۴۸۵۳۵۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

شاتل، برگزیده جشنواره وب و موبایل ایران

شاتل رتبه ی اول جشنواره وب و موبایل در بخش بهترین سرویس دهنده اینترنتی

نهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد. دراین مراسم جناب آقای پارسائیان به نمایندگی گروه شرکت‌های شاتل تندیس سایت برتر در گروه سرویس دهنده‌های اینترنتی جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۵ را دریافت کرد. در این دوره از جشنواره، ۹۰۸ اپلیکیشن و ۴۰۰۸ وب‌سایت برای کسب مقام نخست با یکدیگر به رقابت پرداختند. این جشنواره شامل بخش‎های مختلفی بود که در شاخه کسب و کارهای آنلاین، ۱۶ گروه مختلف حضور داشتند.
شاتل، برگزیده جشنواره وب و موبایل ایران

شاتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه ارتباطی در نهمین دوره از جشنواره وب و موبایل توانست در بخش تامین‌کنندگان اینترنت و زیرساخت به انتخاب هیات داوران، مقام اول را کسب کند.

شاتل هم‌چنین در بخش سایت‌های خبری تکنولوژی نیز به همراه سرویس "تک‌شات" حضور داشت که در این بخش نیز، تک‌شات به انتخاب هیات داوران به عنوان برنده اعلام شد.

محمد پارسائیان، مدیر توسعه و کسب و کار در فضای مجازی شرکت شاتل در مورد دریافت این تندیس بیان کرد که از دریافت این تندیس شگفت زده نشده است و کسب این مقام با توجه به تلاش های انجام شده، دور از انتظار نبوده است. او در ادامه با اشاره به اینکه گروه شرکت های شاتل در سال‌های گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی در فضای آنلاین داشته است و با جذب مجرب‌ترین افراد و اعتماد به جوانان در این حوزه با فاصله‌ی زیادی از رقبای خود پیشی گرفته است. وی اضافه کرد تیم شاتل همواره سعی کرده است از آخرین تکنولوژی‌ها در طراحی استفاده کند و دریافت این تندیس از نتایح همین رویکرد در تیم مدیریتی شاتل است و در پایان اشاره کرد: از امیر عباس عبدالعی، توسعه دهنده‌ی ارشد رابط کاربری سایت شاتل و محمد امیری سرپرست تیم طراحی بصری که در باز طراحی سایت شاتل تلاش‌های فراوانی انجام دادند، تشکر می‌کنم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج