۴۸۵۷۱۳
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

گیرمو دل تورو هوادارانش را ناامید کرد

منتظر دنباله بعدی «پسر جهنمی» نباشید!

گیرمو دل تورو روز گذشته آب پاکی را روی دست هوادارانش ریخت و با قاطعیت اعلام کرد کار مجموعه فانتزی، ابرقهرمانی «پسر جهنمی» (Hellboy) با همین دو قسمتی که تا امروز روی پرده رفته، تمام است.

وب سایت آی ‌سینما: گیرمو دل تورو روز گذشته آب پاکی را روی دست هوادارانش ریخت و با قاطعیت اعلام کرد کار مجموعه فانتزی، ابرقهرمانی «پسر جهنمی» (Hellboy) با همین دو قسمتی که تا امروز روی پرده رفته، تمام است. فیلمساز مکزیکی که اخیرا نسبت به ساخت فیلمی جدید در ژانر ابرقهرمانی ابراز تمایل کرده بود، با انتشار پستی جدید در صفحه توییتر خود اعلام کرد به‌هیچ‌وجه قصد ندارد دنباله «پسر جهنمی» را کارگردانی کند. بخش اول این فانتزی پرطرفدار با بازی ران پرلمن در سال ۲۰۰۴ و دنباله بعدی آن با عنوان «ارتش طلایی» در سال ۲۰۰۸ روی پرده رفت.
منتظر دنباله بعدی «پسر جهنمی» نباشید!

دل تورو دیروز (۲۱ فوریه) این خبر ناامیدکننده را در صفحه توییتر خود با بیش از ۶۰۰ هزار دنبال‌کننده منتشر کرد: «متاسفانه باید اعلام کنم ساخت دنباله بعدی «پسر جهنمی» صد در صد منتفی است. و این حرف آخرم درباره این مجموعه است.»

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، درست چند دقیقه بعد از انتشار این خبر، پرلمن نیز به منتفی شدن ساخت دنباله‌های بعدی «پسر جهنمی» واکنش نشان داد و نوشت: «ابرقهرمان دنبال شغل جدید می‌گردد.» ژانویه گذشته، نویسنده و کارگردان ۵۲ ساله با انتشار یک نظرسنجی توییتری، مستقیما پرسشی را با هوادارانش مطرح کرد مبنی‌بر این که آیا تمایل دارند «پسر جهنمی» با ساخت قسمت سوم به پایان برسد یا نه. با شرکت ۱۳۰ هزار نفر در این نظرسنجی، پاسخ پرسش دل تورو بی برو برگرد «بله» بود.

چند روز بعد از این نظرسنجی، دل تورو خبر داد با پرلمن تماس گرفته تا درباره ساخت آخرین قسمت «پسر جهنمی» با او صحبت کند و از هوادارانش خواست منتظر خبرهای بعدی درباره آینده این مجموعه سینمایی باشند. اما حالا به نظر می‌رسد دل تورو به دلایلی نامعلوم از ساخت آخرین دنباله این مجموعه فانتزی منصرف شده است. باید منتظر ماند و دید فیلمساز نامزد اسکار تا چه زمانی قاطعانه بر سر تصمیم خود خواهد ایستاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج