۴۸۵۱۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طنز؛ از بیانیه دانشمندان ایرانی ناسا تا تجمع اعتراضی رانندگان اسنپ و تپسی!

رانندگان شركت‌های اسنپ و تپسی در تجمعی اعتراض‌آمیز، خواهان برخورد با سیستم‌های جدید حمل‌ونقل مسافر در پایتخت شدند. به گزارش خبرنگار ما، در تازه‌ترین فناوری جابه‌جایی مسافر، میكروچیپی با هدبند، روی پیشانی بسته می‌شود و...

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

رانندگان شركت‌های اسنپ و تپسی در تجمعی اعتراض‌آمیز، خواهان برخورد با سیستم‌های جدید حمل‌ونقل مسافر در پایتخت شدند. به گزارش خبرنگار ما، در تازه‌ترین فناوری جابه‌جایی مسافر، میكروچیپی با هدبند، روی پیشانی بسته می‌شود و فرد متقاضی فقط كافی است به مقصدش فكر كند، چند ثانیه بعد، نزدیك‌ترین خودرو به نامبرده، جلوی پایش ترمز می‌كند! این برنامه جدید كه «تپمُخ!» نام دارد، تحولی در حمل‌ونقل عمومی ایجاد كرده و سبب كم شدن متقاضیان نرم‌افزارهای سنتی اسنپ و تپسی شده است. در همین رابطه خبرنگار ما قصد داشت با مسئولان حمل‌ونقل عمومی شهری مثل مترو، اتوبوس و تاكسیرانی هم گفت‌وگو كند كه با جواب منفی از طرف آن‌ها و این پاسخ روبه‌رو شد كه: «ما هنوز بعد از چهل سال، از تو كف اسنپ و تپسی در نیومدیم... كه با این برنامه جدیده، كلا هنگ كردیم!».

سرانجام یك بازیگر زن سینما و تلویزیون توانست هنگام ایفای نقش در یك مجموعه تلویزيونی، هنگامی كه خبر فوت نامزدش را در سكانسی از این مجموعه می‌شنود، كمی به صورتش حالت غم بدهد و به ضرب و زور، یك عدد چین، روی پیشانی‌اش بیندازد! به گزارش خبرنگار ما، این اتفاق عجیب، واكنش‌های متفاوتی در میان بینندگان این مجموعه برانگیخت. آقای میرزایی كه وارد دهه 70 زندگی‌اش شده است، دراین باره به خبرنگار ما گفت: «با دیدن این صحنه، من یاد فیلم‌ها و سریال‌های 40، 50 سال قبل افتادم كه بازیگران زن، هنگام ایفای نقش می‌توانستند بخندند، گریه كنند، اخم كنند و عضلات صورت‌شان هنوز به خاطر این حجم از تزریق ژل و بوتاكس، به محكمی بتن نشده بود! حتی من یادم هست در دوران جوانی در شبكه آی فیلمِ آن دوران، وقتی سریال همسران را دیدم (كه مدت‌ها قبلش ساخته شده بود) هنگامی كه خانم مهین‌ترابی، شوهرش را صدا می‌كرد و می‌گفت: «كمال!» نزدیك به 230 عضله در چهره‌اش تكان می‌خورد!».
انجمن بازیگران زن كم‌بوتاكس، ضمن تقدیر از چین به وجود آمده روی صورت این بازیگر زن، ابراز امیدواری كرد كه این چین، سرآغازی باشد برای تكان خوردن عضلات چهره بازیگران زن در آینده‌ای نزدیك. لازم به ذكر است كه انجمن بازیگران زن كم‌بوتاكس، چند سال قبل با شعار: «بوتاكس هست، ولی كم است!» خواهان استفاده كمتر بازیگران زن از این ماده صاف كننده و در عین حال بی‌حركت كننده صورت شدند! یك كارگردان تلویزیون هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت كه در حال حاضر در سینما و تلویزیون كشور، بحران پیرزن وجود دارد زیرا حتی بازیگران 80 ساله زن هم صورتی صاف و بی‌چین و چروك دارند و خواهان ایفای نقش دختران 14 ساله هستند... ایشان احتمال داد به‌زودی مجبور شویم تعدادی پیرزن برای ایفای این نقش‌ها، از چین وارد كنیم!

دانشمندان ایرانی ناسا از كشف تاریخی خود خبر دادند. آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام كردند موفق شدند مواد تشكیل دهنده هسته سیاره مشتری را با دقت بالا اندازه‌گیری كنند. دانشمندان ایرانی ناسا در بخش‌هایی از این بیانیه نوشته‌اند: «ما دانشمندان ایرانی ناسا توانستیم پس از چند سال كار و فعالیت فشرده و انجام آزمایش‌های دقیق و پیچیده به تركیبات دقیق بیشتر اجرام آسمانی و حتی فراكهكشانی پی ببریم ولی چهل سال است داریم تلاش می‌كنیم بفهمیم برخی از این سوسیس و كالباس‌هایی كه در مملكت خودمان تولید می‌شوند، دقیقا از چه چیزهایی تشكیل شده‌اند اما هنوز توفیقی به دست نیاوردیم! البته ما پیش‌بینی می‌كنیم، علم بشر در 100 سال آینده به قله‌ای برسد كه بتواند گره از این معمای تاریخی باز كند و بالاخره هموطنان ما بفهمند دارند چی را می‌گذارند لای نان باگت و با خیار شور، گوجه و سس، میل می‌نمایند!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج