جاباما
۴۸۶۰۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

فیفا درباره اعدام در ورزشگاه توضیح خواست

سال گذشته انتشار گزارش تصویری مراسم اعدام در استادیوم سبزوار بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشت. ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۱ باشگاه خبرنگاران جوان گزارش تصویری تکان دهنده از اعدام «یک متجاوز به عنف» در ورزشگاه فوتبال منتشر کرد.

فیفا درباره اعدام در ورزشگاه توضیح خواست

روزنامه تماشا: سال گذشته انتشار گزارش تصویری مراسم اعدام در استادیوم سبزوار بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشت. 27 دی ماه سال 1391 باشگاه خبرنگاران جوان گزارش تصویری تکان دهنده از اعدام «یک متجاوز به عنف» در ورزشگاه فوتبال منتشر کرد.

عکس هایی که حتی به شبکه های اجتماعی هم راه پیدا کرد و بارها به اشتراک گذاشته شد. حالا سه ماه پس از انتشار آن تصاویر شنیده می شود که فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده که نسبت به این اتفاق توضیح دهند.

فیفا درباره اعدام در ورزشگاه توضیح خواست

این خبر پنجشنبه شب در برنامه «زمین ورزش» در شبکه ورزش مطرح شد. بر اساس آنچه کارشناس این برنامه گفت فیفا در نامه ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران، از آنها توضیح بیشتری خواسته است.

با این حال امید جمالی سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال روز گذشته به تماشا گفت: «من برای اولین بار است که این خبر را می شنوم. هیچ اطلاعی از موضوع ندارم. فیفا به دو طریق با فدراسیون ایران در ارتباط است. یکسری از نامه ها به ما ایمیل می شود که به کمیته روابط بین الملل فدراسیون می رسد. یکسری از نامه های دیگر با پست DHL از فیفا به ایران ارسال می شود که مستقیم به دست آقای نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال می رسد.»

شنیده می شود این نامه مستقیم از سوی فیفا خطاب به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران نوشته شده است و بدون اینکه مدیران دیگر فدراسیون در جریان قرار بگیرند، به دست کفاشیان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزشگاه مکانی است که جوانان باید در آن به شادی و تفریح بپردازند. محیط ورزشی چه سنخیتی با مرگ و اعدام دارد؟ لابد اگر ورزشگاه جای اعدام است پس زندان هم جای ورزش و بازی است؟! من هم پارسال با دیدن تصاویر این خبر شوکه شدم.

    • بابک سراجی

      اصلا به صلاح نیست
      روح ورزش در میعادگاه ورزشی زیر سئوال می رود بهتر است تکرار نشود

    • man

      علتش فرهنگ پایین خود ماست!!!!! وقتی واسه یه اعدام جمعیت یه شهر میخواد بره تماشا مجبورن این کارو انجام بدن!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج