۴۸۵۹۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آبی‌ها به درخشش امید و خسرو نیاز دارند

تیم استقلال تهران در اولین دیدار آسیایی حساب ویژه ای روی توانایی های امید ابراهیمی و خسرو حیدری دو بازیکن با تجربه خود باز کرده بود و در ادامه نیز به تجربه این دو بازیکن بیشتر از هر زمانی نیاز دارد.

ورزش سه: تیم استقلال تهران در اولین دیدار آسیایی حساب ویژه ای روی توانایی های امید ابراهیمی و خسرو حیدری دو بازیکن با تجربه خود باز کرده بود و در ادامه نیز به تجربه این دو بازیکن بیشتر از هر زمانی نیاز دارد.

خسرو حیدری اگرچه مثل سال های گذشته بازیکن 90 دقیقه ای نیست اما تجربه و مهارت او می تواند برگ برنده استقلالی ها در دیدار برابر التعاون باشد. دیگر بایکنی با تجربه استقلالی ها در آسیا امید ابراهیمی است که بارها همراه با استقلال، سپاهان و تیم ملی تجربه های بین المللی را به کارنامه خود اضافه کرده است.

استقلال در اولین دیدار آسیایی خود با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب میزبان خود الاهلی شد تا نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی با التعاون داشته باشد.

تیم استقلال تهران با علیرضا منصوریان جوانتر از همیشه به کار خود ادامه می دهد؛ موضوعی که بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان شمشیر دو لبه ای علیه استقلال یاد می کنند. به این معنی که در شرایط بدبینانه عدم تجربه جوانان ممکن است به تیم ضربه بزند.

با این حال استقلال از بازیکنان با تجربه ای نظیر مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری در ترکیب خود بهره می برد که تجربیات حضور آن ها در دیدارهای بین المللی می تواند برگ برنده علیرضا منصوریان برای پیروزی برابر التعاون باشد.
آبی‌ها به درخشش امید و خسرو نیاز دارند

آبی‌ها به درخشش امید و خسرو نیاز دارند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج