۴۸۵۳۸۲
۱۵ نظر
۵۰۱۳
۱۵ نظر
۵۰۱۳
پ

دستور بررسی مبلغ اضافی در قبض های همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعتراض مردمی درباره اخذ مبلغ جدیدی با عنوان «خدمات محتوا» در قبض های تلفن همراه واکنش نشان داد و دستور رسیدگی صادر کرد.

تسنیم: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعتراض مردمی درباره اخذ مبلغ جدیدی با عنوان «خدمات محتوا» در قبض های تلفن همراه واکنش نشان داد و دستور رسیدگی صادر کرد.
دستور بررسی مبلغ اضافی در قبض های همراه اول

«محمود واعظی» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شماری از مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با مراجعه به صفحه های اجتماعی اینجانب اعتراض هایی را نسبت به درج مبلغ جدید با نام «خدمات محتوایی» در قبض های تلفن همراه اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس با هدف پاسخگویی به اعتراض های مردمی، به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کردم موضوع را بررسی کنند و در صورت تخلف، قاطعانه برخورد کنند و اگر مبلغی دریافت شده باشد به مردم بازگردانده شود.

در چند روز گذشته شماری از مشترکان اپراتور اول تلفن همراه کشور در قبض های تلفن همراه خود شاهد درج عنوان جدیدی به نام «خدمات مبتنی بر محتوا» با وجود استفاده نکردن از آن بودند و با مراجعه به صفحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی نسبت به آن اعتراض کردند.

واعظی نوشت: مردم می توانند از طریق سامانه 195 هرگونه تخلف را گزارش دهند یا اگر سوال و ابهامی در این بخش داشتند با این سامانه مطرح کنند و اگر همراه اول یا هر اپراتور دیگری دریافتی غیر از آنچه مردم به اختیار انتخاب کرده اند، دریافت کنند، با آنها برخورد می شود.

چندی پیش وزیر ارتباطات گفت: تنها مرجعی که می ‌تواند میزان مصرف اینترنت مشترکان را به طور آنلاین بررسی کند، سازمان تنظیم مقررات است.

گزارش دفتر بررسی‌های فنی اقتصادی معاونت برنامه ‌ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد، اپراتورهای تلفن همراه کشور تا پایان شهریورماه 150 میلیون و 365 هزار و 551 سیمکارت تلفن همراه در اختیار مردم ایران قرار دادند.

بر اساس این گزارش ۷۸ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۳۳ سیمکارت از میزان واگذارشده در این بازه زمانی فعال بود. ضریب نفوذ مشترکان فعال تلفن همراه کشور تا پایان شهریورماه امسال ۹۸.۷۲ درصد اعلام شد. شمار مشترکان پهن باند سیار کشور تا پایان شهریورماه امسال ۲۳ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۷۴۸ مشترک بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یک نوع دزدیه من هیچ نوع خدماتی استفاده نکردم توی قبضم چهار هزار تومان خدمات محتوا زده این نمایندگان چکار میکنن که از حق مردم دفاع نمیکنن

    • علی

      بله چنین ردیفی با عنوان " خدمات مبتنی برمحتوا" برای اولین بار برای تلفن همراه من هم آمده که مبلغ زیادی است لطفا مسئولین محترم بررسی و نتیجه را به مردم اعلام نمایند.

    • بدون نام

      هروقت پول اون اس های 400تومنی که کم شدرا دادند اینم میدند
      وقتی دزدید دیگه برنمیگردونند

    • شهروند

      آقای واعظی فکری به حال گوشیهای که نمیخواهند اینترنت همراه استفاده کند.انجام دهید.پنج هزارتومان شارژ میخری .با چندمکالمه کوتاه .پیامک میآید مبلغ شارژ شارژ کمترازچهارصدتومان است .پول شارژشماراکه برای مکالمه خریدبایدبابت اینترنتی که نمیخواهی بایدبپردازیم این یکنوع دزدی نیست

    • بدون نام

      اختلاس درروزروشن

    • بدون نام

      شما خودتون بررسی کنید وقتی دیدید تخلف شده جلوگیری کنید ومتخلفان راجریمه کنید
      حالا اینکه شماره ایی میدید میگید اگه مشکلی هست بااین شماره تماس بگیرید این خودش عوام فریبی هست
      نه کسی تلفن جواب میده ونه کسی پیگیری میکنه که کجا تخلف شده
      لطفا بامردم رو راست باشید و مشکل حل کنید نه اینکه مشکل زیادتر میکنید

    • تقی

      این پولهای گرفته شده را به مردم برگردانید این عمل شما دذدی اشکار است ایا بزرگان مملکت خبر دارند

    • بدون نام

      با سلام
      این مبلغ خدمات بر محتوا برای من 8000 تومان اومده بعد موندم که همراه اول برای من چه کاری انجام داده که اینقدر داره پول میگیره

    • بدون نام

      اصلا خدمات مبتنی بر محتوا مربوط به چی هست که استفاد
      ه کرده باشیم یا نه قبض منم 3000تومن بود

    • بدون نام

      دزدی شاخ ودم نداره.برای منم 12 هزار مبتنی برمحتوا تو قبضم اومده

    • بدون نام

      همش فیلمه مثل فبل

    • بدون نام

      گوشی من درسه ماه گذشته ده روز هم روشن نبوده ولی ۱۸۰۰۰هزاتومان خدمات محتوا برام توقبض خورده که اصلا نمیدونم چی هست من فکر کردم فقط سر من کلاه میزارن آگه از همه این دزدی را کردن که صدرحمت به اختلاص گران وحقوقهای نجومی چون اونا لااقل یک دلیل برای کارشون داشتن این که دزدی آشکاره صدرحمت به دزدها

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری میرسد.تنها موبایل نیست فیش گاز آب برق و.......

    • بدون نام

      بررسی میکنه آخرشم ... توجیه میکنه عجب ....

    • بدون نام

      سلام یک ساله قبض تلفن برام نمیاد اس ام اس میادکه هزینه تلفنم چقدر شده منم پرداخت میکردم مشخص نبود بابت چی برام هزینه محاسبه میشد چند بارهم به مخابرات مراجعه کردم که بهم پرینت بدن ولی ندان شک داشتم به صورتحساب چون خیلی کم از همرا اولم استفاده میکردم بیشتر از خط ایرانسل استفاده میکنم از ایرانسل اینترنت میگیرم امرروز برام از همراه اول برام اس اومد برا اولین بار نوشته بود بابت مکالمه فلان قیمت برا اس ام اس فلان اینترنت فلان قیمت در صورتی که یک ثانیه اینترنت استفاده نکردم کی باید جلو ای دزدی رو بگیره ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج