۴۸۵۵۸۲
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سروش دقیقا کجا بود؟

سروش رفیعی اولین بار وقتی در تصاویر تلویزیونی به صورت واضح و نمایان دیده شده که بینی اش بر اثر اصابت دست بازیکن حریف خونین شد و مجبور شد از زمین بیرون برود.

ایران ورزشی: سروش رفیعی اولین بار وقتی در تصاویر تلویزیونی به صورت واضح و نمایان دیده شده که بینی اش بر اثر اصابت دست بازیکن حریف خونین شد و مجبور شد از زمین بیرون برود. رفیعی در این بازی مثل بیشتر هافبک‌های حریف مقهور بازیگردانی و کار تیمی بهتر الهلال شد و نتوانست کاری انجام دهد تا جایی که اولین تعویضی تیمش لقب گرفت.

هر چند خط هافبک الهلال قدرتمند بود و عالی کار کرد اما از رفیعی انتظار بیشتری می‌رود.او در لحظاتی که تیم حریف اجازه نفس کشیدن به هافبک‌های پرسپولیس نمی‌داد می‌توانست با تکنیک بالایش تیم را از زیر پرس در بیاورد اما هرگز موفق نبود و تقریبا بیشتر پاس‌هایش به مقصد نرسید. سروش حتی در انجام حرکات تکنیکی همیشگی‌اش هم ناکام بود و نتوانست از بازیکنان حریف خطا یا ضربه ایستگاهی بگیرد.

در واقع نکته ویژه در مورد رفیعی اینجاست که او بلافاصله بعد از پیوستنش به پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفته اما به غیر از بازی مقابل تیم سابقش در سایر مسابقات چیز خاصی از خود نشان نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      سلام .به نظرم رسانه ها با بزرگ کردن مصنوعی سروش رفیعی باعث نابود کردن او شدند.به نظرم عامل اصلی باخت پرسپولیس مقابل استقلال آقای رفیعی بودند. کافیست گل دوم استقلال رو ببینید .تا متوجه بشیدکی باعث از هم ÷اشیدگی پرسپولیس شد.. اقا توهم تکنیکی بودن دارد و فکر میکند اگر تو رختکن هم خودشو بندازه زمین داورها براش خطا میگیرند.کاش برانکو مجبور نبود و مثل رامین با رفیعی برخورد میکرد.

    • رحمانی

      باد بادکنکی پرسپولیس رو منصوریان ترکاند همین....

    • بدون نام

      بنظرم نویسنده مطلب بازی ندیده و نوشته اگه دقت میکرد سروش در همه جای زمین بود و هم پاس عالی میداد و همه زیبا توپ قطع میکرد.

    • وحید

      سروش‌رفته بود گل بچینه

    • عرفان

      اتفاقا خیلی هم خوب بازی کرد

    • بدون نام

      نویسنده این مطلب چرا الکی موضع میگیره. سروش تو این مدت که اومده پرسپولییس.تو.همه بازیا بهترین عملکرد رو داشته . تا جایی که تو برنامه ۹۰هم بهترین بازیکن ماه شد

    • بدون نام

      غلط اضافی نکنین. سروش تو هر بازی خوب بازی میکنه

    • بدون نام

      آقا تو رو خدا راجع به مطالبی که ازش سر در نمیارید مطلب ننویسید. مگه مجبورید. آخه شما رو چه به اظهار نظر درباره پرسپولیس و سروش.

    • رسول

      حالا خواهیم دید که سروش در آینده به کابوس کیسه تبدیل خواهد شد

    • سحر

      ایران ورزشی و باز هم ایران ورزشی و باز هم ایران ورزشی کسی که فوتبالی باشه و دنبال کنه میدونه سمت و سوی این روزنامه چیه اقای ایران ورزشی هر چی دوست داری بگو ولی این حرف ها خریدار نداره داداش

    • بدون نام

      بادمنصوريان تودربي روعربهاترکوندند وبزودي کيسه دست خالي وسرافکنده حذف ميشه وحسرت دوستاره کذايي که فيفاحذفش کرده تودل کيسه هاميمونه

    • بدون نام

      پرسپولیس پرشده از بازیکنایی که فقط میخوان داورو فریب بدن از طارمی گرفته تا رامین وسروش واحمدزاده و....باید به فکر فوتبال بازی کردن باشن نه دنبال ضربه کاشته وپنالتی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج