۴۸۶۱۷۵
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

فرهادی نمایندگانش را در مراسم اسکار معرفی کرد

در پی انتشار بیانیه اصغر فرهادی مبنی بر عدم شرکت در مراسم اسکار با توجه به قانون ممنوعیت ورود مهاجران هفت کشور مسلمان به آمریکا، اصغر فرهادی، انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری را به نمایندگی از خود و فیلم «فروشنده» برای شرکت در هشتاد و نهمین مراسم اسکار معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار بیانیه اصغر فرهادی مبنی بر عدم شرکت در مراسم اسکار با توجه به قانون ممنوعیت ورود مهاجران هفت کشور مسلمان به آمریکا، اصغر فرهادی، انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری را به نمایندگی از خود و فیلم «فروشنده» برای شرکت در هشتاد و نهمین مراسم اسکار معرفی کرد.

این دو ایرانی موفق ساکن آمریکا، در شب مراسم هشتاد و نهمین اسکار به نمایندگی از اصغر فرهادی و فیلم «فروشنده» در مراسم حضور خواهند داشت.
فرهادی نمایندگانش را در مراسم اسکار معرفی کرد

انوشه انصاری، متولد ایران (مشهد) سال ۱۳۴۵، اولین زن ایرانی فضانوردی‌ست که به فضا رفته است. او همچنین چهارمین گردشگر فضایی‌ست که هزینه سفر به فضا را خود پرداخت کرده است.

انوشه انصاری در دوران نوجوانی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته الکترونیک و مهندسی کامپیوتر از دانشگاه جرج میسون و سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه جرج واشنگتن دریافت کرد و در حال حاضر در حال اخذ کارشناسی ارشد در رشته نجوم از دانشگاه سوینبورن (Swinburne) است.

او عضو Vision Circle وابسته به بنیاد X-prize و همچنین عضو هیات امنای این بنیاد است. او تا کنون افتخارات فراوانی کسب کرده، از جمله: دریافت جایزه ویژه بنیاد ملی زنان پیشگام در کار، دریافت جایزه کارآفرینی دانشگاه جرج میسون، دریافت جایزه دانش‌آموخته ممتاز و برگزیده دانشگاه جرج واشنگتن و دریافت جایزه سال ناحیه جنوبی کار آفرینی ارنست و یانگ.

او عضو هیات مدیره بنیاد (Make-a-Wish) شمال تگزاس و مرکز دفاع از کودکان کالین کانتی (Collin County Children's Advocacy Center) است و همچنین همکاری‌هایی با چندین مرکز غیر انتفاعی دیگر، از جمله بنیاد آشوکا (Ashoka) برای حمایت از فعالیت‌های کارآفرینان اجتماعی دارد.
فرهادی نمایندگانش را در مراسم اسکار معرفی کرد

همچنین پروفسور فیروز نادری دیگر ایرانی صاحب نام در جهان، متولد ایران (شیراز) ۱۳۲۵ است. او مدیرکل اکتشافات منظومهٔ خورشیدی در ناسا و معاون پیشین مدیرکل تنظیم راهبردهای آزمایشگاه پیش‌رانش جت (Jet Propulsion Laboratory) در ناسا (NASA) است.

فیروز نادری تحصیلات متوسطه خود را در ایران به پایان رساند و پس از آن به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در آمریکا و در رشته مهندسی برق ادامه داد. نادری دوره کارشناسی خود را در دانشگاه ایالاتی آیووا و مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای خود را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به اتمام رساند.

او پس از پایان تحصیلات خود به ایران بازگشت و مدتی در مرکز سنجش از دور ایران فعالیت کرد. پروفسور فیروز نادری در مدت همکاری خود با ناسا مشاغل و مسئولیت‌های مدیریتی و فنی متعددی را در زمینه ماهواره‌های مخابراتی متحرک، رادارهای سنجش از دور، رصدخانه‌های تحقیقاتی اختر فیزیک، اکتشاف مریخ و سایر اجرام منظومه شمسی برعهده داشته است.

نادری از سال ۲۰۰۰ مدیریت برنامه تازه تاسیس مریخ را بر عهده گرفت. وظیفه مرکز برنامه مریخ آن است که تمام تحقیقات مربوط به سیاره مریخ را هدایت و برنامه‌ریزی کند. فیروز نادری همچنین مسئولیت طراحی چشم‌انداز راهبردی پنج تا ۲۰ ساله JPL را برعهده دارد و در حال حاضر (از سال ۲۰۱۱) در سمت مدیریت پژوهش‌های روباتیک منظومه خورشیدی ناسا در حال فعالیت است. سال گذشته ریز سیاره‌ای به نام پروفسور نادری در آستانه بازنشستگی اش در ناسا، ثبت شده است.

«فروشنده» هفتمین ساخته اصغر فرهادی، نامزد سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۷ و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان است.

این مراسم ساعت پنج صبح دوشنبه (بامداد نهم اسفند ماه- بیست و هفتم فوریه) به وقت تهران آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتخاب های هوشمندانه ایه و خیلی جالب می شه خصوصا اگه نادری شرکت کنه
      خیلی پیام داره برای ترامپ

    • بدون نام

      عجب سياستي دو تا ادم موفق! اي يعني:
      اقاي ترامپ ما اينيم

    • بدون نام

      داغ شدم از اين همه مغز که از دست داديم

    • بدون نام

      واقعا زبان قاسر است ستودنی فرهادی وفرهادیها که نام ایران این کهن ترین کشور دنیا او نشان داد که هم در عرصه هنر وسینما وهم حس وطن دوستی وهم داشتن چنین یاران افتخار دار درود بر این دو ایرانی که این چنین با نام ایران برگ زرینی در تاریخ باز کرده اند مایعه افتخار وسر بلندی مردم ایران هستند افسوس که کشور ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زنده باشی اقای فرهادی با این تیم منتخب شده ات

    • بدون نام

      وا! خب فعلا كه ممنوعيتي وجود نداره خودت مي رفتي. همه ي اين شلوغ بازيا زير سر اين ترانه ي بي فكره

    • بدون نام

      چه انتخاب های هوشمندانه و غرور آفرینی.
      به امید موفقیت روزافزون این عزیزان و آقای فرهادی.

    • مهدی

      واقعا انتخاب های هیجان انگیز و هدفمندی هستند. من بیصبرانه منتظز انتخاب فروشنده و سخنرانی یکی از این دو نفر هستم

    • ملتهب

      هرسه. مایه. مباهات هستند

    • بدون نام

      ندید بدید بازی

    • reza

      فرهادی عجب آدم باهوش و سیاست مداریه. کاش کاندیدای ریاست جمهوری می شد بهش رای میدادیم. البته تنها ایرادش این بود که پایان هممون بعد چهار سال باز می موند!

    • بدون نام

      خدارو شكر كه ترانه بي كلاس عقده اي رو راه ندادن و قبلا هم فرهادي گفته بود با فيلمبردارم ميخواستم شركت كنم كه مراسم رو تحريم ميكنم

    • بدون نام

      مگه تحریم نکرده بود؟پس چرانماینده فرستاده ؟خودش کارشونقض کرد کرد بعضی ها چنان از ترانه ناراحتن از ترامپ نه من بازیگرارو دوست ندارم ولی کار ترانه خوب بود

    • بدون نام

      تهیه کننده فیلم شاهزاده قطره؟امروز تویه سایت دیدم .قطراز داعش حمایت میکنه کمک مالی میده. اونوقت باقطرفیلم میسازیم از داعش بدمیگیم .موندم تواین مسئله اقای فرهادی

    • بدون نام

      خانم انوشه انصاری بیشتر یک فعال اقتصادی موفق هستش ولی پروفسور نماد علم و دانش و پیشرفته که بهتر میشه اگه جایزه رو بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج