۴۸۶۳۸۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل به‌ خاطر دوست

پرونده نزاع دسته‌جمعی در خانی‌آباد که منجر به کشته‌شدن یک نفر و مصدوم‌شدن دو نفر دیگر شد، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

روزنامه شرق: پرونده نزاع دسته‌جمعی در خانی‌آباد که منجر به کشته‌شدن یک نفر و مصدوم‌شدن دو نفر دیگر شد، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
روز ٢٧ شهریورماه سال ٩٣ فردی با پلیس ١١٠ تماس گرفت و از نزاع دسته‌جمعی در محله خانی‌آباد خبر داد. هنگامی که مأموران خود را به محل نزاع رساندند، سه نفر از افرادی که در نزاع شرکت داشتند با ضربات چاقو به‌شدت آسیب دیده بودند که اورژانس آنها را به بیمارستان منتقل کرد. یکی از آنها به نام مهران، پس از هشت ساعت، در بیمارستان جان خود را از دست داد. به‌این‌ترتیب پلیس این جوانان را بازداشت و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد. پس از تحقیقات اولیه مأموران متوجه شدند که درگیری بین دو گروه از جوانان محله خانی‌آباد اتفاق افتاده که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند.
فرهاد، یکی از این جوانان، پس از بازداشت به مأموران گفت: آن روز بهزاد، برادرم، حال خوبی نداشت. از او پرسیدم چرا حالت گرفته است، از چه‌چیزی ناراحت هستی، بهزاد گفت با یکی از بچه‌های محله به نام امیر دعوایش شده است و از دست او خیلی ناراحت است. با شنیدن این حرف موضوع را با بقیه دوستانم در میان گذاشتم و برای تنبیه امیر به در منزلشان رفتیم.
دوتا از دوستان امیر هم آنجا بودند. ابتدا به صورت لفظی با‌ هم دعوایمان شد، بعد مهران که با ما برای دعوا آمده بود، موتور یکی از دوستان امیر را برداشت و آنها خواستند موتور را از مهران بگیرند و دنبال او افتادند، اما موفق نشدند او را بگیرند و برای تلافی، موتور مهران را برداشتند. دعوا شدت گرفت. هرکسی با هر چیزی که در دست داشت دیگری را می‌زد.
ناگهان سعید چاقوی مهران را گرفت و با آن یک ضربه به مهران زد و او نقش بر زمین شد. همه بچه‌ها خونی و مصدوم بودند، اما شدت جراحت مهران و دو نفر دیگر از بچه‌ها بیشتر بود. آنها ‌را به بیمارستان رساندند، اما مهران پس از هشت ساعت جان خود را از دست داد.
تمام ماشین‌هایی که در کوچه پارک کرده بودند نیز آسیب دیده بودند. در نتیجه با توجه به گفته‌های شاهدان و سایر مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای‌دم، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      یه اراذل کمتر زندگی بقیه شیرینتر وبهتر! بقیه شون هم که چاقو خوردن اعدام کنید وخلاص!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج