۴۸۵۳۸۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رفیعی و شجاعی نامزدهای جایگزینی اشکان

مصدومیت اشکان دژاگه باعث شده تا این بازیکن بین ۳ تا ۴ هفته طبق نظر پزشکان از میادین دور باشد و این موضوع می تواند چالش بزرگی برای سرمربی تیم ملی باشد.

ورزش سه: مصدومیت اشکان دژاگه باعث شده تا این بازیکن بین ۳ تا ۴ هفته طبق نظر پزشکان از میادین دور باشد و این موضوع می تواند چالش بزرگی برای سرمربی تیم ملی باشد.

پایان مصدومیت اشکان دژاگه با اولین دیدار ایران در مرحله برگشت مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل قطر مصادف می شود؛ اتفاقی که اصلا برای تیم ملی و این بازیکن خوشایند نیست.

دژاگه به تازگی و پس از چند سال دوری از وولفسبورگ به این تیم بازگشته بود و در پی تکرار روزهای خوبش در سال ۲۰۰۹ با آنها بود که مصدومیت بد موقع شرایط او را پیچیده کرد.

حالا سرمربی تیم ملی باید فکری برای جایگزینی این مهره ارزشمند خود داشته باشد؛ البته این مشکل برای اولین بار نیست که رخ نمی دهد و دژاگه در دو دیدار مرحله رفت رقابت های جام جهانی نیز به دلیل مصدومیت، دیدار برابر چین و ازبکستان را از دست داده بود و کی روش از مسعود شجاعی به عنوان جایگزین دژاگه بهره برد.

هافبک شاخص تیم ملی در مرحله رفت مقدماتی جام جهانی در سه دیدار برابر قطر، کره جنوبی و سوریه به میدان فرستاده شد. این بازیکن در مقابل قطر و سوریه به ترتیب در دقایق ۶۵ و ۶۹ با وحید امیری جایگزین شد و در مقابل کره جنوبی ۹۰ دقیقه در میدان حاضر بود و در بهترین نمایش ایران در مرحله رفت نمایش چشم گیری را ارائه داد؛ همین موضوع نشان دهنده نقش کلیدی دژاگه در تیم ملی است.

چه کسی به جای اشکان

هافبک تیم ملی در آستانه دیدار حساس مرحله برگشت که سوم فرودین ماه در قطر برگزار خواهد شد، آماده بازگشت به میادین خواهد شد و در ادامه نیز تیم ملی روز هشتم فرودین ماه در ورزشگاه آزادی باید پذیرای تیم چین به سرمربیگری مارچلو لیپی باشد.

با توجه به اینکه بازگشت بازیکنان مصدوم بلافاصله به دیدارهای پرفشار علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن عملکرد آن ها، امکان آسیب دیدگی مجدد را ایجاد می کند، به نظر می رسد کارلوس کی روش از همین حالا باید به فکر انتخاب جایگزینی برای پست حساس خط میانی خود باشد.

دژاگه در افکار کی روش به عنوان هافبک بازیساز مورد استفاده قرار می گیرد و در فهرست تیم ملی مسعود شجاعی نزدیک ترین نفر برای جایگزینی دژاگه می باشد. در عین حال سروش رفیعی پس از پیوستن به پرسپولیس توانسته علاوه بر حفظ فرم خود، به بازیکنی تاثیرگذار در افکار برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود و او هم می تواند یکی از گزینه های مورد نظر کی روش برای جایگزینی دژاگه باشد.

البته این دو تنها گزینه های کی روش نیستند و داریوش شجاعیان نیز می تواند یکی از گزینه های سرمربی تیم ملی باشد. ضمن اینکه کی روش بارها نشان داده که به خوبی می تواند به مصدومیت ها و محرومیت های بازیکنانش واکنش های مناسبی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزش ٣ میدونه که پرسپولیسیا به تیم ملی دعوت نمیشن با این خبرش فقط حقارت خودشو نشون داد.ورزش ٣ لنگی

    • رسول

      برید بمیرین کیسه ایهای عغده ای. پرسپولیس نباشه فوتبال ایران خواهد مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج