۴۸۴۷۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زیدان: ایسکو می داند که دوستش دارم

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید یک روز پیش از جدال با والنسیا در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

وبسایت نود: زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید یک روز پیش از جدال با والنسیا در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

این دیدار معوقه از نیم فصل اول رقابت های لالیگا که به خاطر حضور رئال مادرید در جام باشگاه های جهان به فردا موکول شده است، در ورزشگاه مستایا برگزار خواهد شد. زیزو در صحبت های قبل از بازی خود گفت:

ما از اهمیت بازی با والنسیا در لیگ مطلع هستیم. مقابل تیمی قرار می گیریم که اخیراً خیلی بهتر بازی می کنند و نتایج خوبی کسب کرده اند. پیروزی به معنی کسب ۳ امتیاز بیشتر است، اما برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کنیم.

زیدان: ایسکو می داند که دوستش دارم

در ورزشگاهی سخت به مصاف تیمی خوب خواهیم رفت. والنسیا قبلاً نتیجه نمی گرفت اما بهتر شده اند. پیام من همیشه یکسان است. می دانیم که لیگ سخت است. به ماه فوریه رسیده ایم و خوب کار می کنیم، اما این هیچ معنایی ندارد. این فرصتی است که امتیازات خود را افزایش دهیم، چون از اهمیت نتیجه این مسابقه در ادامه لیگ آگاه هستیم.

دو بازی متوالی خارج از خانه:

این لحظه ای کلیدی است. دو بازی خارج از خانه متوالی داریم. به زودی وارد ماه مارس خواهیم شد و به پایان فصل نزدیک می شویم و هر بازی بسیار مهم خواهد بود. هر لحظه حیاتی است.

چرخش ها:

بازیکنان را تعویض خواهیم کرد و بازی مشخص خواهد کرد که چه کسانی باید بازی کنند. تنها به خاطر اینکه سیستم چرخشی اعمال شود، بازیکنان را عوض نمی کنم، بلکه به خاطر این است که همه آنها مهم هستند و واقعاً باور دارم که همه بازیکنان می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. این چیزی است که به آن باور دارم و آن را به بازیکنان انتقال می دهم. از کاری که حالا انجام می دهیم تشویق می شویم.

بازیکنان آکادمی و اسپانیایی:

مهم است چون همه خیلی خوب کار می کنند. در زمان من از عنوان پاوون ها و زیدان ها برای اشاره به بازیکنان آکادمی استفاده می شد. همه مهم هستند و بازیکنان اسپانیایی هم از این قاعده مستثنی نیستند چون در خانه خود هستند و فضای بین آنها و هم تیمی هایشان از کشور های دیگر قابل توجه است. مردم خوشحال هستند چون به بازیکنان اسپانیایی و آکادمی فرصت بازی می رسد.

انگیزه تیم:

باید از آنها تقدیر کرد، چون به چیزی که می خواهم باور دارند. بازیکنان مهمترین چیز هستند. آنها فشار زیادی تحمل می کنند و می دانند که در رئال مادرید همه چیز زیر ذره بین است. هر بازیکنی که بازی می کند عملکرد خوبی دارد و فکر نمی کنم که در ترکیب ما و در میان تمام بازیکنان، اختلاف سطح زیادی وجود داشته باشد. این برای تیم خیلی مهم است.

کریستیانو رونالدو:

او تمام عمر خود را در کناره ها بازی کرده است. این پست اوست و مسلماً آنجا گلزنی خواهد کرد. در پست های دیگر هم می تواند بازی کند چون یک پدیده است، اما پست مورد علاقه و جایی که گل های زیادی به ثمر می رساند، آنجاست. بازی هایی خواهد بود که به او استراحت خواهیم داد، اما فعلاً او خوب است و بعداً باید ببینیم چه می شود. مطمئنم که فردا بازی خواهد کرد.

من ۲۴ بازیکن خیلی خوب دارم و آنها این را می دانند. وقتی بازیکنی را تعویض می کنیم هیچ معنایی ندارد. همه آنها مهم هستند و تا پایان طرز فکر من همین خواهد بود چون به ترکیب خود و همه آن ۲۴ بازیکن باور دارم. همگی می دانیم که چه می خواهیم و من ایده های خود را عوض نخواهم کرد. به ترکیب خود باور دارم. همگی می دانیم که چه کاری را با هم انجام خواهیم داد.

ایسـکو :

می داند که روی او حساب می کنم و به عنوان بازیکن دوستش دارم. من به حرف های بازیکنان گوش می دهم و هیچ مشکلی وجود ندارد. او بازیکن خیلی خوبی است و می دانید که چه نظری در موردش دارم. هیچ بازیکنی از وضعیت خود راضی نخواهد بود چون همیشه می خواهند که بیشتر بازی کنند، اما هر سه روز یک بار بازی کردن با چنین ترکیب بزرگی به این معنی است که می خواهم همه آنها متمرکز باشند.

بازگشت بیل:

او خوب و خوشحال است. از لحاظ جسمی قدرتمند است و باید ببینیم که فردا از ابتدا بازی خواهد کرد یا نه.

په په:

او بازیکن مهمی است و هر زمان بازی کند کار خود را انجام می دهد. این چیزی است که حالا اهمیت دارد. مسئله تمدید قرارداد وظیفه من نیست. تا پایان فصل روی او حساب خواهم کرد. بازی هایی خواهد بود که او بازی می کند و در برخی دیگر اینطور نخواهد بود. ما ۸ مدافع خیلی خوب داریم و هر از چند گاهی باید برخی از آنها را از ترکیب خارج کنیم.

خاطرات از اولین بازی مقابل والنسیا:

بازی سختی بود اما چنین بازی هایی را دوست داشتم، چون هواداران کار را برای شما سخت می کنند. این به هر دو تیم میزبان و میهمان انگیزه می دهد. در ایتالیا هم چنین جو هایی را تجربه کرده ام و آنها را دوست دارم. این یک مسابقه فوتبال است و از مشکلاتی که فردا خواهیم داشت آگاه هستیم، اما آماده ایم.

خـامس:

من به طور مثبت به کار هایی که درون زمین انجام می دهد ارزش قائلم. او خوب کار می کند. چند روز پیش خیلی خوب بازی کرد و درست است که گلزنی نکرد، اما باعث شد تا بازیکنان کنارش خوب بازی کنند. خوشحالم چون او گفت که می خواهد بماند و قصد جدایی ندارد.
مقایسه ها با رئال مادریدی که زیدان در آن بازی می کرد:

رئال مادرید همیشه بهترین بوده است. زمانی که من بازی می کردم، تیم فوق العاده ای داشتیم و حالا هم همانطور است. مقایسه کردن را دوست ندارم.

بارسلونا:

فکر نمی کنم که در بحران قرار داشته باشند.

جدایی ها در تابستان؟

نمی توانیم از حالا بگوییم که در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد. روی تورنمنت هایی که در آنها حضور داریم تمرکز کرده ایم، نه چیز های دیگر. در تابستان خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر مسئله مهمی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج