۴۸۵۹۸۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نماینده مجلس:

مشکل خوزستان را مجموعه نظام باید حل کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان خوزستان گفت: باید مشکل خوزستان را نه یک فرد بلکه نظام حل کند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان خوزستان گفت: باید مشکل خوزستان را نه یک فرد بلکه نظام حل کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار، درباره سفر رییس جمهوری به استان خوزستان برای بررسی موضوع ریزگردها افزود: اتفاق بدی که در کشور رخ داده، این است که متاسفانه برخی ها می خواهند از هر موضوعی، انتقام سیاسی بگیرند و منافع ملی و مصالح کشور را در نظر نمی گیرند که این کار بسیار زشتی است.

وی با بیان این که به طور مثال وقتی ریزگردها در آسمان بلند می شود، می خواهند به رییس جمهوری توهین کنند، تصریح کرد: این افراد فرصتی پیدا می کنند که از دولت انتقام بگیرند، اما در کجای رقابت های سیاسی دنیا این گونه ناجوانمردانه به هم حمله می کنند؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: باید اخلاق و ادبیات سیاسی وارد جامعه شود. ما باهم رقیب هستیم ولی دشمن نیستم و جالب تر اینکه همین افراد تیر دشمنی را به قلب نظام و نه به قلب طرف مقابل وارد می کنند.

وی با بیان این که باید در موضوعات سیاسی چارچوب ها را رعایت کرد، گفت: باید مشخص کرد که در چه زمینه هایی دولت مقصر است و در چه مواردی مقصر نیست و متاسفانه با بدبین کردن مردم نسبت به رییس جمهوری، آنها در نهایت نسبت به نظام بدبین می شوند.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: البته من معتقدم به جای آن که رییس‌جمهوری برای حل مشکل به خوزستان برود، بهتر بود معاون اول ستاد بحران را در آنجا تشکیل می داد؛ با این حال، قرار نیست مشکل خوزستان را فرد حل کند، بلکه باید سیستم و نظام این مشکل را حل کرده و امیدوارم این مشکل بزودی حل شود.

جعفرزاده گفت: فکر می کنم رییس جمهوری احساس کرد که برخی افراد از مشکل خوزستان علیه نظام استفاده می کنند، به همین دلیل شخصا به این موضوع ورود کرد.

وی با بیان اینکه برخی افراد دنبال قرار دادن خوزستان در برابر انقلاب هستند، تصریح کرد: در چند روز گذشته رسانه های خارجی تبلیغات بسیاری علیه نظام داشتند، درحالی که خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستاد و هرگز در برابر بلایای طبیعی روبروی نظام نخواهد ایستاد.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: به نظرم رییس جمهوری برای پیشبرد مصالح نظام به خوزستان سفر کرد نه حفظ منافع انتخابات و این دو موضوع کاملا باهم متفاوت است.

وی ادامه داد: متاسفانه جریان رقیب ریاست جمهوری در روزهای اخیر به صورت ناجوانمردانه از گرد و غبار خوزستان ضد دولت استفاده کرد تا با ایجاد هوای مه آلود در فضای سیاسی کشور به نتایج مورد نظر خود دست یابد.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس گفت: به هر حال، کشور ما بلاخیز است و باید چاره ای برای حل مشکلات طبیعی اندیشید.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری اسلامی ایران امروز پنج شنبه برای بررسی پدیده ریزگردها به استان خوزستان سفر کرد.

استان خوزستان از سال 80 درگیر معضل ریزگردهاست و کارشناسان اعلام کرده اند 35 درصد گرد و غبار این استان ناشی از کانون های داخلی است.

بر اساس مطالعات انجام شده مساحت کانون های فعال گرد و غبار در خوزستان ۳۵۰ هزار هکتار است که با احتساب کانون های فرسایش بادی و بیابان ها به بیش از ۸۰۰ هزار هکتار می رسد؛ بیش از۳۰ هزار هکتار از این کانون ها فوق بحرانی است که در شرق اهواز و تالاب هورالعظیم قرار دارد.

بر اساس مصوبات اخیر، اقدام برای رفع مشکل 30 هزار هکتار از این کانون ها در دستورکار قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای جعفرزاده به جای شعار عمل کنید اینبار خوزستان و فارس و بوشهر بود به شما قول میدم به دلیل ضعف مدیران دستگاهها و سازمانهای مختلف اکثر استانها دچار چنین مصیبتهای رنج آور برای مردم می شود شما در حمایت از مردم هم گوشه هایی از دخیل بودن صحبت های عوام فریبانه خود با زیرکی خالی نگذاشته اید به حال مردمی که با وجود اینهمه الودگی ابی برای نوشیدن و گلو تر کردن ندارند باید گریست نه نطق طبق شده بیان کرد

    • بدون نام

      برا پیگیری مشکلات و بیکاری و ریزگردها و فاضلاب نیومد.اومد ببینه چرا آمار استخراج نفت از خوزستان کم شده.خیال کرده ملت دروغ میگن برق نبود.نزدیک انتخابات و میخاد نشون بده که پیگیر مشکلات مردم.مشکل خوزستان با قطع دست دزد از این استان برطرف میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج