جاباما
۴۸۵۷۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

صفحه کلید مخصوص برای گلکسی تب S۳

می‌دانیم در غیاب گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷، سامسونگ قصد دارد چند تبلت جدید معرفی کند. یکی از این تبلت‌ها گلکسی تب S۳ خواهد بود که قرار است پرچم‌دار سامسونگ در خانواده‌ی تبلت‌ها باشد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: می‌دانیم در غیاب گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷، سامسونگ قصد دارد چند تبلت جدید معرفی کند. یکی از این تبلت‌ها گلکسی تب S۳ خواهد بود که قرار است پرچم‌دار سامسونگ در خانواده‌ی تبلت‌ها باشد.
صفحه کلید مخصوص برای گلکسی تب S3

تا این لحظه خبرها و شایعات مختلفی از این تبلت به بیرون درز کرده که تقریبا ما را با این محصول بیشتر آشنا کرده‌اند. به نظر می‌رسد که این محصول از نظر ظاهری تفاوت زیادی با گلکسی تب S۲ ندارد، اما گفته شده که بدنه‌ی آن فلزی است که روکش شیشه‌ای دارد. حتی احتمال اینکه قلم S Pen هم برای آن عرضه شود بسیار زیاد است.

امروز در ادامه‌ی شایعاتی که از این محصول منتشر شده، تصویری لو رفت که صفحه کلیدی که برای گلکسی تب S۳ ساخته شده را هم نشان می‌دهد. این تصویر در اکانت توییتر «ایوان بلس» (Evan Blass) قرار گرفته و می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که تبلت جدید سامسونگ صفحه کلید خاص خودش را هم دارد.

انتظار داریم که تبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایش ۹٫۶ اینچی AMOLED راهی بازار شود که دقت تصویر ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این تبلت با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. به احتمال زیاد این محصول در دو مدل با ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شایعات می‌گویند که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت این محصول قرار گرفته و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسل است.

در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته از Galaxy Tab S۳ را ببینید:
صفحه کلید مخصوص برای گلکسی تب S3
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج