۴۸۵۷۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونمایی سامسونگ از جدیدترین پردازنده موبایل

کمپانی سامسونگ امروز از جدیدترین و در عین حال قوی‌ترین پردازنده موبایلی خود به نام اگزینوس ۸۸۹۵ پرده برداشت.

وب سایت تک شات: کمپانی سامسونگ امروز از جدیدترین و در عین حال قوی‌ترین پردازنده موبایلی خود به نام اگزینوس ۸۸۹۵ پرده برداشت.
رونمایی سامسونگ از جدیدترین پردازنده موبایل

پردازنده ای هشت هسته ای که قرار است امسال در برخی گوشی های هوشمند بالارده مورد استفاده قرار گیرد و می تواند رقیبی جدی برای پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ شرکت کوالکوم باشد. اگزینوس ۸۸۹۵ مبتنی بر فناوری ساخت ۱۰ نانومتری تولید شده و این یعنی افزایش ۲۷ درصدی عملکرد در مقایسه با پردازنده های تولید شده با تکنولوژی ساخت ۱۴ نانومتری همانند اسنپدراگون ۸۲۱ و کاهش ۴۰ درصدی مصرف انرژی توسط پردازنده.

در این پردازنده از تراشه گرافیکی Mali-G۷۱، چهار هسته سفارشی سازی شده و چهار هسته Cortex-A۵۳ استفاده شده که البته هنوز حداکثر فرکانس پردازشی آن اعلام نشده است. همچنین، اگزینوس ۸۸۹۵ قادر است تصاویری با رزولوشن۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (WQUXGA) یا ۴۰۹۶ در ۲۴۱۶ پیکسل (۴K UHD) و ویدیوهایی با رزولوشن ۴K UHD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را پشتیبانی کند.

از دیگر قابلیت های این پردازنده می توان به سازگاری با دوربین هایی با سنسور ۲۸ مگاپیکسلی و دوربین های دوگانه اشاره کرد که می تواند مورد توجه سازندگان گوشی های هوشمند قرار گیرد.
رونمایی سامسونگ از جدیدترین پردازنده موبایل

به گفته سامسونگ، این محصول در نوع خود به عنوان اولین پردازنده محسوب می شود که از یک مودم LTE با قابلیت پشتیبانی از ۵CA بهره می برد و از این رو، می توان انتظار داشت که بتوان سرعت دانلود تا یک گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را تجربه کرد.

علاوه بر این، اگزینوس ۸۸۹۵ از واحد پردازشی جداگانه ای بهره می برد که به طور اختصاصی برای افزایش امنیت دستگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت که از میان آن ها می توان به اسکنر عنبیه چشم و تشخیص اثر انگشت اشاره کرد.

سامسونگ عنوان کرده است که تولید انبوه این پردازنده آغاز شده و پیش بینی می شود که شاهد استفاده از آن در گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باشیم.
رونمایی سامسونگ از جدیدترین پردازنده موبایل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج