۴۸۵۶۴۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

زیبا بروفه: دلم می خواهد در تلویزیون کار کنم

زیبا بروفه بازیگر فیلم پرپرواز فعالیت حرفه ای خود را از سال۷۳ با بازی در سریال خانه شلوغ به کارگردانی علی شوقیان آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی وی، شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان بود.

روزنامه بانی فیلم: زیبا بروفه بازیگر فیلم پرپرواز فعالیت حرفه ای خود را از سال۷۳ با بازی در سریال خانه شلوغ به کارگردانی علی شوقیان آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی وی، شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان بود. او در فیلم ها و مجموعه هایی چون مجید دلبندم، مار و پله، موج و صخره، پرتقال خونی، احضار شدگان، مانی و ندا و … ایفای نقش کرده و آخرین مجموعه تلویزیونی وی سریال رخنه به کارگردانی حسین تبریزی است.
زیبا بروفه: دلم می خواهد در تلویزیون کار کنم

او در گفت و گو با ما در مورد فعالیت های اخیرش اینطور بیان کرد: سال هاست که در تلویزیون حضور نداشته ام و این قضیه همیشه مورد سوال خبرنگاران بسیاری بوده این که چرا دیگر از شما کاری نمی بینیم یا چرا کم کار شده اید و… . در این خصوص باید بگویم من بازیگری را از تلویزیون آغاز کرده ام. قطعا دلم می خواهد تا دوباره در این عرصه فعالیت داشته باشم اما نمی دانم چرا بازیگرانی مثل من کم کم کنار گذاشته شده اند. این اتفاق خوبی نیست که این دسته از بازیگرانی که انجام یک کار قوی برای آن ها بسیار مهم است را فراموش کنیم.

وی درباره پیشنهادات موجود در حوزه تصویر گفت: پیشنهاداتی داشتم اما قبول نکردم، زیرا کار هایی که در سال های گذشته در کارنامه هنری خود داشتم بسیار قوی بودند و بیش از نود درصد بیننده داشته اند پس به طور یقین نمی توانم با خودم کنار بیایم تا سریالی را بازی کنم که هم از لحاظ محتوا و هم بازیگر در سطح پایینی باشد. البته گاهی به دلیل کم کاری زیادی که این روزها گرفتارش شده ام با خودم فکر می کنم که شاید بهتر است یکی از همین پیشنهادات را قبول کنم. اما در آخر نمی توانم با خودم کنار بیایم.

وی افزود: تنها کاری که امسال در آن حضور داشتم سریال آسپرین، به کارگردانی فرهاد نجفی و بازی بازیگرانی چون علیرام نورایی، شقایق فراهانی، فرخ نعمتی و … بود.

در زمینه تئاتر نیز پیشنهادات بسیاری داشتم اما با توجه به شرایطم نمی توانستم خیلی از آن ها را قبول کنم. حدود یک سال و نیم پیش یک نمایشنامه به من پیشنهاد شد که متاسفانه اسم آن را به خاطر ندارم اما افتخار همکاری با افسر اسدی و السا فیرزو آور را در آن داشتم. نقشی که من در این نمایش داشتم بسیار شیرین و جذاب بود. حدود یک ماه و نیم برای این نمایشنامه تمرین کردیم اما متاسفانه به دلیل شرایط و اتفاقات بد اقتصادی این نمایش به سر انجام نرسید. در پی این اتفاق خیلی دلزده و ناراحت شدم و تمام خستگی به تنم ماند و به همین دلیل بود که بعد از آن اتفاق تمامی پیشنهادات تئاتری که داشتم را رد کردم.

اما خوشحالم که فعالیت در عرصه تئاتر خیلی بهتر از سینما و تلویزیون است و این روز ها توجه بیشتری به آن می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      خو کار کن.کسی جلوتو گرفته؟؟

    • منم

      عزیزم ما هم دلمون میخوام تو بیای تیلویزیون زیبا رو

    • گل

      شما هم بیا بورو تو این فیلمای مزخرف بازیکن یه عده ملت بیچاره که دسترسی به اینترنت و ماهوار ندارن به اجبا ر فیلمت و میبینن

    • بدون نام

      ناراحت نشی کلا قیافت جراحی شدس واین باعث شده خانومهای غربی شماهارو مسخره کنند ...بزارید جوانهای مومن بیاین تلویزون

    • لیلا

      مثلا سریالای ماهواره خیلی دیدن داره ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج