۴۸۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۹
۲۰ نظر
۵۰۰۹
پ

تکه تکه کردن زن جوان برای سرقت ۱۵ میلیون طلا

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری باندی که برای سرقت طلا، زن جوان را پس از قتل، قطعه قطعه کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری باندی که برای سرقت طلا، زن جوان را پس از قتل، قطعه قطعه کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سردار حسین رحیمی گفت: اول اسفند، از طریق مرکز فوریت های پلیس، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از مفقود شدن زن۲۲ ساله با خبر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی از رفت و آمد فرد مفقود شده با خانمی که به صورت تنها در ساختمان مسکونی آنان زندگی می کردند اطلاع پیدا کرده و دریافتند که این خانم پس از این اتفاق قصد خروج از شهرستان ایرانشهر را دارد و وی را برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس، کاراگاهان با هماهنگی مراجع قضایی از محل سکونت وی بازرسی کرده و بدن تکه تکه شده خانم مفقود شده را در سطل زباله بالکن کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه این متهم در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به ارتباط نزدیک با مقتول که همسایه وی بوده اعتراف کرد، بیان داشت: این خانم با همکاری یکی از دوستانش به نام رقیه و پیمان( برادر شوهر رقیه) با هدف سرقت طلاهای مقتول وی را به منزل خالی از سکنه خود کشانده و با او درگیر شدند که در این درگیری مقتول بر اثر برخورد با میز، جان خود را از دست داد و برای خروج جسد از منزل با تکه تکه کردن بدن، طلاهای مقتول را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دو متهم دیگر نیز در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده، فرد دیگری که طلاهای مسروقه را به قصد فروش نگهداری می کرد به همراه طلای مقتول دستگیر کردند و متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غریبه

      خدالعنت کندبه اینجورآدمها

    • بدون نام

      نیروی انتظامی همواره برخورد قاطع و سفت

    • ali

      خدا لعنت کند اختلاسگرها و دزدها ی بیت المال را

    • عماد

      واقعاچه ارزشی بهترازجون یاسلامتی انسانه که بعضی این فلزهاروباخودشون حمل یانگه داری یاخودنمایی کنند فقط یه حلقه نامزدی کافیه.

    • بدون نام

      وای خدای من برای ۱۵ میلیون طلا زده زن جوون بیچاره رو پازل کردن مردم چه عجیب غریب شدن آنوقت ما از داعش میترسیم والا اینا از داعش بدتر ن

    • نازنین

      آخه انقدر طلا باید همراه یه زن باشه اونم تو این دوره و زمونه؟؟؟

    • ترنم

      خداازتون نگذره جنایتکاران پست

    • بدون نام

      عین همینم تویزد اتفاق افتاده بود

    • یک خانم

      قربونه خودم که یک انگشتر م ندارم .

    • مولاوردی

      اخه یکی نیس بگه خدا بیامرز زرگری متحرک وسیارزده بودی!!!قاتلاصاحب چه دل وجرعتی بودن بخاطر چرک دست اومدن یه ادمو قطعه قطعه کرد.اخه مال واموال یکی دیگه برا ادم مال وثروت میشه بی مصرفا...

    • بدون نام

      الان مگه پانزده ملیون چقدر میشه که شما ها میگید چقدر طلا داشته.خدا نسل دزدکی بی پدر و مادر را گم کند اینا زندگیه انسانها را خراب میکنند.اینا را همه دعا کنید قبل از عمل دزدی خدا گرفتار شون کنه

    • سینا یزد

      خدا لعنت کنه ادم بی عقل سر همتون انشالله بره سر دار

    • مهسا

      الهی الهی همه ادمهای خلافکار از روی کره خاکی نابود بشن .اشغالهای پست فطرت

    • بهروز

      تف به شرفتون برا پول قتل میکنید اعدام برا اینا کمه کثافتا

    • ایرانی

      اخر بدبختی تا چه حد ...بنده خدا طلاهاشو که بردین چرا جوانمرگش کردین کثافتها اخر اول جونیشه ..خدا لعنتتون کنه ...حالا برار طلا از مرگ نجاتتون بده

    • بدون نام

      دوباره بعضی صورت مسئله رو پاک کردن
      بجای اینکه دزد و عملشو نکوهش کنن زن رو مقصر دونستن که چرا طلا داره .
      چرا قضاوت بیخود میکنید دست از این جنسیت بازی بردارید اون زن بیچاره چه گناهی داشته ؟
      آدم ماشین خوب داشته باشه میکشن میبرن نیاید ماشین بخره یه وسیله باارزش نگهداری کنه میکشن میبرن یعنی مقصر فقط اونایی هستن که دارن ؟
      بس کنید این افکار مزخرفو
      تقصیر اون از خدا بی خبراست که میخوان مفت بخورن

    • بدون نام

      اینها پسترین آدمها هستن جرمشان سختر از اعدامه اینا باید چشما نشان از حدقه دربیاوری آرم مخصوصی بهش بچسبانند وهر کدام را توشهرستانی که خلافشان مثل اینجور آدمهاست بگردانند برای زنده ماندنشان فقط آب شور بدی با کاه گوسفندان تا افراد خلاف کار درس عبرت بگیرند

    • سلطان زاده

      الان دیگر مثل سابق نیست خانمها از نشان دادن زیورآلات در ملاعام خودداری کنند تو این اجتماع برای صدهزارتومان هم آدم می کشند.

    • حسین

      واقعا باید تاسف خورد به حال بعضی از انسانهاکه فقط شکل وشباهت انسان را دارند ودر اصل از حیوان پسترند .!!!!!!!!!

    • شایان

      اونقد حالم بده که نمیدونم چی بنویسم..وحشی ترین حیوونا که نمیشه اسم آدم روشون گذاشت..فقط اینو میگم کخ خدا ازتون نگذره که دختر مردمو جوونمرگ کردین و چن تا خونواده رو بدون دلیل عزادار..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج