کد خبر: ۴۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۱۹۵۰۶
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
بعد از 536 روز دعوای حقوقی، کیم کارداشیان و کریس هامفریز بالاخره از هم طلاق گرفتند و کیم طلاق خود را با خرید کردن جشن گرفت.

 
 
 
 
  برترین ها: بعد از 536 روز دعوای حقوقی، کیم کارداشیان و کریس هامفریز بالاخره از هم طلاق گرفتند و کیم طلاق خود را با خرید کردن جشن گرفت.

به گزارش برترین ها، روز جمعه 19 آوریل، قاضی رسماً نهایی شدن طلاق این دو نفر را اعلام کرد و دعوای این دو بالاخره به پایان رسید.



کیم بعد از آنکه از شر کریس هامفریس راحت شد، برای آنکه درام طلاقش را فراموش کند، به خریددرمانی پرداخت و به فروشگاه جورجیو آرمانی در بورلی هیلز رفت.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
پاسخ
22
84
خدا خیرت بده مجله ...خوشحالمون کردی... نمی دونی چقدر منتظر بودیم ببینیم بیچاره آخر چ میکنه...
پاسخ ها
نظر ممد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
تیکه ی خیلی با حالی انداختی
نظر فدایی رسول
| درباره کیم کارداشیان جشن طلاق گرفت!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
پاسخ
146
87
خدا شاهده اینا اصلا میدونن زندگی یعنی چی؟اینا زندگی رو با کفش تنگ اشتباه گرفتن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
پاسخ
4
40
بابا خفه مون کردین با این کیم کارداشیان.مجله ی محترم لطف کن یه سری پوسترای این کیم کارداشیانو برای نویسنده ی این مطالبت بخر شب وروز نگاه کنه بلکه ازش سیر شه
پاسخ ها
نظر شهرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
موافقم زهره جون. البته برترین ها زیاد برای نظر مخاطب ارزش قائل نیس. هرچی مخاطبا نظر بدن کار خودشو می کنه.
چون فقط می خواد کلیک بخوره.
نظر shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
duste aziz matalebe in majale ehtemalan juri entekhab mishe ke betune bishtare saligheharo pushesh bede vaghan bazia ham hastan ke be injur akhbar alaghemandan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
پاسخ
1
7
خرید درمانی - جشن طلاق - جالبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
پاسخ
1
10
خدا خیرشون بده این بچه ها رو!
ببخشید این مجله نمی تونه از آدم های سرشناس تری خبر تهیه کنه؟ ما خیلی زیاد افتخار می کنیم به این ایرانی!!! شما هم مدام خبر بدید ازش!!!
TANZANIA, UNITED REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
پاسخ
2
10
کی هست ایشون؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
یه آدم بی ارزش.
نظر مرتضی جعفری
| درباره کیم کارداشیان جشن طلاق گرفت!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
پاسخ
1
12
کدوماشون کارداشیانه
پاسخ ها
نظر نــــژ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
:)))))
زنست!
UNITED STATES
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
پاسخ
1
1
مرسی
نظر بابا پنجعلی
| درباره کیم کارداشیان جشن طلاق گرفت!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
پاسخ