۴۸۵۴۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جذاب‌ترین بازی سال چگونه رقم خورد؟

معجزه چندملیتی در ورزشگاه اتحاد

برد ۵ گله سیتی مقابل موناکوی سختکوش غیرقابل باورترین پایانی بود که می شد برای این نبرد عجیب و غریب در نظر گرفت.

ورزش سه: برد ۵ گله سیتی مقابل موناکوی سختکوش غیرقابل باورترین پایانی بود که می شد برای این نبرد عجیب و غریب در نظر گرفت.

در شرایطی که موناکو با درخشش رادامل فالکائو سه گل وارد دروازه منچسترسیتی کرده بود، خودیابی 12 دقیقه ای شاگردان گواردیولا نفس سفید و سرخپوشان فرانسوی را گرفت تا فعلا شگفتی احتمالی از سوی تیم ژاردین سرمربی پرتغالی موناکو به تاخیر بیفتد.
سیتی در این بازگشت خارق العاده مدیون ستاره هایی مثل سانه، آگوئرو، سیلوا و استرلینگ بود که در این مسابقه خاص استعدادی عجیب را از خود بروز دادند. آگوئرو در بازی دیروز دو گل و یک پاس گل از خود به جا گذاشت، استرلینگ یک گل زد و سانه نیز با یک گل و یک پاس گل شبی به یادماندنی را پشت سر گذاشت. در عین حال سیلوا هم در مقاطع مختلف به خصوص روی پاس گل پنجم استثنایی و عجیب و غریب کار کرد تا برخی نارسایی های تیم پپ گواردیولا به چشم نیایند.

اما این پیروزی در چه شرایطی اتفاق افتاد و هریک از این ستاره ها چه نقشی در آن داشتند!
* لروی سانه:
معجزه چندملیتی در ورزشگاه اتحاد
وینگر جوان اهل آلمان و فرزند سلیمان سانه مهاجم سابق تیم ملی سنگال یک استعداد خالص و کم نظیر است که شب گذشته نشان داد ارزش پرداخت مبلغی که برایش هزینه شده را دارد. سانه که از شالکه به سیتی منتقل شده تنها 21 سال سن دارد و با سرعت و تکنیک فوق العاده شب گذشته درخشان ظاهر شد. او از مادری ژیمناست و پدری فوتبالیست متولد شده و بخشی از استعداد هر دو را دارد، سانه در به ثمر رسیدن گل اول با دریبل بازیکنان حریف و یکی، دو تصادف با سیلوا و پاس عرضی اولین ضربه را به بازیکنان موناکو زد و سپس در لحظه گل پنجم پاس آگوئرو را به گلی آسان تبدیل کرد. او در تمام مسابقه طوری نمایش داد که به نظر، بازیکنی بی جانشین و بسیار آینده دار به نظر آمد.

* سرخیو آگوئرو:
معجزه چندملیتی در ورزشگاه اتحاد
یک اخطار و درخشش رادامل فالکائو، آگوئرو را از تک و تا نینداخت. او در دقیقه 58 گل اول تیمش را به ثمر رساند، در دقیقه 70 با یک والی فوق العاده دومین گلش را زد و پاس گل پنجم را هم در دقیقه 82 صادر کرد. سرخیو همان بازیکنی است که مثال بامزه فرانک لمپارد درباره اش به گوشمان آشناست: "سرخیو بازیکنی است که به دلیل تاخیر زیاد جریمه می شود اما خیلی سریع با یک هت تریک جریمه را پاک می کند."

* داوید سیلوا:
معجزه چندملیتی در ورزشگاه اتحاد
این هافبک باتجربه اسپانیایی روی 4 گل تیمش نقش مستقیم داشت. قبل از گل پنجم او روی گل اول سانه را راه انداخت و در گل های سوم و چهارم با ارسال ضربات کرنر تماشایی باعث رقم خوردن دو گل حساس شد. اما اوج کار سیلوا پاس چیپ و تماشایی اش در دقیقه 82 برای آگوئرو بود که در نهایت توسط سانه به گل تبدیل شد.

* رحیم استرلینگ:
معجزه چندملیتی در ورزشگاه اتحاد
استرلینگ گل اول تیمش را زد و گل دوم را پایه گذاری کرد ضمن اینکه اگر جان استونز به هر نحوی گل چهام سیتی را نمی زد او کمی آن طرف تر منتظر ایستاده بود تا با یک بغل پا کار را تمام کند.

* جان استونز:
معجزه چندملیتی در ورزشگاه اتحاد
شب بد استونز در قلب دفاع سیتی با حضور موثرش در ضربات ایستگاهی و گلزنی پایان خوشی داشت. این مدافع قوی هیکل و بلندقامت در دیدار برگشت کار بسیار سختی مقابل مهاجمان سریع موناکو دارد و البته باید مراقب باشد که این بار فالکائو فرصتی برای فرار، دریبل و ضربه چیپ پیدا نکند.

* پپ گواردیولا:
معجزه چندملیتی در ورزشگاه اتحاد
تغییر سیستم عجیب و غریب سرمربی سیتی در نیمه دوم این بازی بزرگ، درسی برای همه مربیان دنیاست. اگرچه سیتی در لیگ انگلیس تیم اول نیست اما تنها تیم انگلیسی است که می تواند به قهرمانی در اروپا فکر کند. صد البته این رویاپردازی تنها با حضور پپ گواردیولا ممکن است. مربی بزرگی که همچنان درخشان، بزرگ و شگفت انگیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج