‌های فکر و اندیشکده‌های مشترک، نقش تعیین‌کننده‌ای در اتخاذ رویه‌های تاثیرگذار در مقابل اقدامات رسانه‌ای و تبلیغاتی شبکه‌های افراط و خشونت به دنبال خواهد داشت.

وی تبادل مستقیم اخبار و تحلیل‌های رسانه‌ای میان دو کشور را موجب شکستن انحصارهای خبری رسانه‌های وابسته به قدرت‌ها و در نتیجه اطلاع‌رسانی شفاف و آگاهی‌بخشی بی‌واسطه به افکار عمومی دو کشور دانست و افزود: تفاهم صورت گرفته در این خصوص میان تهران و تیرانا واجد ویژگی‌های مهمی است.

معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اتخاذ برخی رویکردهای رسانه‌ای از سوی شبکه‌های وابسته به نظام سلطه را موجب شکل‌گیری احساس تبعیض در جوامع مختلف و زمینه‌ساز سربازگیری گروه‌های تروریستی و تکفیری دانست و افزود: بی‌تفاوتی رسانه‌های غربی نسبت به کشتار صورت گرفته در کشورهای منطقه و در مقابل برجسته کردن یک اقدام تروریستی در کشور اروپایی بدون شک موجب شکل‌گیری احساس دوگانه و تبعیض‌آمیز می‌شود.

خسروی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان تروریسم است و بیش‌ترین تعداد شهروندان و مسوولان کشور توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شده‌اند، اما نهادهای حقوق بشری بدون توجه به این مسئله، سعی دارند سوابق سیاه آنان را پاک‌سازی کنند. رویکرد خطرناک و فرقه‌ای سران سازمان منافقین که با شستشوی مغزی اعضا و به گروگان‌ گرفتن آنها سعی دارند منافع نامشروع خود را تامین کنند، باید در رسانه‌های اروپایی و مستقل تشریح شود تا آسیب‌های آن برای مردم اروپا به حداقل برسد.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: در ابتدای پیدایش گروه‌های تروریستی النصره در سوریه و داعش در عراق، منافقین از هر دو جریان حمایت کردند که نشان‌دهنده وجود هویت و رویکرد مشترک میان آنان است.

بنا بر این گزارش، گزیم پودگوریتسا رئیس خبرگزاری دولتی آلبانی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش‌تر میان رسانه‌های ایران و آلبانی و با توجه به اشتراکات فراوان دو کشور، اطلاع‌رسانی خبرهای صحیح و تایید شده را اولویت این خبرگزاری دانست.

وی افزود: رسانه‌های مستقل نباید اجازه دهند تروریست‌ها از آنها برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات مدنظر خود سوء استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج