۴۸۶۴۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کادر فنی تکلیف عبدولی را روشن می‌کند

حضور تنها فرنگی‌کار المپیکی تیم ملی کشتی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ در آبادان، همچنان با اما و اگرهای مختلفی همراه است.

خبرگزاری مهر: پس از اعلام لیست نفرات مدنظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جام جهانی که اواخر ماه جاری در آبادان برگزار می شود، نام سعید عبدولی هم در بین ملی پوشان دیده می شد. فرنگی کاری که بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو در هیچ اردویی شرکت نکرد و سرانجام پس از ریکاوری و تمرینات شخصی به تازگی به خانه کشتی بازگشته است.

عبدولی به عنوان تنها بازمانده تیم کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو، به محض حضور در اردوی تیم ملی با یک تمرین مسابقه ای و جدی، محک مناسبی خورد، اما کادر فنی معتقد است او هنوز تا شرایط ایده آل و آمادگی کامل جسمانی فاصله دارد.

محمد دلیریان، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سوال که تکلیف عبدولی برای حضور در جام جهانی چه زمان مشخص می شود، گفت: او بعد از مدتها به اردو آمد و تمرین خوبی را پشت سرگذاشت، اما نشان داد با آمادگی ۵۰ درصدی همراه است که برای حضوری توانمند در جام جهانی باید این آمادگی افزایش یابد.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم گیرنده اصلی برای حضور در جام جهانی، شخص عبدولی است یا کادر فنی، افزود: طبیعتا این تصمیم با کادر فنی است که کدام فرنگی کار، مناسب جام جهانی است و کدام کشتی گیر در حد این مسابقات نیست. عبدولی هم از این مساله مستثنی نیست و در نهایت این اعضای کادر فنی و علی اشکانی به عنوان سرمربی هستند که باید در این خصوص تصمیم گیری کنند. او به اردوی تیم ملی دعوت شده و جزو نفرات مد نظر ما برای جام جهانی است، اما باید طی روزهای باقیمانده تا این رویداد مهم به حد و اندازه های مطلوب جسمی برسد.

به گفته دلیریان، ترکیب تیم ملی در برخی اوزان با تراکم مدعی روبروست و در برخی اوزان، مدعیان زیادی ندارد که این مساله باید با گذشت زمان و برنامه ریزی برطرف شود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: خوشبختانه بعد از تغییر و تحولات اساسی در کشتی فرنگی، حالا بستر مناسبی مهیا شده تا بسیاری از جوانان و مدعیان باانگیزه بتوانند در جام جهانی خودی نشان دهند و توانایی خود را اثبات کنند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۷ میلادی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه با حضور ۸ کشور برتر دنیا در شهر آبادان برگزار می شود.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تیم های ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس به عنوان ۸ کشور برتر کشتی فرنگی جهان در این رقابت ها حضور خواهند داشت که قرار است طی دو روز در دو گروه ۴ تیمی به مصاف هم بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج