۴۸۶۴۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

موفقیت‌های بیشتر برای فیلم مل گیبسون

فیلمنامه‌نویسان فیلم‌های «چهره‌های پشت پرده»(Hidden Figures) و «ستیغ اره‌ای»( Hacksaw Ridge) جوایز اصلی را در ۴۲ امین دوره‌ی مراسم سالیانه‌ی جایزه‌ی فیلم‌های انسان دوستانه را از آن خود کردند.

وب سایت فیلم نت نیوز: فیلمنامه‌نویسان فیلم‌های «چهره‌های پشت پرده»(Hidden Figures) و «ستیغ اره‌ای»( Hacksaw Ridge) جوایز اصلی را در ۴۲ امین دوره‌ی مراسم سالیانه‌ی جایزه‌ی فیلم‌های انسان دوستانه را از آن خود کردند.
موفقیت‌های بیشتر برای فیلم مل گیبسون

این جوایز هر ساله به فیلمنامه‌هایی در بخش سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌شود که در آن‌ها به کرامت، آزادی و معنای واقعی انسان ارزش داده می‌شود و موقعیت انسان را نسبت به قبل ارتقا می‌بخشند. امسال این جایزه‌ در بخش فیلم‌های سینمایی به آلیسون شرودر و تئودور ملفی برای نگارش فیلمنامه‌ی چهره‌های پشت پرده و رابرت شنکان برای فیلمنامه‌ی ستیغ اره‌ای اهدا شد. در بخش فیلم‌های مستند نیز ایوا دوورنی برای فیلم ۱۳ ام و کریس چانگ، هیتر مک دونالد و برایان اوکز برای فیلم جیم:‌ داستان جیمز فولی(Jim: The James Foley Story) برگزیده شناخته شدند.

در بخش جوایز تلویزیونی، دن فوگلمن موفق شد به خاطر فیلمنامه‌ی قسمت اول سریال این ما هستیم(This Is Us) از شبکه‌ی NBC جایزه‌ی سریال‌های ۶۰ دقیقه‌ای را از آن خود کند و از سوی دیگر کنیا بریس، طراح و نویسنده‌ی سریال کمدی تقریباً سیاه(Blackish) جایزه‌ی سریال‌های ۳۰ دقیقه‌ای را به دست آورد. لوری ایزرائیل و ریچل رودر من جایزه‌ی انیمیشن کودکان را به خاطر روز باباها و دخترها(Dads and Daughters Day) به دست آوردند،‌که اپیزودی است از مجموعه انیمیشنی در شبکه‌ی دیزنی. جایزه‌ی فیلم‌های زنده‌ی کودکان هم به داستان یک دختر آمریکایی(An American Girl Story) از شبکه‌ی آمازون رسید.

همچنین این جایزه بخشی هم برای دانشجویان و فیلمنامه نویسان تازه کار در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، در بخشی ویژه،‌ مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار به فیلمنامه نویسان تازه کاری اهدا می‌شود که جایزه‌ی ایده‌ه های تازه را دریافت می‌کنند. همچنین در این بخش موقعیتی هم برای این برندگان فراهم می‌شود تا تحت نظر یکی از تهیه کننده‌های تلویزیون، قسمت اول یک سریال را بنویسند که موضوعش هم درباره‌ی بالا بردن موقعیت و جایگاه انسانیت در جهان باشد.

برندگان بخش‌های دیگر این جوایز مبلغی معادل ۱۰ هزار دلار دریافت می‌کنند که امسال اکثر برگزیدگان تصمیم گرفتند این مبلغ را به مراکز خیریه اهدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج